آریانآریان، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

آریان جون

بیا بگل من

1391/9/4 21:45
نویسنده : مامان آریان
387 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم داره می خوابه میگه مامانی بیا بگل من و یه دستش رو میزاره زیر سرم.بغل

بعد میگه بابایی من بیا بگل من.اون یکی دستش رو هم میذاره زیر سر باباش.بغل

بعد منو باباش رو محکم به خودش می چسبونه.

فقط تصور کنید حال و هوای من و بابایی روفرشته

******

آریان یه عروسک داره که میگه: I LOVE YOU ....

حالا پسرکم یاد گرفته.بهش میگیم: دوست دارم چی میشه؟ دقیقا به حالت اون عروسکه میگه: آی لاو یو .قلب

 

::::خدایا امروز خیلی امیدوارم و منتظر تا چند روز دیگه یه خبر خوب بشنوم.خدایا ناامیدم نکن.راضیم به رضات.صلاح ما رو بخواه.خداجونم ناامیدم نکن.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (30)

نگارین(عروس دلشکسته)
3 آذر 91 23:52
سلام گلم هیچکس هم ندونه من میدونم که چه لذتی داره ادم فکر میکنه رو ابرهاست خدا حفظش کنه
نازنین زهرا
4 آذر 91 0:17
ماشالا براش اسفند دود کردی ؟ با اون لپا گیمبیلیش... من جات بودم تا حالا لپاشو خورده بودم ...
مامان آریام
4 آذر 91 0:19
جانم آریام هم یه دست به من و یه دست به بابا میخوابه خیلی لذت داره...دوست ندارم این روزها تموم بشن
نازی
4 آذر 91 14:40
الهی دورش بگردم
مامان بردیا
4 آذر 91 16:13
الهییی.بردیای من به قول خودش عاشق دست منه.تو کف دستم میخوابه
مامان امیرعلی
4 آذر 91 18:54
عزیزشیرین زبونممامانی عکساشم بذار
هیراد و عمه لیلاش
4 آذر 91 22:51
وای که چقدر این آریان شیرینه با این کاراش انشاالله خبر خوبه رو هم زود بشنوی عزیزم
اعظم مامان آوین
5 آذر 91 13:27
I LOYE YOU آریان جووونم . ایشالا همیشه خبر خوش بشنوی زهره جان.
سمان مامان آرشیدا
5 آذر 91 23:47
شیرین عسل من. بخورم تو رو با اون شمرده حرف زدنت. ایشاللا خبر خوش هم زودی میاد به حق این روزای عزیز.
مامان بهار
5 آذر 91 23:59
I LOVE YOU ARIAN
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
6 آذر 91 1:17
قربونت برم خاله حالا تو بیا بگل من کلک چه خبره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چه خبر خوشی؟؟؟؟؟؟
مامانی درسا
6 آذر 91 2:14
آریان خاله بیا بگل منم ..... میخوام فشارت بدم وببوسمت عزیزم ...... میدونی چقده دوست دارم ؟؟؟؟؟؟؟؟ هوارتا ...... یه دنیا ...... زهره گلم انشاالله بهترینو ..... خوش حال کننده ترین خبر عمرتو بشنوی عزیزم .......برو خصوصی
مامان ثنا جون
6 آذر 91 8:33
سلام خاله جون وبلاگ زیبایی داریدچه پسر ماهی ثنا جون در مسابقه کودک و محرم شرکت کرده اگه میشه بهش رای بدهیدکد 45 این هم ادرسhttp://2nyaienafis.niniweblog.com/post1409 مرسی
سمانه مامان پارسا جون
6 آذر 91 13:28
ایشاا... هرچی قسمتتونه همون بشه زهره جون آریان جونو ببوس
مامان سيد محمد سپهر
6 آذر 91 14:46
سلام دوستم .سيد محمد سپهر تو مسابقه نی نی و محرم ژورنال نفیس شرکت کرده...کدش 51 هست اگه دوست داشتی از روز سه شنبه تا 5 شنبه وقت داری به پسرم و یکی دیگه از نی نی های ناز اونجا رای بدی. اینم لینکش: http://2nyaienafis.niniweblog.com/post1412.php ممنونممممممممممم
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
6 آذر 91 14:57
سلام آفرین به پسر مهربون مامان خانمی امیدوارم هر چه زودتر خبر خوبی که منتظرش هستی را بشنوی
مامان امیر حسین
6 آذر 91 15:51
سلام آریان کوچولونازیه خاله اگه همینجوری ادامه بدی واسه خودت مترجم خوبی میشیاونم مترجم عروسکا
مامان آریام
6 آذر 91 16:46
سلام مامانی خوبی ما هم منتظر شنیدن خبرهای خوب هستیم
مامان گیلاس
6 آذر 91 17:07
سلام قدر این روزا رو بدونید که خیلی زود گذره انشالله خبر خوبو هم زود زود بشنوید آریان جون رو ببوس
مامان آرتین (الهه)
6 آذر 91 18:01
I LOVE YOU ARIAN ایشالا که اون خبرو بشنوی وشاد شی
مامان بهار
7 آذر 91 0:14
سلام خاله جون! بهار جون در مسابقه کودک و محرم شرکت کرده اگه میشه بهش رای بدهیدکد 41 این هم ادرسhttp://2nyaienafis.niniweblog.com/post1412 مرسی
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
7 آذر 91 1:33
آریان بیا منو ببین علی اصغر شدم
سمان مامان آرشیدا
7 آذر 91 11:33
سلام مامان آریان جون. لطفا برید به این لینک و تو نظرات به آرشیدا گلی رای بدید. باید به 3 نفر رای بدید و شماره آرشیدا 1124 . ممنون از لطفتون. http://meysamak.blogfa.com/post-710.aspx
سجاد
7 آذر 91 20:50
سلام اولین عاشورای حسینی من - بفرمایین بیاین _ منتظرم
ثمین
8 آذر 91 1:18
سلام عزیزم ممنون بابت شرکت در رای گیری مسابقه محرم و کودکان دنیای نفیس متاسفانه شما به سه نفر رای داده بودین و رای شما باطل میشود لطفا مجددا رای بدهید فقط به دو نفر باتشکر
مونا مامان امیرسام
8 آذر 91 1:55
عززززززززززززززیزم. I LOVE YOU اریان کوچولو
ستاره زندگیم
10 آذر 91 21:33
وای که چقدر این آریان شیرینه با این کاراش انشاالله خبر خوبه رو هم زود بشنوی عزیزم
کاکل زری یا ناز پری
10 آذر 91 22:51
آی لاویو تو قوربون اریان جوننننننننن
مامان خورشيد
11 آذر 91 8:06
آخ قربون اينهمه مهربونيش.كيفش نوش جونتون.
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
12 آذر 91 13:34
سلام عزیزم حسام کوچولو توی مسابقه نی نی های فشن شرکت کرده اگه زحمتتون نیست بهش رای بدید.پیشاپیش از شما تشکر می کنیم این آدرسhttp://ninimod.niniweblog.com/post20.php و اینم کد عکسها: 0019. دو بار هم می تونید رای بدید. فقط اطلاع بدید که حسام کوچولو ازتون تشکر کنه. راستی تا پنج شنبه مهلت دارید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آریان جون می باشد