آریانآریان، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

آریان جون

حرفای آریانی

1391/9/26 23:29
نویسنده : مامان آریان
367 بازدید
اشتراک گذاری

* بابا تو اتاق خوابیده.من و آریان تو هال. آریان رفت رو یه بالش دراز کشید و با یه لحن خیلی غمگینی گفت: من بابا ندارم بغل کنم.

* مامان رفته w.c  .آریان گریان .  اومدم بیرون میگم چیه آریان؟ میگه: من مامان ندارم.مامان رفت دشویی.

* بابا داره تلویزیون می بینه.مامان داره ظرف میشوره.آریان ماشین سواری می کنه.رفت پیش بابا میگه: بابایی کارت داری من بنزین بزنم؟

* آریان تو آشپزخونه سخت مشغول ور رفتن با شیشه شور.میگم چیکار می کنی آریان؟ یه دستمال میکشه رو کابینت و میگه: تمیز می کنم اینجا.بی خیالش شدم و مشغول کارای خودم شدم.یه دفعه کلی شیشه شور خالی کرد رو کابینت.تو هوای خودش میگه: مامان من می کشههههههه آخ اخ

* به خودش میگه : مستر آریان احمدی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

مامان کیارش
26 آذر 91 23:14
دستت درد نکنه آریان جون. همه جا رو شستی دیگه نه؟
مونا مامان امیرسام
27 آذر 91 0:25
عزززیزم چگد شیرین زبونی.بوووس برای مستر اریان
مامان امیر حسین
27 آذر 91 0:47
سلام مستر آریانخاله قوبون بشه که انقدر قشنگ دیالوگ میگی
نگارین(عروس دلشکسته)
27 آذر 91 1:36
سلام عزیز این پسرت نمیذاره ما ساکت بشینیم هااااااااا بهش بگو کم زبون بریزه میام پیداش میکنم و بعد میخورمش هااااااااااااااااا
مامان خورشيد
27 آذر 91 8:15
واي خداي من چه خوردني هست اين پسر.
نوشين مامان آريا
27 آذر 91 9:23
مستر آريان شيرين زبون كمك مامان جون مي كني آفرين . قند عسل هزارتا بوسسس
مامان طاها
27 آذر 91 10:32
الهی چقدر شیرین زبونه قوربونش راستی خونتون چی بوده که تعمیرات داشته
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
27 آذر 91 10:33
آخی عزیزم ..کلی با این جمله خندیدم "مامان منو می کشه " آخه مامان جون دلن می یاد
ستاره زندگیم
27 آذر 91 10:43
توراحس میکنم هردم... که با چشمان زیبایت مرا دیوانه کردی... من از شوق تماشایت... نگاه از تو نمیگیرم.... تو زیباتر نگاهم میکنی اینبار.... ولی...افسوس...این رویاست.... تمام آنچه حس کردم،تمام آنچه میدیدم.... تو با من مهربان بودی... واین رویا چه زیبا بود.... ولی.... افسوس.... که رویا بود....
زهرا مامان امير علي (شيرين گندمگ )
27 آذر 91 13:36
سلام خوبي . مامان خوبه . انشالله زود خوب بشه . به اون فسقلي شيشه شور نده . هفته قبل خواهر زاده من با شيشه شور . دو ميليون خسارت زد . و تلويزيون رو سوزوندو تو اين گروني چه ضربه بديه . و تازه ميگه خيلي كمك كردم مامان خسته شدم .
مامان امیرحسین
27 آذر 91 14:36
سلام.خوشحالم که حالت خوبه مستر آریان..لپتو بکشم الهی.
پریسا بهاریان
27 آذر 91 14:56
سلام دوست عزیزم.وبلاگ خیلی زیبا و خوبی داری.نوشته هاش واقعا قشنگن.لطفا به وبسایت ما هم سری بزنید آدرسwww.koochooloo.blogsky.com لطفا به دوستاتون هم اطلاع رسانی کنیداین هم ایدی مسنجر و ایمیل من برای ارتباط با من اگر خواستین parisa_koochooloo23@yahoo.com
مامان آریام
27 آذر 91 15:07
آخ آخ ما هم آریان نداریم میای بغل خاله من که دلم ضعف رفت واسه این شیرین زبونیهات
مامان امیرعلی
27 آذر 91 22:16
قربون شیرین زبونیات عزیزم
مامان سيد محمد سپهر
28 آذر 91 14:56
خدا مي شه كچل شدن مامان را به خاطر شيرين كاري هاي آريان ببينم
شهرزاد
28 آذر 91 18:01
آخییییییییییی فسقلیو ببین چه حرفایی میزنه.عاشق کارته شدم خخخخخخخخخخخ
هیراد و عمه لیلاش
28 آذر 91 23:03
سلام و یه خواهش کوچولو من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
مامانی درسا
29 آذر 91 2:36
من عاشق این داداشی دخترم برم مستر آریان احمدی گل که هم فامیلی دختری منه
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
1 دی 91 0:52
ای جونم جییییییییییییییگر
مامان بهار
1 دی 91 23:58
همه جوره نمکه ها!!
زینب و عباس
13 دی 91 0:59
ههههههههههههههه دمش گرم خیلی باحاله
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آریان جون می باشد