آریانآریان، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه سن داره

آریان جون

تهدید به سبک آریانی

1391/10/8 21:37
نویسنده : مامان آریان
354 بازدید
اشتراک گذاری

سر میز صبحانه اکثرا بابایی بیچاره باید چند باری جاش رو با آریان عوض کنه و هر دفعه جای استکان چاییش رو تا احیانا دست آریان بهش نخوره.بایی چای رو گذاشت جلو من و بلند شد تا جاش رو با آریان عوض کنه.آریان انگشت اشاره ش رو آورد بالا و با تهدید به من گفت:

چایی بابایی نخوریاااا.می کشمت.کهنه می پوشمتااااااااااااا.خوشمزه

(میگن موشک جواب موشک.منم هروقت آریان دستشویی نمیاد تهدیدش می کنم که کهنه می پوشمت.چیزی که عوض داره گله ندارهنیشخند)

 

*************

بابایی آریان داشت میومد خونه براش آبمیوه هلو خرید.غروب بهش دادم با یه تی تاب بخوره .گفت بابایی برا من خرید؟ گفتم آره.خوشحال شد.بعد یادش اومد گفت شما نداری؟ گفتم نه.با دلسوزی گفت: این دفعه آب هلو با کیتاب (=تی تاب) میخرم شما بخور.

ای قربون دلت بشم.من فدای پسر مهربونم بشم.

لبم باز آفت زده.آریان گفت چی شده؟گفتم زخم شد مامانی.اومد لبمو بوسید و گفت: لب مامانی بوس دادم خوب بشه.

چقدر خوبه که تو رو دارم عشق من.نفسمی.این روزا مرهم دل خستمی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (30)

مامان امیرعلی
7 دی 91 23:05
اینقدرسربه سره جیگرمن نذار
نگارین(عروس دلشکسته)
8 دی 91 9:15
سلام گلم خوب عزیزم به حرفش گوش کن دیگه کهنه میپوشونه هاااااااااااا
ستاره زندگیم اریانا
8 دی 91 9:57
سلام مامان مهربون واسه دخترم که خیلی مریضه دعا کنین که زود خوب بشه دلم بد جوری گرفته تحمل بیماری دخترم وندارم
مامان آرشیدا کوچولو
9 دی 91 0:13
فقط در یک کلمه عاشق خوشمزه تـــــــــــــم مامان زهره جونم تا آریان رو داری دیگه چی کم داری ؟؟؟
مامان امیر حسین
9 دی 91 0:35
مامانش میگن چیزی که عوض داره گله ندارهامیرحسین هم از این عوضا زیاد در میاره
مونا مامان امیرسام
9 دی 91 2:34
عزززززززززیزم من اگر بودم که سر صبحی میچلووندمت. وووی غش میکنم برای حرف زدن اریان یعنی فقط حرفهاتون رو ضبط میکنه
مامانی درسا
9 دی 91 3:11
ای چوووونم به این پسرک شیطون و عزیز و مهربون مامانی این دو تا لپاشو بگیر و محکم بکش ..... من گفتم و شما هم کشیدی ....... نه ببوسش اونم محکم و آبدار
نوشين مامان آريا
9 دی 91 9:41
عزيزم مهربون واقعا بچه ها فرشته فرشته هستند شيرين زبون. پست قبلي رو هم خوندم
مامان طاها
9 دی 91 10:58
قوربون حرف زدنش عزیزم ماست بخور با اب و جوش شیرن هم بذار رو زخمت
آیدین و مامانیش
9 دی 91 13:03
آخ پسر کوچولو تو که همش دل منو می برییییییییییی با این شیرین زبونیات عاشقتمممممممممممم حسابی مامانی خوش به حالت ...کاش پسملی منم زودی برامون زبون بریزه فعلا با همون صداهای نامفهوم که در میاره خوشیم منو باباییش راستی عزیزممممممم منم دل خوشی از این دنیا ندارم اما همه آرزوم اینه که داماد شدن پسرمو ببینم قبل به دنیا اومدنش اینقدر سمج نبودم واسه زنده بودن اما الان خیلی آرزوها دارمممممم مواظب عشق خاله باش
مامان سید کوچولو
9 دی 91 14:56
موشک جواب موشک... پوشک جواب پوشک
مامان سید کوچولو
9 دی 91 14:57
موشک جواب موشک.... پوشک جواب پوشک
مامان بردیا
9 دی 91 16:41
جانم.چه مهربونی پسری.خدا برات حفظش کنه مامانی
زهرا مامان امير علي (شيرين گندمگ )
9 دی 91 22:30
قربون كيتاب گفتنت برم عسل خاله *
مرجان مامان آران
10 دی 91 13:49
عزیزمممم چه شیرین زبونهههههههه کی اران به حرف میوفته دلم اب شدددددددد
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
11 دی 91 11:55
واقعا که بچه ها مثل طوطی پدر ومادرند ادم باید مواظب باشه چی میگه با چند تا پست جدید بروزیم ..
سمانه مامان پارسا جون
11 دی 91 13:39
قربونش برم من با این زبون شیرینش
مامان پرهام
11 دی 91 14:23
سلام عشقم خوبی ؟ آریان جون مامانی رو زیاد بوس نکن تا لبای خوشگل تو هم آفت نزنه . زهره جون خسته نباشی خوب پسملی تربیت کردی . مهربون و فداکار براش اسفند دود کن . عاشقشم
اعظم مامان آوین
11 دی 91 22:53
عاشقتتتتتتتم آریان بلا. مامان زهره ببین پسرت چقدر دوست داره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟خوش به حالت
مونا مامان امیرسام
12 دی 91 2:31
ممنون دوست مهربونم که اینقدر به ما لطف دارید. برای دوست خوبم و پسر گلش
علامه كوچولو
12 دی 91 9:18
كهنه ميپوشمتا................. چقدر اين وروجك شده
مامان خورشيد
12 دی 91 9:39
دور باشه ازتون خستگي و دل آزردگي. همه روزهاتون با اين آريان دوست داشتني خوش باشه. هميشه به فكر مامانتون هستم و براش دعا مي كنم.
مامان آرشیدا کوچولو
12 دی 91 11:38
آخه من روزی چندبار بیام و ببینم مامان از خوشمزه بازی هات ننوشته
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
12 دی 91 17:28
خیلی با نمکه
سحر مامان آراد
12 دی 91 19:11
ای جونم قربون آریان جونم و کیتاب گفتنش
زینب و عباس
13 دی 91 1:11
کهنه میپوشیم براتا زهره ههههههههههههههه
سمانه مامان آرشیدا
13 دی 91 14:59
فدای شیرین زبونیاش بشم. خیلی نمکه این آریان جیگر. خوش به حال مامانی با این پسر مهربونش.
مامان آرشیدا کوچولو
14 دی 91 0:19
برا پسر شیرین زبونم
مامان ایلیا
14 دی 91 3:38
وای زهره جان هزار ماشالله اریان جون چقدر بزرگ و آقا شده. عزیزم این پست تهدید اریایی خیلی قشنگ بود از طرف من ببوسش ای گل پسرو. ببخش این مدت نتونستم به وبت سر بزنم.خیلی درگیر بودم.جدی زهره جان شما بابلسرید؟می دونستم شمال هستید ولی کدوم شهر را نه...راستی ما هم اصفهانیم.اینجا اومدید خوشحال می شم ببینمت عزیزم. زهره جان مادرجون بهترند ان شاالله؟ یه سوال تخصصی...زهره جان شما موهای اریان را یادمه از ته ته کوتاه کردید می خواستم بپرسم به نظر شما تاثیری داشت؟واینکه چه مدت طول کشید تا موهای اریان جان دوباره رشد کردند؟ ببوس اریان عزیزو.
مامان آرتین (الهه)
19 دی 91 15:32
الهی قربون این گل پسر برم من. لطفا دیگه تهدیدش نکنین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آریان جون می باشد