آریانآریان، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

آریان جون

روزت مبارک بابایی

1392/3/3 15:25
نویسنده : مامان آریان
363 بازدید
اشتراک گذاری

این روز عزیز رو به همه پدرای خوب و  همسر عزیرم تبریک میگم.

همچنین به مرد کوچک خودم تبریک ویژه میگم. 

رم  اگر بدانی
چه کسی،کشتی زندگی را
از میان موج های سهمگین روزگار
به ساحل آرام رویاهایت
رسانده است؟
“پدرت” را می پرستی . . .
روز پدر مبارک

 

پسرک کادوی بابایی رو بهش داد و باباشو بوسید و بهش گفت روزت مبارک.

دوستای خوبم چند روزی نتمون قطع بود.

آریان هم سه چهار روزی مریض بود تازه داره بهتر میشه.باز سرما خورد و روی گلو و تو دهنش کلی افت زده بود که خیلی ناراحتمون کرد.سه روز هیچی نخورد. 

یک شنبه هم خونمون روضه دارم.فعلا سرم شلوغه.بازار و کار خونه و  از همه مهمتر کارهای تمام نشدنی پسرک. اگه وقت کردم کامپیوترم درست کنم تا چند روز دیگه به همه شما عزیزان خوبم سر میزنم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان بردیا
3 خرداد 92 17:07
موفق باشی مامانی.التماس دعا
مامان امیرعلی
3 خرداد 92 21:38
آخی چرادوباره مریض شدی عزیزخاله
مامان زهرا
4 خرداد 92 3:03
پس ک شیطون روزت مبارک مرد کوچک
نوشين مامان آريا
4 خرداد 92 10:45
روز همه پدرهاي مهربون مبارك باشه بخصوص روز بزرگ مرد كوچك ما. زهره جون شما هم از مشغله هاي روزمره و كار خسته نباشيد ايام به كامتان
مرجان مامان آران
4 خرداد 92 21:32
روز پدر بارك عزيزم ايشالا سايه بابايي هميشه بالا سرتون باشه
خاله زینب
5 خرداد 92 16:02
ای جانممممممم
منم با تاخیر و با کلی شرمندگی این روز رو ب بابا امید اریان خان و خود اریان خان تبریک میگم :دی
خوش باشی عزیزم
خب منم دعوت میکردی میومدم روضه خونتون چی میشد مگه خووووووووو


حالا من فذاموش کردم شرمنده.حتما که نباید روضه باشه.همینطوری تشریف بیاری هم ما خیلی خیلی خوشحال میشیم روی ماه شما رو زیارت کنیم
اعظم مامان آوین
6 خرداد 92 11:17
چقدر برای ما عذاب آوره که بچه هامون مریض میشن .ایشالا که زود زود خوب بشه پهلووون کوچولو. روضتم قبول .
مامان آریام
7 خرداد 92 0:01
ایشاالله زودتر خوب بشه...ما هم درگیریم
امير علي
7 خرداد 92 10:10
زهره جون زود بيا دلمون تنگ شده اخه
مسیحا
8 خرداد 92 20:43
خیلی مبارکه انشالله سایتون بالا سر آریان جون مستدام باد
سمانه مامان پارسا جون
9 خرداد 92 0:39
الاهی چرا باز گلمون مریض شده
ღ مونا مامان امیرسام ღ
9 خرداد 92 4:44
امیدوارم هرچه زودتر خوب شی عزیزم
سمان مامان آرشیدا
11 خرداد 92 0:04
آفرین به پسرک خوشگل که به باباییش کادو داد و بوسیدش. روضه تون هم قبول باشه.
مامان حسام كوچولو
11 خرداد 92 16:47
سلام عزيزم ما با يك پست جديد از شيرين كارياي حسام كو چولو در خدمت شماييم بهمون سر بزنيد. ممنون
سمان مامان آرشیدا
11 خرداد 92 22:51
شما رو به یک سوال و جواب وبلاگی دعوت کردم. به وبم سر بزنید تا ببینید از چه قراره.
خاله زینب
14 خرداد 92 8:39
شوما لطف داری خو


جدی گفتم مسیرت اینطرفا خورد بگو بیام ببینمت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آریان جون می باشد