آریانآریان، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

آریان جون

الوعده وفا

1392/3/18 7:29
نویسنده : مامان آریان
448 بازدید
اشتراک گذاری

با کلی عکس قشنگ اومدم.

آریان 92 :

و اینم آریان91 

دقیقا یکسال قبل در همین قسمت خونه :

الهی مامان دورت بگرده.چقدر تپل بودی.گوشتالوی مامان.

آریان میگه: جوجوهام آب شد.قلب

با هم بریم ادامه مطلب.بفرمایید

آریان تو حیاط خونمون حدود یه ماه پیش.الان دیگه گل ندارهناراحت

پسری بعد حموم

 

آریان بعد قرار دادن نوشته هرکدوم از عکسها زیرشون  داره خستگی در می کنه:

توی پارک تو قطار:

آریان خیلی ساعت دوست داره.روزی صدبار ازم میپرسه ساعت چنده؟

هروقت میگم: آریان ساعت چنده؟ میگه: ده ربع به یکنیشخند

اینم مال چهارشنبه 15 خرداد که با هم رفتیم بیرون و آریان اصلا اجازه عکس گرفتن صادر نمیکرد.

وقتی بابایی داشت سنگ ها رو ردیف میکرد تا روش سیخ کباب بذاره آریان یه سنگ بزرگ رو برداشت و محکم پرت کرد که به دست بابایی خورد ولی به خیر گذشت.

اینم عکس سفره ای که برا روضه م انداخته بودم.:

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان بردیا
17 خرداد 92 22:56
آخ جوووووووون کیف کردم.چقد دلم عکس آریانی میخواست.ماشالا چقد تو خوشگل و ناز و ملوسی پسری.چه حیاط خوشگلی هم دارین
سمانه مامان پارسا جون
18 خرداد 92 0:21
وای عسلم چقدر توپولی بودی
پس کو گوشتهات؟
چه عکسهای ماهی
من کشته مرده ی اون دمپایی و ساعتتم


خودمم دیروز با دیدن عکسه تعجب کردم.میدونستم آریان لاغر شده نه تا این حد.البته اون موقع زیاد تپل بود.
دمپایی و ساعت هم قابل شما رو نداره
مامان امیرعلی
18 خرداد 92 22:29
آخی چقدرلاغرشده
نوشين مامان آريا
19 خرداد 92 8:46
عزيزم خيلي عكسهات قشنگ بود خاله جون . آفرين به آريان باهوش
مامان آریام
19 خرداد 92 15:55
جانم چه عکسهایی بود آریانی چرا تو هم لاغر شدی آریام هم پشت سر هم داره وزن کم میکنه عکسهایی که باگل بود و آریان هم تو همشمون خندیده بود خیلی قشنگ بودندمیبوسمت جیگر طلای خاله و امان از دست این فسقلیها که نمیدونم چرا با دوربین اینقدر بد هستند
امير علي
19 خرداد 92 17:05
چه عكساي خوشگلي . عزيزدلم كه خوردني تر شده .
مامان آیلا
19 خرداد 92 23:04
وروجک رو ببین چه بزرگ شده ماشا اله . بخورمت با اون کلاه حوله ایت
مامان آرشیدا کوچولو
20 خرداد 92 0:20
یعنی دلم ضعف میره وقتی عکس های آریام رو میبینم ها تا حالا هیچ پسر بچه ایی رو اینقدر دوست نداشتم ماشالله ماشالله ماشاللله


لطف داری عزیز دلم.همونجور که آرشیداجونم واقعا دوست داشتنیه.
خاله زینب
20 خرداد 92 16:54
ای جونممممممم



گل هارو چکار کردی ک دیگه نداره هوم؟؟؟؟؟؟؟

وووووووووووویییییییییی عجب سفره ایییی جام خالی




خو فصلش تموم شد اصن به من چه؟؟؟؟؟؟


واقعا جای شما خالی...انشالله دفعه بعد حتما دعوتتون می کنم.
مامان کیارش
21 خرداد 92 11:50
سلام زهره جون
ماشالله به این پسر خوش تیپ
و این حیاط چقدر زیباست
چه خانم با سلیقه ای

روزتون به کام همشهری


آخ جون یه همشهری بالاخره پیدا شد.ولی کاش آدرستو میذاشتی گلم.
مامان امیرحسین و کوثر جونی
23 خرداد 92 2:15
سلام.چه حیاط با صفایی دارید.واااای چه پسری قندعسلی تاج سری قربونش برمآریان یه روز میام می خورمت بستنی مامانی براش اسپند دود کن همین عکسای خوشگل رو می ذاری پسرم لاغر شده دیگه.ماشالله ...الله اکبر...


لطف داری عزیزم.آریان به نظر خودم سه دلیل برا لاغری داره.اینقدر که شیطونه و غذا نمی خوره و گریه بیخود زیاد می کنه.[بوس]
مامان امیرحسین و کوثر جونی
23 خرداد 92 2:16
راستی یادم رفت بگم روضه تون هم قبول باشه.


خیلی ممنون.
مامان خورشيد
27 خرداد 92 9:13
قربون دونه دونه خوشگلياش.
سمان مامان آرشیدا
3 تیر 92 2:12
آخی عزیزم. چقدر گوشتالو بوده. الان خوب شده دیگه . واسه خودش مدل شده. روضتون هم قبول باشه. منم خیلی دوست دارم آریان شیرین زبون رو ببینم. رابطه آریان با بچه های کوچولوتر چطوره؟ یعنی آرشیدا رو دوست داره؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آریان جون می باشد