آریانآریان، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

آریان جون

روز مادر مبارک

1391/2/24 0:35
نویسنده : مامان آریان
364 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا هرکه هستم هرچه هستم

                                         به یک لحظه فدای مادرم کـــــــــن


                        خـدایا بالاتر از بهشت هم داری..؟

                  برای زیر پای مــــــــادرم می خواهم

  روز زن و مادر به همه ی شما مادرهای مهربون ،مامان خوبم و مادرشوهر عزیزم  

                                           مبارک

گفتم مادر! ... گفت: جانم

گفتم درد دارم! ... گفت: بجانم  

گفتم خسته ام! ... گفت: پریشانم

گفتم گرسنه ام! ... گفت : بخور از سهمِ نانم 

گفتم کجا بخوابم! ... گفت: روی چشمانم ...

اما یک بار نگفتم: مادر من خوبم شادم...! همیشه از درد گفتم و از رنج.....!

              " مادر دوستت دارم ."

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان گیلاس
24 اردیبهشت 91 0:40
ای دوست به حنجر شهیدان صلوات / بر قامت بی سر شهیدان صلوات از دامن زن مرد به معراج رود / بر دامن مادر شهیدان صلوات . . . میلاد دختر نبوت ، همسر ولایت ، مادر امامت ، برشما مبارک باد . . .
مبین فرفری
24 اردیبهشت 91 0:42
سلام عزیزم روزت مبارک
مامان نفس طلایی
24 اردیبهشت 91 11:09
روزت مبارک مادر خاونمی گل
مامان پارسا جیگر
24 اردیبهشت 91 16:36
بارانی از عشق و کمی هم ستاره ارزانی تویی که در تبار معصومانه‌ی نگاهت، چشمان خسته‌ی من ستاره می‌چیند. خوش‌آهنگ‌ترین نغمه‌های هستی نثار قلب خسته و صبورت. روزِ به اوج نشستنت مبارک . . .
مامان خورشيد
25 اردیبهشت 91 8:27
عزيزم روزت مبارك. الهي مامانتون هم ساليان سال به سلامتي در كنارتون باشه.
مامان سویل
20 دی 91 9:05
میگما...سلام خوفید ؟
میگم خوش به حالتون تو ساری هستین زود زود میرید کنار دریا منکه الان با دیدن عکسای وروجک کنار ساحل دلم هلاک شد


سلام.ما ساری نیستیم.بابلسریم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آریان جون می باشد