آریانآریان، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

آریان جون

امان از دست ویروس

1392/2/23 23:31
نویسنده : مامان آریان
300 بازدید
اشتراک گذاری

هرچی می کشم از این ویروس می کشم.بابایی فلش یه بنده خدایی رو داد بهم براش تام و جری بریزم. منم بی حواس همینطوری زدمش به سیستمم که خونه خرابم کرد.ویروس .exe در تمام سیستمم به من دهن کجی کرد و دیگه هیچ برنامه اجرایی باز نمیشهکلافه   

در حال حاضر نیازمند انتی ویروش آپدیت میباشم تا بعد از تعویض ویندوز اول ویروس کشی کنم بعد برنامه نصب کنم. کسی اگه اطلاعات بیشتری داره یا میتونه بهم کمکی کنه لطف کنه بگه.

راستی عکس و فیلم های آریان هم از بین میره؟؟؟؟؟؟؟؟   

خلاصه جونم براتون بگه که الان با لپ تاب بابایی اومدم خدمتتون که اعصاب نمیذاره برام چون رو کیبوردش فارسیش کامل نیست هی اشتب می نویسم و پاک می کنم.

ویروس بعدی که از دستش می کشم اونیه که به پسرک عزیزتر از جونم حمله کرده و مریضش کرده.البته دکتر هم رفتیم اما دریغ از یک قطره دارو خوردن آریان .هرچی که بزرگتر میشه قدرت مقابله ش هم بیشتر میشه و نهایتا من تنهایی حریفش نمیشم که بهش دارو بدم سپردمش به گذر زمان تا انشالله به زودی خوب بشه.

حالا یه چی تعریف کنم بخندین.

*به آریان یاد دادم که گورخر میشه:zebra  . بعد یه روز ازش پرسیدم ببینم یادشه یا نه؟ 

گفتم آریان گورخر چی میشه؟یکمی فکر کرد یادش نیومد.در این مواقع میگه: یادم بیار.

منم معمولا برای راهنمایی حرف اولشو تا میگم یادش میاد.پس گفتم: ز ز ز ز   

آریان فوری با خوشحالی گفت: زهره ه ه ه قهقهه 

اینقدر خندیدم اصلا نمی تونستم خودمو کنترل کنم.بابا هی می گفت: نخند فکر می کنه خوبه همیشه میگه.اما مگه میشد.

اگه بدونید با چه ذوقی گفت: زهره 

* تازه از خواب بیدار شده بودم هنوز هوشیار نبودم.آریان هم قربونش برم از صبح شروع می کنه به حرف زدن تا آخرین لحظه شب که بخوابه.الان چند روزه که بعدازظهر هم نمیخوابه تا مخم یه آنتراکت داشته باشه. 

همینطور حرف میزد و ازم نظرخواهی میکرد گفتم: اوهوم.

خیلی شاکی گفت: اوهوم نه   آره.چند بار بگم نگو اوهومخوشمزها

 با این درس اخلاق مهم پسرک کلا خواب از سرم پرید.

تازه پسرکم هنوز مصره که براش خواهر بخرم.هر روز یادآوری می کنه بهممژهمژه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

فهیمه مامان سینا
24 اردیبهشت 92 10:42
خیلی خندیدمممممممم از دست این شیطونچه
مامان خورشيد
24 اردیبهشت 92 12:07
فكر كن يه دختر تپل و شيرين و خوش زبون و خوشگل مثه آريان كيه كه نخواد.

دور باشه ازتون هرچي ويروسه ولي قبول كن تو اين دوره يه جورايي نمك زندگين. زندگي و اوضاع احوال به اين آرومي و گل و بلبلي، خوب اگه اين ويروسا هم نباشن كه ديگه قدر اينهمه خوشي رو نمي دونيم و يكنواخت ميشه ديگه


یعنی اینو عالی اومدی.زندگی به این خوبی و آرومی و ازین حرفا...
نیست که اصلا مشکل نداریم این ویروسا میان از یه نواختی در بیایم.:d
غزال
24 اردیبهشت 92 14:23
سلام خوبی؟ من هرروز میخونمتوناااا نمیدونم چرا نظر نمیذارم. انقدر با حرفای آریان میخندم که خدا میدون )) ولی این حرفش دیگگگه عاااالی بوددد زهرهولی راست میگن باباتون نباید بخندین آخه هرجا اسم شمارو بیارن خداییی نکرده آریان فکر میکنه./...
در رابطه با آنتی ویروس. آنتی ویروسی هست به نام شید که ایرانیه. یعنی یه مخترع تو ایران اختراعش کرده و واقعاً عالیه حرف نداره. من کامپیوترم همین مشکلو پیدا کرد اینو مهندس کامپیوتر شرکت واسم خریدو مشکلم حل شد
خیلییییم ارزونه. فقط 10هزار تومن

ممنون گلم بابت راهنماییت.
ولی الان سرورش مشکل داره چون تو لب تاپمون داشتیم.یه دور تمدیدش کردیم چواب نداد یه دور هم دوباره خریدیم باز جواب نداد .حدود 20 تومن سرمون کلاه رفت
مرجان مامان آران
24 اردیبهشت 92 17:42
وايييييييييييييييييي خيلي خنديم فدات شم با اين حرف زدنتتتتتتتتتتت
خوب يه خواهر بيار ديگهههههههههه مثل من كه براي اران اوردم


انشالله به سلامتی ولی من خیلی حاملگی بدی داشتم حاضر نیستم دوباره تکرار بشه
امیر علی
24 اردیبهشت 92 19:32
خوب زهره جون براش خواهر بیا ردیگه یه خواهر ناز و خوشگل مثل خودش


اگه پسر شد چی؟؟؟؟؟؟؟؟
سمان مامان آرشیدا
24 اردیبهشت 92 20:53
آخی امان از ویروسای بدجنس به این بچه های معصوم هم رحم نمیکنن. ایشاللا بمیرن همشون. خوب مامانی براش یه خواهر بخر دیگه دلش میخواد بچه.
مامان امیرعلی
24 اردیبهشت 92 22:44
وای واقعاامان ازاین ویروسها.امیرعلی هم چندروزیه همین مکافاتوداده دستمونانشالله آریان جون زودی خوب بشه وای کلی به این گورخره خندیدما
مامان آیلا
25 اردیبهشت 92 9:05
ای ول با این شیرین زبونیت. مامانی نکنه خبری هست

خیالت جمع عزیزم.اگه خبر باشه اولین نفر شما دوستای گلم خبردار میشید.
تازه من که ذکر کردم هنوز هم با یاداوری نوزادی های اریان که تمام مدت گریه میکرد تنم میلرزه.
مامان بردیا
25 اردیبهشت 92 9:38
خواهر جان ما هم از دست ویروس امان نداریم.الان توی یه وب یه مطلب غم انگیز خوندم حالم گرفته شد.اما با خوندن شیرین زبونیهای آریان جون دلم باز شد.خدارو شکر که این موجودات شیرین رو داریم.
نوشين مامان آريا
25 اردیبهشت 92 10:58
عزيز دلم ايشااله كه زودتر خوب بشه گل پسري
مامان آرتین (الهه)
25 اردیبهشت 92 11:07
الهی دورت بگردم خیلی شیرین زبون هستی هااااا
مامان سید کوچولو
25 اردیبهشت 92 15:29
1- همیشه یه راهی هست که عکس ها و فیلم ها رو برگردونن. البته اگه تو درایو سی ذخیره نکرده باشی راحت تره...
2- اخی خب یاد اون موقع هایی افتادم که شمال بودم. شایعه شده بود راجع به یه مسابقه تلویزیونی که پیرزنه تلفن کرده بود و مجری پرسیده بود سه حرفیه...اولش ک ... اخرش ر...مردا نداشته باشن بهشون زن نمیدن و...خلاصه با این راهنمایی ها پیرزنه بهجای اینکه بگه " کار" گفته..
3- خب براش خواهر بیار خواهر.

مسابقه کاکرون. آخرش ما نفهمیدیم شایعه بود یا راست.
اگه برادر شد و آریان بگه پسش بده چه خاکی تو سرم کنم من؟؟؟؟؟؟

ღ منا مامان امیرسام ღ
25 اردیبهشت 92 20:19
واای خداجون خیلی بانمک بود.
بچه ها همشون همینطورند.هرچی به ذهنشون میرسه بلافاصله میگن
زهره جون نی نیه جدید کی میاری


خدا نکنه.نه ه ه ه ه ه ه ه تو رو خدا خواهش می کنم من دیگه اعصاب ندارم.
با بچه بعدی حتما راهی تیمارستان میشم
مامان آرشیدا کوچولو
30 اردیبهشت 92 2:04
ز ز ز ز ز آریام ببینمت قورتت میدم
مامان بهار
31 اردیبهشت 92 0:53
ای مامانش بیرحمی نکن دیگه! تو یه ناز دختر واسه آریان بیار منم یه گل پسر واسه بهار چطوره؟ خوبه؟ عصبانی نشو بابا!!! شوخی نمودم!....
مامان پرهام
4 خرداد 92 1:49
سلام عزیزم دیدم نوشتی حال آریان دوباره بده. میدونم بهداشت را رعایت میکنی ولی باید هر دفعه از بیرون میاد دستاشو بشوری که یه وقت تو دهنشون نکنن. یه داروی ضد آفت دهان بود .اسمش پرسیکا بود . یکی دو شبه خوب میشه . ده قطره از اونو قاطیه ده قاشق اب میریزی و قرقره کنه . معجزه . غذا های آریانو با ماست فراوان بده یا سوپ درست کن سرد بده بخوره. الهی بمیرم . خیلی درد داره
خاله زینب
5 خرداد 92 16:07
کلی خندیدم با اون زهره
میگما زهره چ عجب شما دست ب کار شدی جواب کامنت هارو میدی !!!!!!!!!!1


یعنی خداییش امشب با یه تصمیم کبری آن شدم تا به وب همه سر بزنم و پست جدید بذارم اما قسمت نیست بس که این سرعتت اینترنتمون گنده.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آریان جون می باشد