آریانآریان، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

آریان جون

پنج تا

1391/4/12 0:51
نویسنده : مامان آریان
677 بازدید
اشتراک گذاری

آریانم این روزا همه چی بزرگ شو می خواد.وقتی هم میخواد بهم بگه که بزرگ باشه میگه پنج تا.

مثلا براش یه لقمه کوچیک درست می کنم داد میزنه: نهههههههه پنج تا پنج تا .یعنی بزرگ باشه خوشمزه

جمعه صبح منو پسری رفتیم بیرون اول دریا یه کوچولو آب تنی کرد

بعد چون هوا یه کمی خنک بود نذاشتم زیاد تو اب باشه.بعد .....

بریم ادامه مطلب

بعد براش بستنی خریدم .پسرم چون به خود کفایی رسیده خودش تمام بستنی رو خورد

از اونجایی که بعد اب تنی پوشک پاش نکرده بودم یهو آریان گفت مامان جیش وقتی شلوارشو کشیدم پایین دیدم جیش کرد.این اولین باری بود که خودش بهم گفت.منم کلی خوشحال شدم و تشویقش کردم.

یه کم تفنگ بازی کرد و گنجشکا رو نظاره می گرفت و می گفت: گنجش بعدشم بهشون تیراندازی میکرد.

اونوقت بابایی اومد دنبالمون و رفتیم خونه آریانی رو حمومش کردم و ناهار رفتیم جنگل.بعدش رفتیم خونه خاله زهرا که نبودن.رفته بودن ییلاق ماهم رفتیم پیششون.یه جایی به اسم دینه کوه که واقعا باصفا بود.البته اینقدر سرد بود که بخاری روشن کرده بودن.ولی ما چون بدون هماهنگی رفته بودیم برای آریان لباس گرم نبرده بودم و بیشتر توی خونه بودیم.آریان با اینکه تاب و شلوارک تنش بود اینقدر با بجه ها بازی کرد که همش خیس عرق بود.

در کل خیلی خوش گذشت.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان طاها
12 تیر 91 1:41
سلام عزیزم باور کن همش به یادت بودم گفتم ای کاش میشد بهت خبر بدم اما نشد
مامان طاها
12 تیر 91 1:41
خیلی حرف زدنشم خوشمل بود احتمالا از خودت تقلید کرده
مامان خورشيد
12 تیر 91 9:42
هميشه خوش باشيد. بستني نوش جونش همچين مي خوره منم هوس كردم.
مهسا مامان باربد
13 تیر 91 15:48
وای خوش بحالتون. منم جای خنک می خوام!
مامان آریام
16 تیر 91 14:36
خاله جون منم پنج تا دوست دارم و میبوسمت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آریان جون می باشد