آریانآریان، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

آریان جون

آریانی دو روز پاکی داره.

1391/7/2 1:11
نویسنده : مامان آریان
303 بازدید
اشتراک گذاری

از دیروز جمعه 31/6/91  پسری دیگه شیر نمی خوره و در حال ترک کامله شیر مادره. قربون دل مهربونش برم هی میاد و میگه مامانی نشون بده.بعد نازم می کنه، بوسم می کنه و میگه: خوب شد؟؟؟؟

دیروز بعدازظهر برای اولین بار تو عمرش بدون شیر خوابید.براش شربت درست کردم و ریختم تو شیشه شیر و براش کارتون گذاشتم تا نگاه کنه.خودمم پیشش دراز کشیدم و نوازش میکردم یهو دیدم تکون نمی خوره.این اولین خواب گل پسری در حالی بود که بدون شیر خوابید.

 

چند روز پیش داشت سوهان میخورد تا من دراز کشیدم اومد پیشم و سوهان رو دداد به من و گفت: مامان این دوست ندارم. شیر دوس دارم. 

حالا پسرم یکی از مراحل وابستگی رو داره پشت سر میزاره کمی مستقل تر میشه.دلم برای تمام روزهایی که پشت سر گذاشتیم تنگ میشه.احساس غریبی دارم.فکر میگردم گرفتن شیر برا بچه سخته ولی برا خودم هم خیلی سخته.دلم به شدت گرفته مخصوصا موقعی که میای و بوی تنم رو استشمام می کنی گریم میگیره ولی عزیزترینم این مراحل باید طی بشه.دیر و زود داره ولی سوخت و سوز نداره. 

 

نبوده ، نیست ، نخواهد بود !

عزیزتر از تو کسی برای من . . . 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (28)

مامان خورشید
2 مهر 91 7:36
مبارکه. سخته ولی می گذره. خیلی خوبه که خودش بی تابی نمیکنه.
مامان محمد سپهر
2 مهر 91 13:07
عزيزم واقعا روزهاي سختيه شير در پستان فرياد مي كشه اما نمي توني بدي و اينكه نگاه پر حسرت بچه ات از جلوي چشمهات كنار نمي ره.
مامان نفس طلایی
2 مهر 91 18:53
افرین که این مرحله رو با موفقیت پشت سر گذاشتی
شهرزاد
2 مهر 91 20:00
الهی بگردم دلم گرفت خالهههههههههه.قوبونت بشم ک اینقد ناز خوابیدی
مامان سید کوچولو
2 مهر 91 22:04
ما که از این دردسرها نداشتیم . عوضش یک سال و نیمه حسرت شیر دادن به بچه مون رو میخوریم
مامان بردیا
2 مهر 91 22:06
سلام.خووبین؟مبارررررررررکه آقا کوچولو
مامان آرشیدا کوچولو
3 مهر 91 0:39
گریه ام گرفت خیلی با احساس بود یعنی دیگه می می نمیخوره اینو کپی کن اونجا پست کن 3=2+1
مامان آرشیدا کوچولو
3 مهر 91 0:47
نشد یکجا تمرین کن یک به اضافه دو مساوی سه بعد اونجا دوباره بزن
مامان پرهام
3 مهر 91 8:24
سلام عزیزم میدونم سخته فدات بشم انقدر ناز خوابیدی .داری مرد میشی اقا میشی. من چکار کنم پرهام تازه می می شناس شده. شیر پاستوریزه هم لب نمیزنه. راستی من فردا میام رامسر انقدر دوست داشتم اریانو میدیدم میخوردمش.
مامان پرهام.
3 مهر 91 8:39
سلام عزیزکم .داری اقا میشی مرد میشی.مبارکه.دوستت دارم برات صبر ارزو میکنم که دیگه بی تابی نکنی. مامان زهره مهربون به اریان لیمو ترش و یا گریپ فروت کمی بده چربی سوزه. سرگیجه و سردر د بدی داره.چربی بالا . کدو هم خوبه
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
3 مهر 91 9:48
مبارکه می دونم سخته ولی باید بگذره بله دخترم توی بغل خودم است.
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
3 مهر 91 12:53
سلام مامانی مهربون این دعا را منتشر کنید ببینید چطور غم هایتان از بین می رود سبحان الله یا فارِجَ الهَمّ و یا کاشِفَ الغَمّ فَرِّج هَمّی و یَسِّر أمری وأرحَم ضَعفی و قِلَّةِ حیلَتی وأرزُقنی مِن حَیثُ لا أحتَسِب یا رَبّ العالمین حضرت رسول (ص) فرمودند: هر کس مردم را از این دعا باخبر کنددر گرفتاریش گشایش پیدا می شود التماس دعا
نگارین(عروس دلشکسته)
3 مهر 91 13:27
سلام گلم اخی .........گریم گرفت به خدا خدا حفظش کنه
مهسا مامان باربد
3 مهر 91 15:46
آخی... به سلامتی مرد کوچولو... من با اینکه از دوماهگی باربد دیگه نتونستم خودم بهش شیر بدم اما می فهمم الان چه حالی داری... هزارتا بوس واسه آریان جونم...
خاله زینب
3 مهر 91 23:54
مامان مانی
4 مهر 91 3:19
سلام مامانی الهی حتما خیلی برا هر دوتون سخته مبارکه فسقلیت باشه ایشاا... که کاملا تا آخرش دوتایی تحمل کنید ببوس پسری جونو
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
4 مهر 91 9:03
استقلالت مبارک بزرگ مرد کوچک.
سمانه مامان پارسا جون
4 مهر 91 17:33
زهره جون خوبی؟ وای خیلی سخته من شنیدم واسه مادر سخت تره ولی ایشاا... زود میگذره و تموم میشه
شهرزاد
5 مهر 91 0:40
سلام مامانه آریانیه تو رک.من وبلاگ زدم هنوز چیزه زیادی توش نیست خوشحال میشم پیشم بیاید
مامان زهرا
5 مهر 91 12:09
سلام و سلام با چند پست جدید بروز شدیم منتظر دیدن شما هستیم.
مامان بهار
5 مهر 91 12:58
سلام از شیر گرفتن آریا جون مبارکه + آرایشگاه رفتنش!!!!
مامان بردیا
5 مهر 91 16:17
. . ¸,’ ¸,. . ¸ `-,”~-~’,¸,.¹-~-._¸,.سلام . . . . ) . ‘”¨ . .):. .`-,;:.`,’;;‘¸,.¹¯¸¸,.- . . .,-’ , , , , ,-‘;:.. . .`-¸;:.`,’--~’`,¯-.,¸_, . . (. ,•¸,-~’¨|;;;::.. .. . “-,;:/,`,-~-~¬¯. . . . . . .¸,..,¸ . . . . .¸,.-~--.¸_ . . . ¨`” . . . .|;;;:::.. . .. . ¯¯`*¬~---~~¬¬”``~-,;:;;`”~--~”:;;::,-“’’``¯¨` . . . . . . . . . \;;;::… . … , زود بيا آپمو ببين .... ¨`-,;;:;;::;;::;:;:`¬~-.¸ '``````````````/;;;:;::… ,, ..:;, :… ,, .. :;,:;,. . ., ¸ . . . .`,;;:;:::;:;:;;-~”`¨ , . . . . . . . .|;;::;:... .:; .:;;¸ . . ,, ..:;,, .. :. . ..:’ .. . . |;;::;;:;:;;”-~¬~-.,¸.-~’ . . . . . . . . . \;;::.. . `` .:;;;, . . . ,, ..:;, :… ,, .. :. . . . ,’`”~-,;;:;:;;.¸.,~--“`¨ . . . . . .¸.-~¬”`,-‘;:. . ..:;;::... .. .. . .. ... ..:;;. . . . .,’ . . . .`”*”`¯ . . . . . l’:,~-¬`;;:¸.-~¬”```”¬~--~¬, ..:;;¸-‘¨¯`\;:.. ./ . … . . |`|/`”,-‘¯ . . . . . . . . . . . . .`,.::;;\ . . . `,;:.\ . . . . . .l,/`/,.¸ . .با اين اسب بيا . . . . ).::;;\ . . . .`¸;:`, . . . . . ./ (-.¸ ) . که زودتر برسي ..-“.:,-“’ . . . . . \;:./
مامان پارساکوچولو
5 مهر 91 19:13
عزیزم منم دقیقا همین حس رو داشتم بیشتر به خاطر تغییرات هورمونیه مخصوصا اگه یه دفعه از شیر بگیری خیلی بده هورمونای مادر کلا به هم میریزه و خیلی دل نازک میشه
مامان آریام
6 مهر 91 0:09
دلم گرفت...من از این کار وحشت دارم چون آریام خیلی وابسته هست و مثل آریان جون عادت داره شبها شیر بخوره و بخوابه امیدوارم این روزها براتون آسون بگذره و اذیت نشین خیلی ناز و معصوم خوابیدی عزیزم میبوسمت
مامان رادین
9 مهر 91 22:46
سلام.کلی گریه کردم وقتی خوندم. الهی بمیرم .وقتی یاد رادین خودم میفتم که قراره 1 سال دیگه از شیر بگیرمشو اونم همچین حرفهایی رو بهم بگه غصم میگیره
عليرضا
10 مهر 91 17:09
بابا افرين به اين همه ماماناي مهربون چه جالبه اين همه مامان خوش به حال بچه هاي اين دوره چه ماماناي خوبي دارن انشالله بزرگ شدن و عروس و داماد شدن بچه هاتونو ببينيد
مامان ترنم کوچولو
16 مهر 91 17:44
منم گیرم گرفت مامانی.
نيلوفر
27 مهر 91 16:37
سلام خوبيد آريان جون خيلي توپولي وبانمكه من نيلوفر دخترعمه ي اميرعلي شيرين گنمك هستم خوشحال ميشم به من هم سر بزنيد اما نظر يادتون نره


عزیزم کاش آدرستو میذاشتی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آریان جون می باشد