آریانآریان، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

آریان جون

روز خسته کننده ما

1390/5/17 0:06
نویسنده : مامان آریان
230 بازدید
اشتراک گذاری

واااای از دست تو وروجکم.امروز خیلی خستم کردی. تمام روز نق زدی و گریه میکنی که بغلت کنم.الان چند روزه بازم بداخلاق شدی.همین که موقع افطار میشه که دیگه شورشو درمیاری.تمام سفره رو بهم میریزی و فقطم دنبال چیزای خطرناکی.

خیلی خیلی شیطون شدی  

نمیدونم باید باهات چیکار کنم.همش قهر میکنی و دست و پا میزنی و اطرافیان رو کتک میزنی. امروز کلی باهات دعوا کردم و وقتی که تحویلت نمیگیرم بیشتر عصبانی میشی.اما وقتی میبینم گوله گوله اشک میریزی دلم واست کباب میشه.میترسم این اخلاقای زشت رو سرت بمونه.

راستی بابایی دیروز بهت میگفت منو محکم بغل کن.توهم سفت میچسبیدی بهش.

امروز بهت گفتم موبایل بابایی رو بده بهش تو فقط نگام کردی اما وقتی بابایی گفت الو رو بده بابا تو هم سریع بردی دادی بهش.

راستی نمیدونم گفتم که تو چطوری چهار دست و پا میری یا نه.تو یه پاتو بلند میکنی و یه پاتم میکشی.درکل خنده داره اما با سرعت حرکت میکنی.این روزا هم با مبل یا هرچی که میگیری تند تند راه میری اما وقتی خودت ایستادی میترسی قدم برداری.

پسر نازنینم یکی یکدونه من

وقتی میخوابی اینقدر معصوم و مظلوم میشی که تمام اذیتهات یادم میره

و یادم میاد که چقدر برام عزیزی.

دوستت دارم وروجک مامان 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

عاطفه مامان آوا خانم ناز نازی
17 مرداد 90 0:25
سلام عزیزم . چه پسر نازی دارین. خدا نگهداره. مرسی که به ما سر زدین. راستی از عکسهاتون احساس کردم شمالی هستین. ما رشتی هستیم شما کجایی هستین؟


درسته عزیزم.ما اهل بابلسریم
مامان نيروانا
17 مرداد 90 7:59
سلام ماماني، خسته نباشي، خدا قوت. ميتونم دركت كنم بعضي وقتا ني ني ها واقعاً خيلي آدمو خسته ميكنن ولي ميگذره ميره. نگران نباش. آريان جون به محبت و توجه شما بيشتر نياز داره. بجاي هر چيز خطرناك كه سراغش ميره يه جايگزين بي خطر براش پيدا كن. الان تنها چيزي كه بايد بهش توجه و تمركز كني آريان جونه. غصه ي هيچي نخور. ايشالا بزرگ ميشه و با اينهمه محبتي كه از تو ميبينه يه آقاي تمام عيار ميشه. ببوسش گل پسر رو
مامان آرین
17 مرداد 90 8:54
آخی حق داری مامانی هممون مثل همیم از شیطنتاشون بعضی وقتا کلافه میشیم و وقتی هم دعوا میکنیم زودی پشیمونی میاد سراغمون.
مامان پارسا جون
17 مرداد 90 19:47
واقعا هم همینطوره ما مامانها با یه لبخند کوچولومون همه ی اذیتهاشون از یادمون میره . شیرینی زندگی هم به همینه
نی نی توپولی
22 مرداد 90 1:03
شیطنت هاشم شیرینه موش بخورش که مامانیو کلافه کرده..
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آریان جون می باشد