آریانآریان، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

آریان جون

آریان خارجی

1391/7/16 16:51
نویسنده : مامان آریان
370 بازدید
اشتراک گذاری

آریان جان آب چی میشه ؟   اوو  ( به مازندرانی )   چی میشه ؟  فاتر

گربه چی میشه؟  میوو  نه مامان میو صدای گربه ست. چی میشه؟   کت

سلام چی میشه؟  هلو  (hello)   و بعضی اوقات هم میشه حوله .

آریانی بشمار.    یی دو سه پنج شیش هفت  

مامانی بگو 1 2 3  4  5 6 7     یی دو سه چهار  هفت نه هفت نه .اوه

تمام  (ر ) ها رو ( ل ) تلفظ می کنه. مثه : گلفتم  (گرفتم)    بلو  (برو)   بلیز  (بریز)   زهله (زهره) و ... 

به کشمش میگه : کیکیش    و اصلا کشمش و زرشک و انار تو غذاش نمیخوره.

امروز صبح دنباله دارترین جمله عمرش رو بدون وقفه گفت :  بابایی ملیضه بله ( بره) دتر  (دکتر) دالو   بده زود خوب بشه.قلب

هر وقت خونه مامانم هستم بابام تا از اداره میاد از آریان میپرسه: مامان بهت نهار نداد؟ آریان هم چه ناهار خورده باشه و چه نه جواب میده : نه .

امروز تا بابام اومد آریان خودش گفت: پدرجون مامانی ناهار نداد.آخ آخ اخهعینک

بعد موقع ناهار هم حتما بغل بابام میشینه و با یه خنده زیرکانه میگه : بغل پدرجون بشینم غذا بخولم. مژه

هر وقت چیزی ازم میخواد میاد گردنشو کج و چشماشو ریز می کنه و می گه : یی نونه  (=یه دونه ) .چشمک

سر دخترخاله ش ترنم که 11 ماهشه داد میزد ترنممممممم نکن بچه بد . که بهش گفتم نگو حالا میگه بچه خوب. 

هر وقت داریم می خوابیم تا بهش می گیم آریان ساکت باش بخوابیم عمدا جیغ میزنه.امشب داشت میخوابید من چشمامو بستم هی جیغ میزد تا من چشمامو باز کنم من تکون نمیخوردم.یهو گفت : بابایی مامانی خراب شد.دوباره بیادش.خوشمزه

 

چند شب پیش هرکاری کردم نیومد دستشویی  و می گفت جیش ندارم.بعد دودقیقه رفت تو اتاقش دیدم جیش زده.کلی دعواش کردم که چرا همرام نیومدی تو که جیش داشتی. 

داشتم ماجرا رو برا باباش تعریف میکردم که آریان گفت: سرصدا سر آریان درد اومد.   تعجب هورا  

 

::: یادم رفت اینو بنویسم که بعد از چندین ماه ناری ناری گوش دادن حالا پسرک عاشق آهنگ دردت به جونم عبدالمالکی شده و تمام مدت تو ماشین به قول آریان گریه گوش میدیم.

تو حال خودش هر از گاهی زمزمه میکنه : دردت جون  گیه نکن   آروم جون گیه نکن ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (26)

مونا مامان امیرسام
16 مهر 91 1:34
موش بخوره تورو شیرین زبوون. عاااشق کیکیش گفتنت شدم
مونا مامان امیرسام
16 مهر 91 1:35
واااای مامانی نگید چه روزهای سختی در انتظار ما هستند. جیش گفتن رو میگم
مبین فرفری
16 مهر 91 2:02
ای جانم چقدر حرفهای بچه ها شیرینه آریان جان بوس بوس
مامان مانی
16 مهر 91 3:32
الهی خاله قربونه اون حرف زدنت بشه آریان جونم
مامان آیلا
16 مهر 91 9:14
ای بلا چه زبونی دارین شیرین شیرین
فاطیما
16 مهر 91 11:24
سلام عزیزم.ازتون یه راهنمایی کوچولو میخواستم.راستش واسه پسرم تخت و کمد قرمز مشکی سفارش دادم.با چه رنگهایی میشه اتاق رو شاد جلوه داد.ممنون میشم نظرتون رو بدونم
مامان امیرعلی
16 مهر 91 21:08
چه شیرین زبونه ماشالله
مامانی درسا
17 مهر 91 1:25
الهی من فدات با این جملاتی که میگی ..... ای آریانی مامانی چرا خراب شد حالا چطوری دوباره درستش کنیم .... ای جانم مامانی از این حرفاش غش و ضعف نمیکنی تورو خدا ...... اسپند یادت نره
مامان بهار
17 مهر 91 7:34
من عاشق این مدلی حرف زدن بچه هام. راستی آریان جون روز کودک مبارک
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
17 مهر 91 10:12
به به چه فرهنگ لغات متفاوتی چه شیرین زبونی های زیبایی دردت به جونم گریه نکن شعر های شاد گوش کن ناری ناری بهتره
مامان محمد سپهر
17 مهر 91 15:49
عزيزم روزت مبارك
شهرزاد
17 مهر 91 16:50
وای شیرینیییییییییییییییییییییییییییییییی قوبونت بشم با این گیه گفتنت.نی نی خوشگل و خوش زبون ایشالله همیشه سالم باشی جوجو
مونا مامان امیرسام
17 مهر 91 19:15
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشی مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــای قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~*روز کودک مبارک *•~-.¸,.-~*...........
رادین عشق زندگی
17 مهر 91 21:01
کوچولو ناز نازی روزت مبارک
مامان خورشيد
18 مهر 91 8:09
واي خوشمزه. وقتي با اون خنده شيرين و قيافه دوست داشتني اين حرفاش رو تصور مي كنم دلم ضعف ميره.ببوسيدش.
مامان آرشیدا کوچولو
18 مهر 91 8:56
وای دلم ضعف رفت با این تعریف هات بخورمش من الهی این جینگیلت رو
مامان امير علي
18 مهر 91 23:21
سلام . عسلك قربون اون ترانه خوندنت .
مامان امیرحسین
19 مهر 91 14:20
الهی قربون اون حرف زدنت بشم عزیییییییییزم.
مامان امیرحسین
19 مهر 91 14:24
آریان عزیزم با افتخار لینک شدی خاله جون
خاله زینب
19 مهر 91 19:48
ای جانمممممممم زهره یهو دیدی اومدم بابلسر تو یه حرکت قورتش دادمااااااااااا از من گفتن بود حالا حواستو جم کن


ما در خدمتیم
نایسل
19 مهر 91 21:28
الهی بگردمش من
نایسل
19 مهر 91 21:28
فداتت شم لینکت کردم
نایسل
19 مهر 91 21:28
اره الهی خدا شفاش بده
مامان بردیا
20 مهر 91 10:18
چقد این پسر شیرین زبونه.فداش بشم.
مامان پرهام
20 مهر 91 14:58
خوشگل قند و عسل شاید باور نکنی من فقط و فقط به وبلاگ تو سر میزنم ببینم چیزی به شیرین زبونی هات اضافه شده یا نه . دوستت دارم .
مامان زهره عزیز و مهربان تو را بهخدا نکنه آریان ملوس من گریه کنه. تحویلش بگیر حتی اگر لوس بشه. اخه من عاشقشم


عزیزم با حضورت واقعا ما رو خوشحال می کنی.
سمان مامان آرشیدا
5 آبان 91 16:44
وای چه شیرین زبونی شده. خوش به حالتون. با وجود آریان بلا زندگی هیچ وقت یکنواخت نمیشه.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آریان جون می باشد