آریانآریان، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

آریان جون

مهساجون و الناجون

1390/6/15 22:58
نویسنده : مامان آریان
385 بازدید
اشتراک گذاری

امروز غروب مهساجون(رفیق فابریک مامانی)میخواست تو رو ببینه اومد دنبالمون و باهم رفتیم موسسه پیش النا جون(رفیق مامانی) .النا که از عید تو رو ندیده بود کف کرد وقتی تو رو دید.هی میگفت نازی  .میگفت زهره من جای تو بودم روزی هزاربار خدا رو شکر میکردم که بچه به این خوشکلی بهم داده.

می گفت چقدر توپولو شده .که بهش گفتم تازه بچم مریض شد آب شده و خیلی لاغر تر شده.

در مجموع الناخانوم ما با دیدن تو حسابی هوس بچه زد به سرش.اونم از نوع پسر خوشکل(چون النا اصلا پسر دوست نداشت.) 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان نفس طلایی
15 شهریور 90 23:34
ماشاالله به این گل ناز و بلا
narjes
16 شهریور 90 9:27
با تولد خاله کوچیکه آپم بدو بیا!
mamani helena
16 شهریور 90 11:51
salam azize khale mamani toro borde be dostash koli poz bede rastesho bekhay manam ba didan pesmale nazet delam havas kard ye pesaram dashte basham.


ایشالله خدا بهت بده مامانی.من که با داشتن این یه دونه دیگه توبه کردم.
مامان نفس طلایی
16 شهریور 90 12:30
مامان ایلیا
17 شهریور 90 3:13
هزار ما شاالله به آریان ناز.مامان آریان بچه ها زود چشم می خورن برای آریان گلمون اسپند دود کن عزیزم.هزار تا بوس برای آریان گل.
مامان نی نی گولو
17 شهریور 90 11:46
سلام نانازی خوشکل خاله اونقدر نازه که همه زودی عاشقش می شن برای نانازم
مامان پارسا جون
17 شهریور 90 18:15
گلاره جون
17 شهریور 90 23:04
عسل منو ببوس حسابیییییییییییی
مامان نفس طلایی
18 شهریور 90 1:07
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آریان جون می باشد