آریانآریان، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

آریان جون

عشق من مریضه به شدت

1391/8/2 22:14
نویسنده : مامان آریان
754 بازدید
اشتراک گذاری

امروز مریضی پسرم شدت گرفت و غروب یه تب خیلی بدی کرد.ساعت 8.30 بردیمش بابل مطب دکتر معتمدی نبود رفتیم مطب دکتر اسماعیلی.گلوش چرکی،گوشش هم التهاب داره. دیروز یکی دو بار گفت: گوش آریان درد میکنه. طفلکی حق داشت.من فکر کردم داره ناز می کنه.

تو راه ضبط ماشین روشن بود تا یه ذره صدای آهنگ زیاد میشد می گفت: سرآریان درد اومد.(بین سر و آریان کسره نمیذاره.روی حرف ر ساکن میذاره. یا گوش آریان روی ش ساکن میذاره)

تا دکتر گذاشتش رو تخت و میخواست معاینش کنه گفت: تب ندارم.

معصومانه سرشو چسبوند به سینم و گفت: مامانی ملیضم.

داروهاش رو دادم و پسرک همیشه شیطون و خستگی ناپذیر من امشب در کمال مظلومیت آروم دراز کشید و داشت کارتون نگاه میکرد بدون اینکه یه ذره تکون بخوره.الهی مامان دورت بگرده عزیزترینم.هیچوقت مریضیتو نبینم.بابایی که هر وقت آریان مریض میشه افسردگی میگیره.میگه اصلا دلم نمیاد پسرم رو اینطوری ببینم.

فدای اون چشمای مریضت بشم که دلم کباب میشه وقتی از اون چشمای همیشه شیطونت یه سره اشک میاد.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مونا مامان امیرسام
2 آبان 91 0:27
عزززیزم امیدوارم زود زود خوب شی گلم.معلومه حالت خیلی بده گلم
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
2 آبان 91 0:53
قربونت برم حتما من چشمت کردم . انشالله زودتر خوب بشی.چشمات دارن می گن که حال نداری


این حرفا چیه عزیزم.
مامان خورشيد
2 آبان 91 7:40
واي چشم هاش رو ديدم اشك منم دراومد. الهي زودتر خوب بشه.
مامان محمد سپهر
2 آبان 91 10:48
سلام عزيزم اگه دوست داشتي بيا عكس محمد سپهر را كه در مجله كيهان بچه هاي اين هفته چاپ شده را ببين.انشاء‌الله كه گوش درد گل پسري بهتر شده باشه بيشتر مراقبش باش
مامان یزدان
2 آبان 91 11:34
سلام عزیزم. با یزدان دزد می شود به روزم.
مامان آیدین
2 آبان 91 12:39
ایشالا نی نی زود خوب بشه آدم از زندگی سیر میشه وقتی میبینه این نازنینا مریض هستن ایشالا هیچ وقت بیحال نبینیمت عزیزم
مامان آیلا
2 آبان 91 12:43
خدا بد نده گل پسری ان شا اله زود زود خوب بشی
مامان آرشیدا کوچولو
2 آبان 91 12:51
الهی بگردم نینم جوجو طلایی ملیض باشه الهی زودی خوب بشه مامان زهله شنیدم بعضی موقع ها آریانم رو دعوا میکنی دیگه نبینم از این کارها بکنی ها
مامان سید کوچولو
2 آبان 91 13:55
نازی. چقدر دل ادم کباب میشه وقتی با چشمای مریض و دست و چای بی حس یه گوشه دراز میکشن. خوب میفهن حالشون عادی نیست. حاضری همه چی تو بدی تا دوباره سرحال و خندون ورجه وورجه کنن. ایشالله زودتر خوب شی اریان جونم
پرهام
2 آبان 91 23:17
آخ آخ الهی بمیرم برات عشقم نبینم مریضیتو . منم افسرده شدم تو رو اینطوری دیدم چه برسه به مامانت . دورت بگردم میدونم که الان بهت یه شیر مشتی مامانت حال میداد. ولی دیگه نمیتونی بخوری. ایشالله زود خوب بشی . پرهام هم مریضه ولی بسار بد دوا
مامان پارساکوچولو
3 آبان 91 14:22
عزیزم چقد مریضی کوچولوها دل ادم رو میسوزونه انشالله با مراقبتا مامی مهربونش زودتر سلامتیشو به دست میاره پارسا هم اولای مهر مریض شد درست روز قبل از تولدش شبا خواب نداشت بچه ام...
سمان مامان آرشیدا
5 آبان 91 16:29
وای عزیزم چه مظلوم میشی وقتی مریضی. خدارو شکر که داری بهتر میشی.
مامان بردیا
6 آبان 91 12:06
الهی من بمیرم برات.اشکم در اومد.ایشالا زودتر خوب بشی عزیزم.مامانی توروخدا خیلی مواظبش باش
خاله زینب
6 آبان 91 19:55
خاله زودی خوب شی ها
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آریان جون می باشد