آریانآریان، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه سن داره

آریان جون

چه بخر

1391/10/2 0:30
نویسنده : مامان آریان
1,213 بازدید
اشتراک گذاری

مکالمه منو پسرم در طول روز صدبار

_ آریان:  چطوری مامانی چه بخر؟ _ مامانی: سلامتی شما چه خبر؟

_ آریان: تندرستی                         _ مامانی: خیلی دوست دارم عشق من

_ آریان: (یه لبخند ژکوند از ته دل) آی لاو یو مامانی.

امروز بعدازظهر بابایی خوابیده بود.آریان می گفت: من امید دوست دارم.مامانی دوس ندارم.من می گفتم: ولی من خیلی دوست دارم و پسرک همچنان اصرار داشت که مامانی دوست ندارم.بالاخره نمیدونم منو دوست داره یا نه.سوالقلب

 

به آریان میگم :من غذا درست می کنم کی بخوره؟ میگه: آریان خوشتله (خوشکله)

بعضی وقتا منو بابایی رو صدا می کنه مامان خوشتله یا بابا خوشتله.

صبح که بیدار میشی سلام و صبح به خیر میگی.

صبح خواب و بیدار بودم (در  حال چرت) اومد منو بوسید و گفت: بیار(بیدار) شدی؟گفتم آره مامان.گفت پاشو منو بشور.من پ.ی پ.ی کردم.

بعضی اوقات صدام میکنه:زهره خانوم بیا.

به شدت خودش رو لوس می کنه و حرکات جالب صورت برا جلب توجه.امروز صبح داشت همون حرکات جالبش رو می کرد که بابایی گفت: زهره نگاش کن چیکار می کنه.آریانم در جواب بابایی با عشوه گفت: لوس می کنم خودمو.خوشمزه

آریان و بابایی شب داشتن کباب درست میکردن.یه ماشه و یه  بادبزن متعلق به آریان و همه چیز رو دست میزد.وقتی دید نمیتونه خوب باد بزنه بادبزن رو داد به من و گفت: شما باد بزن.من بلد نیستم.گفتم: منم بلد نیستم.بابایی بلده.گفت: شما بزرگی.بلدی.من کوچیکم بلد نیستم.خجالتالهی فدای کوچولوی خودم بشم.

موقع شام بابایی تا میخواست نوشابه بخوره رفت پیش بابایی و گفت: دندونت درد میاد.نوشابه نخور.اینم اثرات بد آموزش نوشابه نخوردن.چون آریان خیلی نوشابه دوست داره و خونه ما تقریبا تحریم نوشابه ایم و امشب بعد مدتها خواستیم دلی از عزا دربیاریم که پسرکم حرفهای خودمون رو به خودمون پس میده.

هروقت بخوام از دستکش استفاده کنم اول باید آریان یه جفت دستکش بذاره بعد خودم یه جفت دیگه بذارم.

وقتی پسرکم برج ساز میشود:

هر وقت یه دونش میافته عصبانی میشه و میگه: مامان میپره.شما بذار.(کلا به جای میافته میگه: میپره)

و در پایان ساخت و سازش منو صدا می کنه تا تشویقش کنم و میگه: آریان درست کرد.

خوب یاد گرفته مکعب ها رو به ترتیب روی هم بذاره و جمعشون کنه داخل هم بذاره.رنگهای روی مکعب ها که شامل: آبی،قرمز،سبز،سفید ،صورتی،نارنجی رو خوب بلده اما بنفش و سیاه رو هنوز گهگاه اشتباه میگه.

اسم حیوونا و میوه های رو مکعب ها همه رو بلده و موز و گوسفند و الاغ رو به انگلیسی هم یاد گرفته.خیلی چیز جالبیه.ازین مکعب ها واقعا خوشم اومد.خیلی سرگرم کننده ست برا بچه.

 

::::: چقدر حیف شد که امروز دنیا تموم نشد.خیلی دلم می خواست واقعا این اتفاق می افتاد.خیلی خسته ام از این زندگی.خیلی ..........

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

مونا مامان امیرسام
2 دی 91 2:33
اااااااااااای جان با اینهمه شیرین زبونی افرین که خودت رو با این مکعبها سرگرم میکنی. امیرسام هم عاشق دستکشه .البته دستکشهای من
مامان آریام
2 دی 91 9:39
فدای پسر برج ساز بشم من...خاله یه ویلایی واسه ما میسازی
مامانی اینجوری از گل پسری مینویسی آدم دلش ضعف میره ..دلم میخواد آریام هم زودتر حرف بزنه ولی فقط چند تا کلمه میگه

مامان خانوم فقط یه خورده صبر کن پسرت اینقدر شیرین زبونی می کنه و حرف میزنه که سرتو میبره
خاطرات زایمان
2 دی 91 10:41
خاطره ات را برایم ثبت کن
نوشين مامان آريا
2 دی 91 10:56
آفرين به پسر خوب و باهوش كه اين همه چيز ياد گرفته. ماماني حيف نيست با اين پسر نازي كه داري بايد صدها سال در كنار هم زنده باشيد و شاد زندگي كنيد
مامان آرتین (الهه)
2 دی 91 13:26
آفرین عزیزم چه خوشگل چیدی
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
2 دی 91 14:35
ای جانم به این گل پسر شیطون و برج ساز حیف نیست دنیا تموم بشه وتو لذت این گل پسر ونبری؟؟؟؟
زهرا مامان امير علي (شيرين گندمگ )
2 دی 91 14:59
سلام اريان خوشتله خاله . خوبي . زهره جون چرا نا اميد حرف ميزني . همه مشكلات داريم فقط نوعش فرق ميكنه عزيزم .
مامی طاها
2 دی 91 16:15
درود با اولین پا نهادن به دنیای انسانهای روی زمین به روزم بیا و در جشن تولد من تو هم مهمان باش منتظر قدم رنجتون هستم بدرود
مامان خورشيد
2 دی 91 16:43
واي نگو دلت مياد اين پسري خوشگل رو بزرگ نكني و خوشبختيش رو نبيني. دلت مياد بچه شيرين آريان خوشمزه رو نبينيد.
مامان خورشيد
2 دی 91 16:44
آي لاو آريان خيلي خيلي.
مامان امیرعلی
2 دی 91 20:39
مامان نفس طلایی
2 دی 91 21:49
سلام عزیزم ممنونم به یادمی ... التماس دعا
سمانه مامان پارسا جون
3 دی 91 9:34
قربونت برم جیگر طلا زهره جون جای من حسابی ماچش کن چرا اینقدر نا امیدی زهره؟همه خسته ان ولی با فکر کردن به چیزای خوب و نعمتهایی که دارن امیدوار میشن تو هم اینقدر خسته نباش دختر
اعظم مامان آوین
3 دی 91 11:09
سلام خوب هستین .چند وقتی نبودیم .امید وارم حال مادرتون خوب باشه . آریان شیطون بلا وشیرین زبونو ببوس .
زهرا مامان امير علي (شيرين گندمگ )
3 دی 91 12:21
سلام زهره جون . خوشتله خاله خوبه . امروز وقتي رو وبت بودم . امير علي هم نگاه ميكرد و ميگه مامان من از اونا ميخوام (عكس اريان با معكبها رو نشون ميداد ) گفتم معكب ميخواي ميگه از اونا هم ميخوام هم مكعب و هم اشاره كرد به سطل اشغال بغل اريان تو عكس ببيني اين فسقلي چه چيزايي نميخواد .


قابل شما رو نداره.هم مکعب ها هم سطل آشغال
ستاره زندگیم
3 دی 91 15:50
°°°°°°°°°°°°|_/ °°°°°°°°°°°°|__/ °°°°°°°°°°°°|___/ °°°°°°°°°°°°|____/° °°°°°°°°°°°°|_____/° °°°°°°°°°°°°|______/° °°°°°°______|_______________ ~~~~/____________________\~~~~ ,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸..... ...........|""""""""""""""" " """"""""|\|_ ...........|..........*BEST* ........|||"|""\___ ...........|________________ _ |||_|___|) ...........!(@)'(@)""""**!(@ )(@)***!(@)'' |---------------------------_(/_\) -------------------------,((((^`/- ------------------------((((--(6-/- ----------------------,(((((-,,----/ --,,,_--------------,(((((--\"._--,',; -((((\\-,...-------,((((---\----`,@) -)))--;'----`"'"'""((((---(------´´ (((--\------------(((------/ -))-|-------آپم-زود بيا-----| ((--|--------.-------'-----| ))--/-----_-'------`t---,.') (---|---y;---,-""""-./---/\-- )---/-.\--)-\---------`/--/ ---|.\---(-(-----------\-\' ---||-----//----------\\'| ---||------//-------_\\'|ا ---||-------))-----|_\--|| ---/_/-----|_/----------| این همه وسیله نقلیه برات فرستادم با هر کدوم دوس داری بیا بهم سر بزن.
مامان طاها
4 دی 91 6:29
سلام ای جانم با این حرف زدنش حسابی خوردنی دیدی گولمون زدن دنیا ادامه داره
مامان خورشيد
4 دی 91 7:40
براي مهرشاد نوشته بودم عزيزم http://kh-o-r-sh-i-d.niniweblog.com/archive1390|10.php
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
4 دی 91 10:38
سلام خوبید؟ اریان جون خوبه ؟ بچه ها همیشه برای پدر و مادرشون پارادوکس هستند زیاد به دل نگیر من از این مکعب های چندوجهی خیلی خوشم اومد فکر کنم چیز جالبی باشه و خوشحالم که دینا تموم نشد چون هنوز خیلی آرزو ها برای زهرا دارم می دونم شما هم هنوز خیلی برنامه داری حتی اگه خیلی خیلی خسته باشی
مرجان مامان آران
4 دی 91 14:31
بوس برای پسر خوشگل و شیطونمممممممممممممم خوب شد تموم نشد دنیا بابااااااااااااااا ما اپ کردیماااااااااااا
مامان امیر حسین
4 دی 91 15:35
مامانش حیف نیست با وجود آقای خوشتلی مثل آریان کوچولو دوست داشتی دنیا تموم بشه!؟از قول من ببوسش
مامان بهار
4 دی 91 23:42
I LOVE YOU شیرین زبون
مامان سيد محمد سپهر
5 دی 91 13:30
قربون آريان جونم برم كه اينقدر قشنگ بازي مي كنه ما هم به روزيم
نرگس
9 دی 91 18:43
مامان مهربون دلت میاد دنیایی که آریان توشه تموم شه؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آریان جون می باشد