آریانآریان، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

آریان جون

عکسهای عشقم

1391/7/30 23:51
نویسنده : مامان آریان
385 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی پسرک بیداره عمرا بشه با کامپیوتر کار کرد یا خودش باید بشینه یا اینکه هی خاموش و روشنش می کنه.

میگه مامانی این فلشه؟ و هرچی گیر آورد میزنه به usb .

این هم نهایت تلاش برای دسترسی به حیاط خونه.اگه بدونید با چه مشقتی این مبل بادی رو آورد و گذاشت اینجا.آخر هم یه پشتک حسابی زد و اگه نزدیکش نبودم سرش میخورد به کنسول. به قول خودش  peshtak

اینجا هم پسری داره تو حیاط خلوت خونمون بازی می کنه.یه بسته چوب کبریت رو خالی کرد تو سطل آب.

داشتم با موبایلم ور می رفتم آریان اومد و گفت مامانی چی می کنی؟ (= چیکار می کنی ) گفتم موبایلمو نگاه می کنم.گفت: ام م م میدی؟ (= sms)  من تعجبموندم چی بهش بگم.

وقتی میره دستشویی میگه: بابایی بیاد ننا ببینه.( یعنی بابایی بیاد نگام کنه.)

آریان میگه:  مامان آریان  باباآریان کجاست؟

آریان اسمت چیه؟ آریان اح مدی  ( با استپ کامل روی ح)  بابایی چیه؟  امید اح مدی

مامانی چیه؟  زهله  ...        اسم کامل هممون رو یاد گرفته.

 

:::آریان باز هم صداش گرفته و آبریزش بینیش شروع شده.هر سال از مهر وقتی سرما شروع شد پسرک همیشه مریضه تا آخر اردیبهشت.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان ارتین (الهه)
1 آبان 91 0:00
چه پسر شیرین زبونی داریمممم مامانی خصوصی داری.
مامان آرشیدا کوچولو
1 آبان 91 0:14
وروجک شیطون بلا این مامانی با این تعریف هاش هی دل ما رو آب میکنه ها آخی نبینم اریان سرما خورده باشه گلکم


انشالله به زودی شیرین زبونی های آرشیداجون شروع میشه.اونوقت شما میگید و ما کیف می کنیم.
lمامان زهرا دختر دوست داشتنی
1 آبان 91 9:10
اریان جون بیشتر مواظب خودت باش شیرین زبونی ها و خرابکاری هات هم مثل همیشه قشنگند
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
1 آبان 91 10:58
ماشالله به این گل پسر خوشمزه دل منو آب کردی. خدا نکنه مریض بشه.قطره سدیم کلرایذ تو بینی ش میریزی؟
مامان آنیسا
1 آبان 91 12:08
سلام...سلام آریان جیگر خوبی؟مامانیش خوبی؟ یه سری عکس گذاشتم بیاین ببینین. هم تاب بازی هم مورچه هم عروسی. الهی آریان هیچ وقت مریض نشه.مامانش شربت زینک بهش بده سیستم ایمنیش قوی میشه سرما نمیخوره.
مامان پارساکوچولو
1 آبان 91 16:18
سلام عزیزم خوبی؟پروژه به سختی پیش میره این بچه زیاد همکاری نمیکنه گاهی فکر میکنم زود شروع کردم جیش بدی رو اصلا حاضر نیست تو دستشویی .... وفقط توی شورت...گلاب به روتون چیکار کنم؟چن بار میگه جیش بدی میبرم دستشویی خبری نیس اما بعد از 6 ،7 بار توی شورت آموزشیش خراب کاری میکنه الان 10 روزه شروع کردم خسته شدم
سمانه مامان پارسا جون
1 آبان 91 17:14
زهره جون خوبی عزیزم؟ قربون این گل پسر ماهمون عزیزم خوب همیشه اول پاییز ازین واکسنهای ضد سرماخوردگی واسش بزنید حتما تاثیر داره
مامان نفس طلایی
1 آبان 91 18:10
ای پسر بلا و شیرین زبون
اعظم مامان آوین
1 آبان 91 21:49
پسرک شیطون بلا زبر و زرنگ وناقلا
زهرا مامان امير علي
1 آبان 91 23:14
چرا اب نبات چوبي مريض شده ؟اميرعلي هم اين طوري دوره از اول پاييز شروع و تا ارديبهشت ادامه داره .بازم بوس از لپاي يه كم كوچولو شده اب نبات
زهرا مامان امير علي
1 آبان 91 23:17
يه چيز جالب بگم تواين عكس اخر اريان عسلي .اريان خيلي شبيه برادر زاده منه اسمش امين . خاله قربون اريان و البته عمه قربون امين بشه
مونا مامان امیرسام
2 آبان 91 0:26
اریان کوچولو شما هم مثل امیرسام دست چپی نه شیطون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
عکسات هم خیلی خوجــــــــــــــــــــــل بودند


نمیدونم خاله.بعضی کارهاشو با دست چپ انجام میدهه بعضی ها رو هم با دست راست.من خودمم دست چپم.خیلی دوست دارم آریانم هم چپ دست باشه.
لیندا
2 آبان 91 15:08
وای چه پسل ناز و بانمک و شیطونی داری.خدا حفظش کنه...ماشالله وروجکیه واسه ی خودش
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آریان جون می باشد