آریانآریان، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

آریان جون

روزی که گذشت

1390/6/14 0:16
نویسنده : مامان آریان
381 بازدید
اشتراک گذاری

امروز مادرجون سومین جلسه شیمی درمانی رو انجام داد و زیاد حالش خوب نبود. آریان هم مثله چند روز اخیر فقط اذیت کرد.آخه آریان این چند روزه دوباره مثله کوچیکیهاش شده و میگه یک ثانیه ازش جدا نشم.

از این حرکات آریان هم لذت میبرم و هم خسته میشم.اخه مگه چقدر میشه تمام کارها رو یه دستی انجام داد در حالی که بچه هم تو بغل آدم باشه.اما از یه طرف از اینکه پسرکم تا این حد بهم وابسته است احساس میکنم اونم دوستم داره غرق شادی میشم.

گاهی اوقات اینقدر اذیتم میکنه که میگم بچه می خواستم چیکار؟؟؟؟؟؟اما سریع پشیمون میشم و حاضر نیستم یه تار موی آریان رو با تمام دنیا عوض کنم.

خداجونم نمیشد آریان یه کمی ساکت تر باشه و اینقدر رو مخم راه نره و نق نزنه. یا حداقل یه کمی بیشتر بخوابه

باورتون میشه اگه ساعت خواب آریان رو بگم

آریان صبح قبل از 7 حتما بیدار میشه. ساعت یک بعداز ظهر  حدودا یه 45 دقیقه ای میخوابه و اونم من باید پیشش باشم اگه بلند شم بیدار میشه. تا شب حول و حوش ساعت اا که بخوابه دیگه نمیخوابه.شماها نمیدونید چطوری میشه خواب بچه رو بیشتر کرد؟؟؟؟

تمام غروب رو خوابش میاد و چشماشو میماله اما هرکاری میکنم نمیخوابه . فقط نق میزنه. مگه میشه بچه تو این سن اینقدر کم بخوابه.زمانی هم که بیداره مثه چسب به من چسبیده.پس من کی باید کارام رو برسم.؟؟

دوستت دارم عزیزم.  با تمام آزار و اذیت هات و شیطونیهات

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامانی سید پارسا
14 شهریور 90 0:44
اکثر بچه ها تو این سن همین جورن. به جای اینکه سعی کنی بخوابونی اش خسته اش کن. من که همه اتاق ها رو جز یه چراغ خواب خاموش میکنم و باباش هم میاد دراز میکشه مثلا همه خوابن... نیم ساعتی ورجه وورجه میره بعد نق میزنه میذارم رو پام اغلب قبل خواب گشنه نگهش میدارم بعد میبرمش حموم ... شیر میدم میخوابه تو روز ولی چسبیده بهم. گاهی میذارم گریه کنه... با سی دی های خاله ستاره و یه تیکه بیسکوییت ارومتر میشه
نی نی توپولی
14 شهریور 90 1:24
بچه ها اصولا تو این سن وسال همین طوری هستند هر چی سعی میکنی این وابستگیها کمتر بشه نتیجه عکس میده ... به نظر من شما باید صبر وتحملتون رو بالا ببرید درست اون چیزی که من خودم هم ندارم ولی یه راه حل امتحانش ضرر نداره زمانی بخوابونش که معده اش پره( تغذیه شده)محمد جواد اون موقع ست که کسل وخوابالوه
نی نی توپولی
14 شهریور 90 1:26
خدا همه مریضا رو شفا عنایت فرمایید بالخصوص مادر جون آریان عزیز...
مامان پارسا جون
14 شهریور 90 11:19
عزیزم ایشاا... خدا زودتر شفاشون بده بهت حق میدم عزیزم بچه های امروزی واقعا شیطونن ولی نباید بزرگترین لطف خدا رو که دادن بچه های سالمه رو فراموش کنیم. همیشه سالم باشید
مامان آریام
14 شهریور 90 11:56
ایشالله حال مادر جون زودتر خوب بشه. من و آریام کوچولو هم وقت اذان برای همه بیمارها دعا میکنیم پسر منم زیاد نمیخوابید. یکی گفت خوابیده بهش شیر بده. تا حد زیادی جواب داد. به امتحانش می ارزه
مامان ایلیا
15 شهریور 90 2:41
از اون بهترین می خوام که هر چه زودتر حال مادرتون بهتر بشه. عزیزم واقعا این خوابیدن این وروجکها معضلیه.ایلیا که از کنارش رد بشی بیدار می شه با کوچکترین صدا بیدار می شه.شبها هم که زود زود بخوابه 2 نصف شبه.واقعا درکت می کنم.ولی همونطور که نوشتی چشمای نازشون تموم دنیای ما مامان هاست و یه خنده قشنگشون تموم خستگی ها را از یادمون می بره. آریان دوست داشتنی را ببوسید.
مامان نی نی گولو
17 شهریور 90 11:53
سلام گل خاله انشاالله مادر جونیت زودی خوب شه والا من هنوز تجربه ای ندارم تو این زمینه اما جایی خوندم اکثر بچه ها همینطور هستند اما اگر از نوزادی ساعت خوابشون تنظیم بشه تا حدودی جواب می ده
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آریان جون می باشد