آریانآریان، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

آریان جون

شش روز بدون شیر

1391/7/6 0:46
نویسنده : مامان آریان
274 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 6 امین روزی بود که پسری من شیر نخورد.حالا دیگه پسری پاکه.هر از گاهی میاد و میگه مامان نشون بده.بعد نازم می کنه و میگه: بابایی مامانی بو شده.

دیگه بعدازظهرها نمی خوابه و شب ها هلاک از خستگی بیهوش میشه و می خوابه ولی هر روز ساعت 5-6 صبح بیدار میشه و کلی گریه می کنه.اصلا هم نمیذاره منو بابایی بهش دست بزنیم.تا میریم سمتش میگه: دست نزن . ناز نکن. بروووووووووووو   بعدش هم کلی منو میزنه.کمی گریه می کنه و دوباره می خوابه.امروز خیلی نگرانش شدم.نمیدونم یعنی روحیه بچم خراب شده؟؟؟؟؟

آخه من نمیخواستم شیر شب رو حالا ازش بگیرم اما بعد سه روز که قفط نیمه شب ها شیر میخورد دیگه شیر نخواست و الان دیگه شب ها هم شیر نمیخواد ولی بیدار میشه و بداخلاق کلی گریه می کنه.

پسری من شیرین زبونیش روز به روز بیشتر میشه. هی خرابکاری می کنه و میگه: بابایی حواس نبود. (=حواسم نبود)  

دیشب بابایی آریانو دعوا کرد.اومد پیش من و گفت: مامانی بابایی دوس ندارم

امشب داشت میخوابید آروم در گوشم گفت: بابایی بوس کنم؟؟؟؟ 

این روزا خیلی هله هوله میخوره.هر روز چیبس و تفک (= پفک ) و بستنی و بیسکوئیت  میخوره. 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
6 مهر 91 9:52
فکر کنم لجوجی آریان به خاطر شیره شیر پاستوریزه هم بهش می دی؟


نمیخوره.نه شیر پاستوریزه نه شیر موز نه هیچ شیر دیگه ای.
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
6 مهر 91 10:20
گلم شیر گرفتن بچه ها کار بسیار سختی است شاید بتونید با دادن جایزه و اینجور کارها از این بداخلاقی های صبح جداش کنی من هر شب به دخترم میگفتم فرشته مهربون صبح برات جایزه می یاره و فرشته مهربون هر روز صبح یک برچشب زیبا بهش هدیه می داد چون دختر خوبی بود... روش خیلی موثری بود.
مامان گیلاس
7 مهر 91 7:48
سلام خوش به حالتون این مرحله سخت رو هم پست سر گذاشتین من که تمام فکرم شده این مساله.
مامان مانی
7 مهر 91 13:58
سلام مامانی الهی فدات شم خاله فکر کنم فسقلیت برا شیرش بی قرای میکنه خوب حق داره گناه داره من که اصلا فکرشو نمیکنم وقتی نوشته هات رو میخونم درباره شیر ندادن به آریان جوجو دلم میگیره که یه روز نوبت مانی میشه ببوس گل پسری رو
شهرزاد
8 مهر 91 20:48
قربونش بشم من که انقد شیرین زبونههههههههه.امیدوارم زودی عادت کنه راستی مامانه زهرا راست میگن من نی نی ندارم اما جایزه خیلی روش تاثیر میذاره
مامان امير علي
12 مهر 91 1:17
سلام خدا حفظش كنه اريان جان رو براتون . امير علي منم شش ماه اول خيلييييييييييي ما رو اذيت كرد ولي وقتي از شير ميگرفتمش تلافي كرد بچه ام اصلا يه بارم گريه نكرد ولي ميدونيد مامانا اين موقع خبلي دلشون ميسوزه و واقعا بچه ها با وجود بهانه گيري خيلي مظلوم ميشن.ايشالله اريان جونم زود يادش ميره .
مامان پارسا
12 مهر 91 22:46
تو رو خدا بهش چیپس و پفک نده خیلی ضرررداره بچه گناه داره خودش نمیفهمه حتی اگه گریه کرد نده من به پارسا به عنوان هله هوله پاستیل و ژله و شیر و بستنی میدم ناهار رو تقسیم کن و دو بار در روز بهش بده شام رو هم همینطور پارسا معمولا تا پامون رو میزاریم بیرون خوراکی میخواد منم جدیدا ظرف شیر و غذا و اب با خودم میارم تو ماشین بهش میدم خیلی خوب میخوره
خاله زینب
13 مهر 91 11:46
ای جونمممممممممممممممممم خاله فداش بشهههههه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آریان جون می باشد