آریانآریان، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه سن داره

آریان جون

عکسای دریا

1390/4/26 23:45
نویسنده : مامان آریان
890 بازدید
اشتراک گذاری

ما رفتیم دریا جاتون خالی خیلی خوش گذشت

من اصلا از آب نترسیدم.تا ولم میکردن یورش میبردم به سمت دریا

کلی حال کردم.کلی هم ماسه نوش جان کردم.آخه تا می نشستم یه مشت ماسه می گرفتم تو دستم و مستقیم به سمت دهنم می بردم.وقتی هم مامانی منو میبرد تو آب تا دستامو بشوره یا مشتم رو سفت می کردم که ماسه های تو دستم نریزه یا دوباره از کف دریا یه مشت جدید ماسه برمی داشتم. 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان پارسا جون
27 تیر 90 11:14
سلام خانومی مرسی که به وبلاگ ما سر زدید
آریان جون خیلی جیگره ماشاالله
این عکساش کنار دریا خیلی ناز شده
دلم شمال خواست



سلام خاله.هروقت اومدی شمال به منم سر بزن.خیلی خوشحال میشم
نی نی توپولی
27 تیر 90 14:14
وای عزیزم برا خودت یه پا نجات غریقی ها...محمد منم عاشق دریاست ...آب بازی خوش گذشت قربون اون دستای کوچولوت که ماسه ها را چنگ میزدی
مامان پارسا
27 تیر 90 16:03
سلام.از اینکه به ما سر میزنید ممنونیم



خواهش میکنم
مامان هليا
27 تیر 90 16:56
ماشالله تپلي دريا خوش گذشت.هميشه خوش باشي
مونا (مامان النا )
30 تیر 90 20:45
خوش بحالت عسل خاله
آبتنی خوش گذشت؟
میبوسمت عزیزم


خوب بود خاله جون.جای شما خالی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آریان جون می باشد