آریانآریان، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

آریان جون

یک مکالمه دوستانه

1392/1/24 0:34
نویسنده : مامان آریان
299 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی: من خیلی آریان و بابا امید رو دوست دارم.

بابایی: من خیلی آریان و مامان زهره رو دوست دارم.

مامان و بابا هر دو سراپاگوش برا شنیدن جمله آریان

آریان: منم خیلی خودمو دوست دارم.تشویقهورا

 

امروز سه تایی رفتیم آرایشگاه و پسرک موهاشو کوتاه کرد.خیلیم خوشکل شده.

****

دراز کشیده بودم به بابایی گفتم: برام یه لیوان آب میاری؟

آریان فوری بلند شد و گفت: شما زحمت نکش من میارم.

* رفتیم خونه خالم عیددیدنی وقتی داشتن ازمون پذیرایی میکردن، آریان می گفت: زحمت نکشین.

مامان عاشق اون حرفای گنده تر از دهنته که میزنی.فدات بشم نازنینم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

فهیمه مامان سینا
23 فروردین 92 19:12
سلام
پسرکتون تقریبا همسن و سال پسر ماست
با 20 روز اختلاف سنی...
خوشحال میشم لینکم کنید و دوستای خوبی برا هم بشیم


با کمال میل
مامان بردیا
23 فروردین 92 22:29
خیلی با حال بود.ای ول آریان
امير علي شيرين گندمك
24 فروردین 92 1:01
سلام عزيز دلم .خيلي خنديدم حتما ببوس از طرف من
نوشين مامان آريا
24 فروردین 92 8:49
عزيز دلم منم خيلي تو رو دوست دارم پسر دوست داشتني
مامان سارا
24 فروردین 92 9:45
عزیزم با این حرفایی که می زنی
پگاه مامان ارتین
24 فروردین 92 10:12
سلام چه گل پسری.با جمله نازت کلی خندیدم عسل..چرامارولینک نکردی.دوستون داریم
مامان حسام كوچولو
24 فروردین 92 10:43
شيرين زبون خاله .داري كم كم مرد مي شي ملوسك من
مامان امیر مهدی
24 فروردین 92 14:15
قربون شیرین زبونیهات خاله راستی زهره جون سفره هفت سینمون تا 1 روزیعد از13بدر پهن بود
مامان پرهام
24 فروردین 92 17:01
سلام عشقم آریان جون . من تعجب میکنم شما به این شیرین زبونی و باحالی و خوش اخلاقی که تو عکسات همیشه لبخند داری چرا گریه میکنی؟ باورم نمیشه . همیشه مامان زهره را دوست داشته باش
نگارین(عروس دلشکسته)
24 فروردین 92 20:07
سلام گلم عزیزم......فداش بشم وای که من چقدر به خاطر جمله اولش که میگه خودمو دوست دارم خندیدم خدا حفظش کنه محکم محکم ببوسش
مرجان مامان آران
25 فروردین 92 12:53
اي جانمممممممممممممممممم عزيزم شيرين زبون خوشگلمممممممممممممممممم راستي ما اپ كرديم با عكساي تولد
مامان امیرعلی
25 فروردین 92 23:07
مبارک موهای خشگلت عزیزم
منا مامان امیرسام
26 فروردین 92 3:42
کوتاه کردن موهات مبارک باشه اریان کوچولو یعنی عااشق شیرین زبونیتم ببخشید زهره جون چند روزی سفر بودیم که سر نزدم.میبوسمتون
مامان آیلا
26 فروردین 92 9:08
خیلی جالبه ولی بچه واقعیت رو گفته
نی نی توپولی
26 فروردین 92 12:45
ساعت آبگرم چه دل وقلوه ای با هم رد وبدل میکنند
مامان امیرحسین و کوثر جونی
2 اردیبهشت 92 13:56
سلام.قربون اون نقل و نبات ریختنت.شیرین زبون.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آریان جون می باشد