آریانآریان، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

آریان جون

شله زرد نذری

1391/9/7 23:03
نویسنده : مامان آریان
419 بازدید
اشتراک گذاری

برامون شله زرد نذری اوردن به اریان گفتم بیا بخور گفت نیخورم.گفت ببرش.گفتم باشه بابایی بخوره.

آریان به بابایی گفت بیا شده زد بخور بابایی گفت نمی خورم.آریان در جوابش گفت:

دندون داری غذا بخوری.خوشمزه س بخور.چشمک

آریان به هیچ وجه نمیذاره ازش عکس بگیرم.این عکس امشب وقتی خوابید گرفتم:

پسر زحمتکش من هر وقت که لباسشویی بوق اتمام کارش رو زد سریع میره لباسها رو خالی می کنه تو سبد و میگه مامان بیا پهن کن.

 

:::: راستی اون خبرخوبی هم که منتظرش بودم نشد.عیبی نداره.افسوسافسوس ما دیگه عادت کردیم فقط خبرای بد برا ما باشه.بیخودی منتظر بودم.دل شکسته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (27)

نگارین(عروس دلشکسته)
7 آذر 91 23:03
سلام گلم لباسشویی تو هم که از مال منه ماشاالله به گل پسرمون محکم محکم ماچش کن انشاالله که خبرهای خوب دیگه به گوشت میرسه..شاید حکمتی توش بوده که نشده
مریم (مامان ثنا)
8 آذر 91 0:08
الهی چه ناز خوابیده افرین اریان جون کمک مامانی کن تا خسته نشه
مونا مامان امیرسام
8 آذر 91 1:57
قربون پسر بامحبت و زرنگ.افرین که به مامانی کمک میکنی. مامانی شاید حکمتی داشته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بووووووووووووس برای اریان جوون
مامان امیر حسین
8 آذر 91 1:58
چرا شده زد نمیخوری گل پسر؟بخور تا چاق بشی چله بشی قوی بشی تا من بیام تو رو بخورممامانش ناراحت نباش که خبر خوبه نشده.انشاالله خیرش تو این باشه
مامان سيد محمد سپهر
8 آذر 91 8:17
ممنون عزيز دلم .........باشه من هم جبران كنم
مامان سيد محمد سپهر
8 آذر 91 10:46
سلام دوستم با دومطلب به روزيم .....منتظر ديدگاهايتان هستم
مامان شایان
8 آذر 91 12:20
چه پسر مهربونی داری. ماشالا. عزیزم حتما قسمت نبوده. هر چی صلاح هست ایشالا براتون پیش بیاد
نازنین زهرا
8 آذر 91 13:00
سلااااام.. ممنون که بم سر زدی... راستی تمپلت کاراش شبیه دختر منه ... زهرا هم اصلا خوشش نمیاد ازش عکس بگیرم اون عکسی که تو مراسم شیرخوارگان حسینی گرفتم هم به هزار خواهش و التماس بود... دختر من هم موقع خواب وقتی خاموشی می زنم تازه یادش میاد تشنشه و هزار بار برا آب خوردن بلندم می کنه ... تمپلت رو یه گاز بگیر...مواظبش باش
مامان بهار
8 آذر 91 15:02
ای امان از این فسقله بادوم مامان زهره!! خدا کنه کمک هم کنه، نه خراب کاری!!! ایشاا... خبرای خوب خوب میشنوین! راستی میشه دوباره رای بدین گویا به سه نفر رای دادین باطل شده باید به دو نفر رای بدین
ایمان
9 آذر 91 0:04
عجیجم
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
9 آذر 91 0:43
خوشگل من شما لطفا زحمت نکش لطف شما مایه معطلی ست
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
9 آذر 91 11:17
سلام و سلام دست گل پسر درد نکنه که به مامان کمک می کنه اریان جون هر وقت شله زرد داشتی بده من بخورم باشه امیدوارم بزودی خبرهای خوب به شما برسه
وانیا باستان پور
9 آذر 91 15:08
عزیزم بیا به وبلاگم لینکم کن دوستای خوبی خواهیم شد
مامان امیرعلی
9 آذر 91 20:52
ماشالله به آریان جونم که به مامانش کمک میکنه
سلامتی بهترین خبرخوبه عزیزم


منتظر همون سلامتی هستیم که خبری ازش نیست
مامان پارساکوچولو
10 آذر 91 9:47
سلام گلم ماشالله چه پسمل باهوشیه آریانیراستی آپم بیا سر بزن
شهرزاد
10 آذر 91 11:46
نازی آریانه زرنگ و بانمک
مامان روانشناس
10 آذر 91 15:40
مامان عزیز در بحث های روانشناسی ما در مورد بازی های جنسی کودکان - دکتر بازی شرکت کنید . و خوشحال میشیم از نظرات خوبتون بهرمند بشیم http://psychology.niniweblog.com
ستاره زندگیم
10 آذر 91 21:32
الهی چه ناز خوابیده افرین اریان جون کمک مامانی کن تا خسته نشهسلام دوستم با دومطلب به روزيم .....منتظر ديدگاهايتان هستم
مامان نفس طلایی
10 آذر 91 22:37
ای شیرین زبون ... افرین که کمک می کنی
کاکل زری یا ناز پری
10 آذر 91 22:50
ای جونممممممممم ببین چه جوری داره لباس هارو جمع میتنهههههههه عزیزممممم
مامان خورشيد
11 آذر 91 8:08
واي عزيزم چه شيرين خوابيدي. از مادرجون چه خبر. الهي مشكلشون جدي نبوده باشه. آرزو مي كنم پشت سر هم خبراي خوب بشنوي.
مامان آیلا
11 آذر 91 11:32
چه خوش سر و زبون آفرین که به مامانی کمک می کنی پسر با غریت مامانی حتم حکمتی توش بوده
مامان کوثری
11 آذر 91 12:25
مسابقههههههه از وبلاگ جدید نی نی مد دیدن کنید نظر بدین و عکس نی نی فشن های خودتون رو برامون بفرستین تا تو وبلاگ بگزاریم و همه از تیپ و مدل لباس هاشون لذت ببرن و استفاده کنن http://ninimod.niniweblog.com/ راستی تو مسابقه ما هم شرکت کنید
مامان یلدا و سروش
11 آذر 91 15:00
ای جونم چه پسر باحالی . چقدر خوب به مامانش کمک میکنه این گل پسر. اگه با تبادل لینک موافق بودین لطف خبرم کنید. و لطف کنید بگید از کدوم شهرین.
مامان حسام کوچولو
12 آذر 91 0:24
قلنمبه من سایه ت سنگین شده به من سر نمی زنی
مامان باربد
13 آذر 91 10:19
این نیز بگذرد...
سمان مامان آرشیدا
22 آذر 91 23:54
آخی چه کمکی به مامانش میکنه فداش بشم. آفرین پسر مامان دوست.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آریان جون می باشد