آریانآریان، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

آریان جون

پسرک سرماخورده

1391/7/21 16:39
نویسنده : مامان آریان
311 بازدید
اشتراک گذاری

الان سه چهار روزی میشه که پسرکم سرماخورده و صداش گرفته.به شدت بداخلاق و نق نقو شده.دیگه دارم به آستانه دیوانگی میرسم از دست گریه های بیخودش.

دیروز صبح بیدار شد تا چشماشو باز کرد گفت: مامانی ملیضم.

تا یه چیزی میشه میگه : نکن گناه دارم.تعجبخوشمزه

دیشب به خاله زهرا گفت: زهرا آریان دوست داری؟؟؟ماچ

امروز عزیز از کربلا اومد و پسرک سرش شلوغه.

یاد گرفته که سگ میشه : داگ     و    بوس میشه :  کیس  و      ماشین میشه :   کار

فقط رو سلام هنوز گیر میکنه.

حوصله نوشتن ندارم انقدر از دست این پسرک شیرین و اعصاب خورد کن هیستیریک شدم.

تا بعد...

 

:::میشه همه ی دوستایی که رمز پستاشون رو داشتم،لطف کنن و دوباره برام بذارن؟تا یه جا بنویسم که در صورت خرابی سیستم به مشکل نخورم.چون سیستمم خراب بود و رمزا که سیو بود الان دیگه ندارمشون.توی آخرین نظرات هم تا بگردم و یدا کنم خیلی طول می کشه.ممنون از همه شما دوست جونامقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مامان زهرا دختر دوست داشتنی
21 مهر 91 11:22
امیدورام گل پسرت خارجی زبانت هر چه زودتر خوب شه زیارت عزیز هم قبول خصوصی دارید
مامان امير علي
21 مهر 91 15:36
سلام . چرا قند عسل مريض شده . خاله جون فداتالهي هيچوقت مريض نشي
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
21 مهر 91 15:49
سلام گلم همه دوستانم راحت پست ها را خوندند رمز را باید به فارسی تایپ کنی دوباره برات می ذارم خصوصی دار
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
21 مهر 91 15:50
فکر کنم رمز را برات خصوصی نفرستادم اگه توی نظرات غیر خصوصی بود لطفا حذفش کن یا تایید نکن

مرسی


حذفش کردم.نگران نباش.
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
21 مهر 91 16:55
سلام یه کمی از عکسای تزیینات خونمونو گذاشتم بفرمایید ببینید ممنون
مامان طاها
21 مهر 91 17:09
ما اومدیم
مامان آرینا موفرفری
21 مهر 91 17:33
عزیزم نبینم ملیض بشی زودی خوب بشو خاله جون.
مامان ترنم کوچولو
21 مهر 91 18:04
الهی قلبونت یرم خاله ای .بلبل زبون خارجی من.ایشالله زودی خوب شی
مامان امير علي
21 مهر 91 23:18
سلام خوبيد .اريان جوني خوبه .رمز من 8912بود
مامان آرشیدا کوچولو
22 مهر 91 0:39
خدا نکنه عشقم سرما بخوره دلم میگیره ها قبون تپلم برم آریان کادو خات رو با من نفص میکنی
خاله زینب
22 مهر 91 8:43
ایشالله ک اریان خاجکی ب زودی زود خوف شه
مامان آنیسا
22 مهر 91 11:54
سلام. رمز رو براتون خصوصی میزارم.
مامان آنیسا
22 مهر 91 11:56
الهی زودی خوب بشی گل پسر
مامان نفس طلایی
22 مهر 91 14:35
سلام انشالله زود خوب میشه .. برای رمزم برو خصوصی
مامان امير علي
22 مهر 91 17:00
سلام اريان جوني خوب شدي . من اميرعليم . من از تو يه كمي بزرگتر م . كه سوالي راجع به شيطوني بيشتر خواستي رو من حساب كن .در خدمتم دوست جوني شيرين . راستي خاله عكس جديد اريان جوني رو بذار ببينيم كيف كنيم


امیرعلی جون من انقدر که شیطونم نمیذارم مامانم ازم عکس بگیره.
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
22 مهر 91 23:58
امیدوارم زودتر خوب بشه پسر منم دارمیشه حالت و می فهمم
مونا مامان امیرسام
25 مهر 91 3:16
عزززیزم انشاالله که زودتر بهتر بشی گلم.اینقدر مامان جون رو اذیت نکن. مامانی چشمتون روشن.
مونا مامان امیرسام
25 مهر 91 20:04
اای جان.انشاالله زودتر خوب بشی و مامان رو اینقدر اذیت نکنی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آریان جون می باشد