آریانآریان، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

آریان جون

دریا

1390/4/29 0:49
نویسنده : مامان آریان
399 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه

فردا من و مامانم و بر و بچز فامیل قراره بریم دریا. قراره آب تنی کنیم.البته اگه من پسر خوبی باشم و مامانمو اذیت نکنم

حالا عکساشم براتون میارم.

جای همتون رو هم از همین الان خالی میکنم. 

امروز غروب که گریه میکردم و حوصله نداشتم خاله سمیه منو برد تو حیاط و یه بازی خوب باهم کردیم ابببببببببب بازی

شلنگ ابو باز کرد و داد به من.منم کلی حال کردم. ولی وقتی تموم شد نمیخواستم برم بالا.واسه همینم قهر کردم

آخه من یاد گرفتم قهر کنم.تا از یه چی خوشم نیاد خودمو پهن زمین میکنم و دست و پا میزنم

هر چی هم مامانی میگه این کار زشته اصلا به روی خودم نمیارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ماامان گیلاس
25 تیر 90 12:13
سلام خوشگل خاله امیدوارم حسابی به همتون خوش بگذره .


خیلی ممنون خاله جون
نی نی توپولی
26 تیر 90 20:43
قربون قهرکردنت که اونم شرینه
نی نی توپولی
26 تیر 90 20:44
ای دل شیدای ما گرم تمنای تو / کی شود آخر عیان طلعت زیبای تو نیمه شعبان بود روز امید بشر / شادی امروز ماست نهضت فردای تو . . . .
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آریان جون می باشد