آریانآریان، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

آریان جون

نظرات (15)

مامانی درسا
17 تیر 91 1:27
من فدات آریانی عزیزم دتر بشی من میشم مریض همیشگیت عزیزم


خدا نکنه خاله.انشالله همیشه سلامت باشید
مامان زهره
17 تیر 91 14:39
الهي قربون اون تلفط دكترت برم من
نوشین مامان آریا
17 تیر 91 18:27
ایشااله روزی باشه که پسر قشنگتو تو لباس دکتری ببینی.
مامان نفس طلایی
18 تیر 91 12:39
ای جون شیرین زبون
خاله زینب
18 تیر 91 14:15
سلام زهره جون،خوبی گلم؟ من وبتو از وب مامان طاها پیدا کردم،تو عکسای یادگاریش نوشته بود آریان از بابلسر گفتم بیام ببینم هم استانیم چ کرده من فریدونکناریم اتفاقا فردا قراره بیام بابلسر با دوستای بابلسریم بریم بگردیم
مواظب خودتو اقای دکتر کوشولوی خاله باش
خوشحالم از اشنایی با شما گلم


سلام عزیزم.من متاسفانه نمیتونم وبتو باز کنم.اما خیلی خوشحال میشم بیشتر باهات آشنا بشم و همدیگه رو ببینیم.منتظرتم
مامان آرتین
18 تیر 91 16:17
آخی نانازم من همیشه میام پیشت گلم


واقعا باعث خوشحالی و افتخار ماست
مامان طاها
18 تیر 91 17:49
سلام نمیدونم عزیزم همونه یا نه یه زینب تو لینک هام هست اما گفته مال بابلسره
نمیدونمhttp://kzeynab89.blogfa.com/


ممنون
مامان امیرعلی
18 تیر 91 23:54
انشالله دکترم میشی عزیزمولی وقتی مامامانهاروپیرکردید
خاله زینب
19 تیر 91 0:11
عزیزمممممممم ببخشید فک کنم ادرسمو اشتباه فرستاده بودم اینی ک مامان طاها هم بهت داده وبلاگمه اما این یکی در مورد مدیریت نوشتم وبلاگ جدیدم ک خاطرات روزانمه اینه ک الان برات فرستادم http://rozhaye-zendegie-man.blogfa.com/ امیدوارم این درست باز شه برات گلم من فردا ساعت 9 با دوستام جلوی شهربانی قرار دارم گلم
مامان نفس طلایی
19 تیر 91 13:04
سمانه مامان پارسا جون
19 تیر 91 15:41
ایشاا...
مامان آریام
21 تیر 91 0:07
الهی خاله قربون پسر دکترش بشه ایشاالله عزیزم یه روزی تو لباس پزشکی بیای تو تلویزیون و ما ببینیمت و بهت افتخار کنیم
مامان سید کوچولو
21 تیر 91 0:39
خیلی بهت میاد عزیزم....ولی از من میشنوی ....
مامان ایلیا
24 تیر 91 1:34
ان شاالله عزیز دلم.البته این اقا اریان باهوش و مودبی که من می بینم دکتر که سهله مخترع می شه.... زهره جان چه جالب ایلیا هم به دکتر می گه دتر...
مامان آرینا موفرفری
25 تیر 91 2:44
ای جانممممممممممممممممم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آریان جون می باشد