آریانآریان، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

آریان جون

عکسای وروجک

1391/5/31 1:20
نویسنده : مامان آریان
738 بازدید
اشتراک گذاری

یه خبر مهم:

الان چند روزیه که اریان در طول روز پوشک نمی پوشه.فقط موقع خواب پوشکش می کنم.هر وقت بیداره میره تو دسچی (=دستشویی) جیش می کنه.اما چون بشتر روزها میریم خونه مامانم یا مادرشوهرم پروژمون نصفه میمونه و معمولا غروبا دوباره پوشکش می کنم.اما امروز کلا خونه بودیم و پسری تا آخر شب پوشک نداشت.همه جیشاشم گفت.تشویق

قربون پسرم بشم که داره مرد میشه برا خودش.

         موتور سواری آریان

آریان روی تمام اسباب بازیهاش می شینه  و هیچ به سایز اونا توجه ای نمی کنه.روی کوچکترین تا بزرگترین شون سوار میشه.بیشتر اسباب بازی هاشو شکونده.

چند تا عکس دیگه هم هست.ادامه مطلبو از دست ندین.دنبالم بیاید:

پسری با نهایت حدیت داره برام ظرف میشوره که البته خساراتش خیلی بیشتر از کمکشه.نیشخند

این تاب رو هم دیروز خاله زهرا برا آریان آورده.آریان عاشق تاب بازی و امروز تمام روز مشغول تاب بازی بود

اینجا هم آقا تازه از خواب بیدار شده و کش موی مامانی رو گذاشته سرش.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (26)

مامانی درسا
31 مرداد 91 1:47
ای من فدات که دیگه واسه خودت مردی شدی ..... راستی این موتوری تقصیر خودشه که کوچیکه آریانی میخواد موتور سواری کنه


وای خاله نگو.یه موتور داره قد کف دست رو اونم می شینه
شهرزاد
31 مرداد 91 2:23
سلاااااااااام من وبلاگ آریان و دیشب از لیست نی نی وبلاگ پیدا کردم من نی نی ندارم اما عاشقه نی نیای خوشگلم و هر شب میام نی نی وبلاگ و وبلاگه نی نی های خوشگلو سیو میکنم.نی نی شما هم خیلی فرشتسسسسسدیش تا صفحه 7 وبلاگشو خوندمو عکساشو دیدم چقد شیرینه خدا حفظش کنه.بازم میام پیشش این بوسو بچسبونید رو لپاش
نگارین(عروس دلشکسته)
31 مرداد 91 10:39
سلام مهربونم ممنونم که لینکم کردی...........شما هم با افتخار لینک شدی
مامان آرتین
31 مرداد 91 12:46
الهی قربونت برم
مامان امیر مهدی
31 مرداد 91 13:07
سلام عزیزم عیدتون مبارک الهی فدات شم خاله عکساتو که مینم عشق میکنم توپولم
مامان آنیسا
31 مرداد 91 16:59
اریان جیگر چقدر قشنگ شدی....به به چه پسملی کمک مامانش میکنه تاب نوت هم مبارک...دست خالش درد نکنه
مامان آریام
1 شهریور 91 0:04
آفرین خاله جون که دیگه داری کاملا مستقل میشی من عاشق این عکس آخری شدم که خیلی خوردنی شدی
امید بابایی اریان
1 شهریور 91 1:49
الهی فدای پسرم بشم خانومم بابت وبلاگ قشنگ پسرم ممنونم
مامان نفس طلایی
1 شهریور 91 11:55
دخمل شده بودی خاله ؟ اخه هم ظرفا رو می شستی هم کش مامانی رو برداشتی
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
1 شهریور 91 19:11
ماشالله به این گل پسر که داره مرد میشه . خاله جون این موتور چه گناهی کرده گیر تو افتاده روش میشینی منفجر می شه ها
سیدمهدی
1 شهریور 91 19:43
سلام ماشالله بزنم به تخته . این رضا زاده است؟؟؟عیدتون مبارک
خاله زینب
1 شهریور 91 23:05
اورینــــــــــــــــــــــــــ خاله جوووووووووووووون
مامان طاها
2 شهریور 91 0:57
افرین همین طور ادامه بدی دیگه کاملا دستشوییشو میگه
سیدمهدی
2 شهریور 91 0:57
سلام اولا مرسی از حضورتون در وبلاگ شهر غریب . این آدرسی که اومدم وبلاگ تخصصی ام هستش . خواهر گلم اگه سعی کنی شب ها هم برای آریان جان از پوشک استفاده نکنی بهتره. چون یه کم درشت هیکل هستش تو این فصل پوشک برای پوستش خیلی خیلی بد هستش .
سمانه مامان پارسا جون
2 شهریور 91 13:06
سلام زهره جون خوبی؟ ببخش دیر به دیر میام عکسای آریان خیلی جیگر بود پارسا هم دقیقا همینطوریه روی تمام ماشینها و موتورهاش میشینه من فکر میکردم فقط پارسا اینطوریه
مامان سید کوچولو
2 شهریور 91 23:45
من و پارسا هم سوار شیم خاله!؟؟؟!!
مامان امیرعلی
3 شهریور 91 2:55
قربونت بشم شیطون کوچولو
❤مامان آزی❤
3 شهریور 91 12:02
شما هم در مسابقه رویای زیبا شرکت کنید شاید کوچولوی شما اینبار برنده ما باشه حتما بیاید و بخونید شرایط و ثبت نام کنید خوشحال میشیم
سمان مامان آرشیدا
3 شهریور 91 14:23
وای ماشاللا دیگه بزرگ شده آقا آریان. ای جونم چه عکسای قشنگی. خیلی نازی شما گل پسر.
مامان گیلاس
3 شهریور 91 16:20
سلام
آفرین به آریان جون که دیگه مردی شده برا خودش
زهره جون سعی کن دیگه اصلا مای بیبیش نکنی تا یه دفعه یاد بگیره در ضمن بچه ها تو خواب جیش نمیکنن شبا هم بازش بزار ابوالفضل الان وقتی پوشکش میکنم جیش نمیکنه و باید بازش کنم ببرم دستشویی



چه خوب ولی آریان تو خواب خیلی جیش می کنه و مجبورم ببندمش.
باران قلنبه
3 شهریور 91 16:44
سلام عزیزم خوشحال می شم به وب دخمل منم بیاین. دخملم باران مظفری توی مسابقه جشنواره رمضان 91 آتلیه سها شرکت کرده اگه می شه به سایت آتلیه سها بروید و در قسمت جشنواره رمضان به دخترم رای 5 بدهید .این جشنواره تا اول مهر مهلت داره. آدرس سایت آتلیه سها: Soha.torgheh.ir/festival یا به لینکش تو قسمت لینکهای وبم مراجعه کنید.مرسییییییییییییییییییییی. یادتون نره منتظرماااااااااااااااااااا
آتـــریــســا جــون
3 شهریور 91 17:54
روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون آپـــــــــــــمممممممممممممممممـــــــــــــ
من و تو
3 شهریور 91 23:22
سلام عزیزم. بووووووس برای شما دو تا
اعظم مامان آوین
4 شهریور 91 0:17
وااااااااای آریان گلمون دیگه مرد شده واسه خودش .زهره جون اگه میخوای زودتر راحت بشی باید تحمل کنی و بیشتر خونه بمونی .من تجربشو داشتم و موفق بودم .عکسهای این مرد کوچک هم خیلی خوشتله
مامان پارساکوچولو (شاهزاده کوچولو)
4 شهریور 91 7:33
چقد خوب من یه بار اول مرداد تلاش کردم پارسا 3 بار فرشا رو ابیاری کرد منصرف شدم الا فعلا در حال اجرای پروژه از شیر گرفتن هستم ما مامانای مهندس چقد پروژه داریمراستی گل پسر شما چی؟راستی پارسا هم مهریه 7 مهر


مامان آیلا
4 شهریور 91 11:51
خوش به حالتون آفرین به این پسری حالا مامانی از راز و رمز کار برامون بگو
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آریان جون می باشد