آریانآریان، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

آریان جون

آریان و جیش

1391/6/6 1:45
نویسنده : مامان آریان
342 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز تو آشپزخونه باهم داشتیم غذا درست می کردیم.من درحال تلفن صحبت کردن هم بودم.یهو دیدم شلوارک آریان داره خیس میشه.کارش که تموم شد با آرامش کامل گفت: مامان زددم.گفتم چشمم روشن.

بازم خدا رو شکر قالیچه کوچیک بود و قابل شستشو.خسارتش هم قابل جبران.

از نازکشیدن های پیاپی برا اینکه آریان لطف کنه و بیاد دستشویی تا فرار های بی وقفه برای دوباره شورت و شلوار پاش کردن.می گه نخواااااااااام.نمی پوشم.

و همچنان تلاش ما ادامه دارد....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان میترا
6 شهریور 91 1:33
پاینده باشه
مونا مامان امیرسام
6 شهریور 91 1:52
ای خدا.حالا مگه میشه دعواشون کرد.من که خندم میگیره از کارهاشون.جاانم فسقلی شیطون
مونا مامان امیرسام
6 شهریور 91 1:53
مامانی شما از کی اریان رو از جیش گرفتید؟سخت بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


فعلا شروع کردم.ولی موقع خواب می بندمش هنوز.چون شیر می خوره تو خواب جیش می کنه خیلی.


مامان بهار
6 شهریور 91 17:44
برات آرزوی موفقیت میکنم یه جایی خوندم برای اینکه بچه رو از پوشک بگیری بهتره تو دستشویی رو کلی بر چسب بزنی تا خوشش بیاد و یه نفرم نوشته بود که چند تا اسباب بازی کوچیک گرفنه برای جایزه اونو قت پسرش به اون علاقه تند تند میره جیش کنه حالا شایدم بجاش تشویقهای دیگه هم بشه براش بذاری
مامان امیرعلی
7 شهریور 91 0:12
موفق باشی عزیزم.واقعاپروژه سختیه
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
8 شهریور 91 10:01
امیدوارم موفق باشی وخودش هم کمکت کنه تا سریع تر این عملیات سخت به پایان برسه
ilijoon
18 شهریور 91 0:27
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آریان جون می باشد