آریانآریان، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

آریان جون

یک اتفاق خیلی خوب

1392/3/17 19:45
نویسنده : مامان آریان
327 بازدید
اشتراک گذاری

یک پنج شنبه دوست داشتنی 16 خرداد 92

اگه گفتین چه اتفاقی افتاد؟؟؟؟؟

.

.

.

اولین ملاقات ما با یکی از بهترین دوستای نتی

طاها جونم و مامان گلش و بابای محترمش از وبلاگ http://tahajooni.blogfa.com/

 

خیلی ملاقات خوبی بود.از اینکه از نزدیک دیدمشون واقعا خوشحال شدم.با اینکه ما رو قابل ندونستن و خونمون تشریف نیاوردند.

اعظم جون همونطور که تو تصورم بود خیلی خانوم . خونگرم و مهربون.هیچ حس غریبگی باهاش نداشتم انگار از مدتها قبل می شناسمش.برا خودم هم خیلی جالب بود.

طاهاجون خوشکلم هم شیطون و خیلی خیلی دوست داشتنی.

سخت ترین جای کار عکس گرفتن از دو وروجک بود که با افعال معکوسی که مامان طاهاجون به کار برد یه کمی اسونتر شد ولی شاید هر کدوم20 تا عکس گرفتیم که بهتریناشون برا من اینا بود.

اعظم جون بهشون می گفت: نخندین اینا هم می خندیدند.

به امید دیدار دوباره...

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مامان بردیا
17 خرداد 92 22:57
چه جالب.چه خوبه وقتی بزرگ شدن هم دوستای خوبی بشنواسه هردو
سمانه مامان پارسا جون
18 خرداد 92 0:19
به به خوش به حالتون
این دیدارها بد میچسبه


واقعا چسبید.
زهرامامانه ایلیا جون
18 خرداد 92 6:34
منم میخوام دوستای تازه پیدا کنم پس من چی چرا منو بازی ندادید
خاله زینب
18 خرداد 92 8:17
خوش ب حالت من ک سعادت نداشتم برم ببینمشون




ما اینیم دیگه.یک صصفر به نفع من.

رمز من چی شد تا عصبی نشدم؟

اهااا دیدم.مرررررسی

مامان آرینا
18 خرداد 92 8:51
چقدر عالی ، عزیزم ایشااله همه روزای زندگیت دوست داشتنی باشه.
مامان امیرعلی
18 خرداد 92 22:30
واقعاچه اتفاق خوبی.آدم لذت میبره ازاین دوستیها ماشالله هردوشون آقان
مرجان مامان آران
18 خرداد 92 23:32
هميشه خوش باشيد دوستياتون پايدار عزيزم
نوشين مامان آريا
19 خرداد 92 9:09
پسر نمكي دوست جديدت مبارك باشه ايشااله هميشه لبانتون خندان باشه
غزال
19 خرداد 92 10:33
عزیزززم منم بابلسر بودمو اعظمو نی نی نازشو دیدددم
خیلی دلم میخواست تو این قرار منم باشم ولی اعظم در جریانه خیلی سفر من فشرده بود...یه روزه!!!تا اعظمو دیدم رفتم خونه و صبحشم برگشتم اصفهان...ایشالا سفای بعدددی


ایشالله.به امید دیدار
می خوای تولد بگیری؟؟؟
19 خرداد 92 10:40
می خوای تولد بگیری؟ یه سر به ما بزن, خوشحال می شی... یادت نره از 10% تخفیف استفاده کنی. www.tavalood.rozblog.com
پگاه مامان آرتین
19 خرداد 92 11:57
خوش باشید.چه کارخوبی.ماشالا به این دوگل پسر.دوستیتون پایدار
مامان طاها
19 خرداد 92 11:59
بله خانومی ما همون روز برگشتیم عکسای من بهتر شده دلت بسوزه
مامان آریام
19 خرداد 92 15:51
ایشاالله بتونند تا همیشه برای هم دوستهای خوب باقی بمونند
مامان بهار
19 خرداد 92 16:25
ایشا.. همیشه خوش و خرم دیدن دوست های خوب نعمتن این زمونه دوستیهاتون پایدار
زهرامامانه ایلیا جون
19 خرداد 92 18:49
عزیزم ممنونم از اینکه توضیح دادی و سوئ تفاهم و از بین بردی
مامان امیر حسین
21 خرداد 92 22:57
خوش بحالتونکلی کیف کردینها
مامان نفس طلایی
22 خرداد 92 21:58
چه دوستی خوبی
مامان خورشيد
27 خرداد 92 9:12
چه خوب تا باشه خبراي خوب.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آریان جون می باشد