آریانآریان، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

آریان جون

دیوار

1392/1/25 23:23
نویسنده : مامان آریان
451 بازدید
اشتراک گذاری

آریان مشغول بهم ریختن کشوی کابینت.میگم آریان نکن.

دوباره میگم : آریان وسایل و بیرون نریز.

باز میگم: آریان کشو رو بهم نریز.

نهایتا با داد میگم: آریان نمیشنوی؟ (سکوت)    آریان با تو نیستم؟؟؟؟  (سکوت)

آریان ن ن ن ن ن ن  با کی دارم حرف میزنم؟؟؟؟؟؟؟   عصبانیعصبانی

آریان در نهایت خونسردی میگه:با دیوار داری حرف میزنی.کلافهکلافه

 ****

 کار هرشب آریان شده که شام نمیخوره به عشق اینکه از جگرکی سرکوچه کباب بخوره.اونم به عشق اینکه رو صندلی آقاهه که بهش میگه عمومهران بشینه و بادبزنشو بگیره و هی سیخ کباب ها رو بچرخونه.بیچاره آقاهه هم که خیلی به آریان علاقه داره هرکاری بگه انجام میده.

حالا تمام روز هرچی که بیاد دم دستش مثه کنترل تی وی یا تلفن و ... رو میچرخونه و میگه دارم کباب درست می کنم.

امروز رو تخت دراز کشیده بود و به باباش می گفت: منو بچرخون و کباب کن.زبان

****

وقتی از دست کارهای اریان به ستوه میام و خودمو میزنم به گریه فوری بغلم می کنه و میگه: گریه نکن .نترس من پیشتم.

*****

اینم تقویم آریان که خودم درستش کردم اما وقتی اندازه A3 چاپش کردم کیقیتش خیلی خوب نشد مخصوصا مناسبت ماهها  خیلی خوانا نیست.کسی میتونه راهنماییم کنه؟؟؟؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

هیراد و عمه لیلاش
25 فروردین 92 15:24
الهی قربونت برم که اینقده بلا شدی مامانیش دقیقا میدونم چه بلایی سرت میاره چون هیراد جونی هم درست مثل ارین شده
مامان آرتین (الهه)
25 فروردین 92 15:26
عجب بلایی شدی هااااا
مامان بردیا
25 فروردین 92 16:28
خب راس میگه بچه
مامان امیرعلی
25 فروردین 92 23:08
وااااااااااااااااای کلی خندیدم دیوارخیلی باحال بود
خاله زهره مامان آرشیدا کوچولو
26 فروردین 92 1:46
من عاشق یک عدد آریان خوشکل معصومم ام که با مامان زهره بیحوصله اش نمی سازه خب بچه ام کباب دوست داره خب قربون اون حاضر جوابیا بشم که مامان اینقدر به دیوار حرف میزنه و تو عین خیالت نیست پسرک شیطون هزار و شونصد تا بوس برا آریانم
مامان زهره مهربونم طاقت داشته باش آریان گناهی نداره همه چیز درست میشه فدات بشم انشالله مامانت زودتر خوب میشه و به مامان زهره شادی های قبلی برمیگرده

ممنون دوست جونم
مرجان مامان آران
26 فروردین 92 2:06
گذاشتم خصوصي عزيزم
منا مامان امیرسام
26 فروردین 92 3:37
اااااااااااای جان. زهره جون میدونم اون لحظه چه حسی دارید اما اخه این بچه ها این شیرین زبونی رو از کجا یاد میگیرند سواله. واقعا هر حرفی تو خونه زده میشه رو تو مغزشون ضبط و جای مناسب پخش میکنن
منا مامان امیرسام
26 فروردین 92 3:39
دست مامان جونی درد نکنه با این طراحیه قشنگش
مامان آیلا
26 فروردین 92 9:33
مامان زهره خیلی دلتنگ نباش من هم مشکل شما رو دارم تنها نیستید
فهیمه مامان سینا
26 فروردین 92 9:48
امير علي شيرين گندمك
26 فروردین 92 10:20
عزيزم چقدر شيرين زبون شدي و البته حاضر جواب قربونت برم من
امير علي شيرين گندمك
26 فروردین 92 10:23
زهره جون چند شب داد ميزنم نميشنويااااااااااااااا خيلي مشغولياااااااا


زهراجون متوجه منظورت نشدم.کی اومدی من بی خبرم؟؟؟
مامان باربد
26 فروردین 92 11:15
عجب!!!!!!!!!!!!!!!!!! امان از زبون این وروجکاااااااا
نی نی توپولی
26 فروردین 92 12:43
به به زهره جون از هر انگشتت هزاران هنر
نی نی توپولی
26 فروردین 92 12:44
مبارک باشه آریان جون تقویم جدید دست مامان زهره هم درد نکنه...
بهار(مامانی شهراد)
26 فروردین 92 13:56
ای وای میفهمم چیمیگی گلم شهرادم دقیقا همینجوری شده وقتی داره خراب کاری میکنه هرچی صداش میکنم خوشو میزنه به اون راه.آپم گلم
مامان آرتین (الهه)
26 فروردین 92 14:27
سلام زهره جون. خیلی قشنگه دستت درد نکنه. عزیزم مامانت بهتره؟
مامان پرهام
26 فروردین 92 16:08
سلام
نمیدونم چرا از دیروز تا حالا که مطلبو خوندم هر وقت پرهام لوازم کابینتو میریزه بیرون یاد آریان میافتم . خندم میگره



راستی لزومی نداشت تو کاغذ A3
باشه
شما باید تقویم لایه باز دانلود کنی یا اگر میخواهی تک برگ بزنی بدون مناسبت در کاغذ a4 جاش بدی بهتره . چون خودتم بکشی مناسبتها همین شکلی میشه .
پیشنهاد میکنم فصلی بزنی .
تا قشنگ مناسبت ها را کش بدی بزرگ کنی.
برو به سایت www.taghvim2000.com
یا
ir یادم نیست کدومش بود . موفق باشی
در ضمن مرسی نظر گذاشتید . مامان مریم مامان منه وقتی از دستم عصبانی میشه یه پله از مادر شوهرا بدتر میشه . هههه

راستی آریان خودش تنهایی صبحانه ناهار شام میخوره . چطوری چکار کردی ؟ اگر پرهام خودش بخوره از خوشی می میرم


پریساجونم من از دست تو چیکار کنم.اخه کجا نوشتم آریان خودش غذا میخوره ؟؟؟؟آریان هنوز حتی خودش نمیشینه.حتما میگه تو بغلت بشینم غذا بخورم.
مامان پرهام
26 فروردین 92 16:16
ای وای خودتو میزنی؟ نکن .
تماما از کارات الگو برداری میکنه هاااا اگر چیزی پرت کنی جلوش اونم یاد میگیره هااا
وقتی تو گریه میکنی عصبانی میشی . اونم افسرده میشه بابت هر کاری هر چیزی زار میزنه. شاید خودت افسردگی گرفتی؟ هان
خونه مادر شوهرت نمیره ؟
مهد کودک نمیزاریش؟


عزیزدلم نوشتم خودمو میزنم به گریه نه اینکه خودمو بزنم.بادقت بخون
سمانه مامان پارسا جون
26 فروردین 92 20:17
سلام زهره جون خوبی؟ آریان جونم خوبه؟ دلم خیلی واستون تنگ شده بود چه تقویم خوشگلی بابا هنرمند
مامان سید کوچولو
27 فروردین 92 12:17
خیلی باحالی اریان
زهره
28 فروردین 92 9:36
اول بگم ما باهم هم اسمیم دوم چه پسرنازی داری سوم تقویمش عالیه.......
مامان آرینا مو فرفری
29 فروردین 92 0:36
خیلی خیلی بلا شدی آریان جونم دوست دارم عزیزم
مرجان مامان آران
29 فروردین 92 1:05
واييييييييييييييي خدا من عاشقتم اريانننننننننننننننننننننننننننننننننننن چقدر شيرين حرف ميزني مردم از خنده تقويمتم مباركككككككك نترس من پيشتم
نوشين مامان آريا
31 فروردین 92 9:37
عزيز شيرين زبون اين حرف ها رو از كجا ميدوني قربونت برم ايشااله هميشه پيش مامانت باشي
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آریان جون می باشد