آریانآریان، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

آریان جون

امروز غروب

1391/6/8 15:33
نویسنده : مامان آریان
866 بازدید
اشتراک گذاری

امروز غروب منو پسری رفتیم یه خورده قدم زدیم بعد رفتیم دریا.

پسری همراه باباش قایگ (قایق) سوارشد:

بعدهم جت اسکی سوار شد:

اخر هم با کلی وعده وعید که بریم خونه کامیون و لودرتو بیاریم راضی شد برگردیم خونه.تو راه برگشت یهویی محکم بابایی رو بوسید که  بابایی رو کلی خوشحال کرد و بهش قول داد فردا دوباره ببردش دریا.

یه خانوم و آقا هم ازم اجازه گرفتن تا از اریان عکس بگیرن.منم گفتم خواهش می کنم.تازه می خواستم براش بلیط بفروشممژه

شب دراز کشیده بودیم تا بخوابه بابایی میخواست بغلش کنه گفت نیادش.بابایی گفت دریا فوری گفت: بابایی بیادش. ما هم ازین همه منفعت طلبیش کلی خندیدیم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

مامان اسرا واسما
8 شهریور 91 9:05
از بابت تبریک تولد اسمایی خیلی ممنونم گرفتار بودم نتونستم زود تر از این بیام.
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
8 شهریور 91 9:55
ماشالله خاله توبا نمکی اگر پیش من بودی مطمئن باش یه بوس محکم ازت می کردم. پشیمون شدم یه گاز محکم ازت می گرفتم
مامان آیلا
8 شهریور 91 10:02
ای وروجک
مامان آرشیدا کوچولو
8 شهریور 91 13:54
آریــــــــــــــــــــان عاشقتم وروجک
مامان آرشیدا کوچولو
8 شهریور 91 13:58
مامانی با این حرف ها هی دارید دل ما رو بیشتر آب میکنید ها
شهرزاد
8 شهریور 91 13:58
کاش شما همسایه ما بودید این نی نی اون وقت همش پیشه من بود خیلی جیگرهههههههههههههههههههههه


کاش حداقل ادرستونو میذاشتید ما میومدیم پیشتون
مامان پارساکوچولو (شاهزاده کوچولو)
8 شهریور 91 15:09
ماشالله چه ژست با حالی گرفتی رو جت اسکی آریان جون
سمانه مامان پارسا جون
8 شهریور 91 17:29
قربون اون ژستت عسلم
یه دونه ای آریانی


سمانه جون اینا شکار لحظه هاست .اریان تا جایی که میتونه عکسو خراب می کنه
مامان طاها
8 شهریور 91 19:09
عجب شیطون بلایی راستی بلیطش چنده این خوشگل پسر
شهرزاد
8 شهریور 91 19:23
سلام مامانی من وبلاگ ندارم اما چون نی نی خیلی دوست دارم همیشه میام تو نی نی وبلاگ و وبلاگه نی نیای خوشگلو سیو میکنم و همیشه بهشون سر میزنم
خاله زینب
8 شهریور 91 19:33
مامان امیر رضا
9 شهریور 91 16:22
کلا احمدی ها خوشتیپند
اعظم مامان آوین
10 شهریور 91 19:56
ناقلا چه ژستی گرفت روی جت اسکی. این شیه هم جالب بود برام .آخه آوین منم تو سن آریان روزی هزار بار میپرسید این شیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ماشالا به این پسرک موتور سوار (البته با مانع).
مامان امیرعلی
10 شهریور 91 22:18
جیگرطلا
mamani helena
11 شهریور 91 17:26
salam zohre joon bah bah mashala asalam che agha shode elahi man fadaye on sher khondanesh besham toro khoda barash espand dod kon asheghesham delam kheili barat tang shode bod zohre joon ma ham be roz shodim
مامان نفس طلایی
15 شهریور 91 15:33
وای خوش بحالتون دریاااااااااا
مونا مامان امیرسام
16 شهریور 91 0:39
عززززیزم.اگه اینجا بودی میچلوندمت
ilijoon
18 شهریور 91 0:25
چه عكسهاي زيبايي كلي فيض برديم ماماني حالا چقد بليط فروختي؟؟؟
***خاله ی بهراد کوچولو***
28 شهریور 91 20:31
چه نی نی نازی به وبلاگ نی نی ماهم سری بزنین......................نظر یادتون نره ها.......
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آریان جون می باشد