آریانآریان، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه سن داره

آریان جون

دورت بگردم

1391/10/16 21:02
نویسنده : مامان آریان
447 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای خوب و مهربونم.ممنون که جویای احوالمون بودین.

مامانم امروز از بیمارستان مرخص شد.

امشب موقع شام آریان اومد بغلم و می گفت: دورت بگردم الهی.خدا نکنه عشق مامان.الهی من فدای اون زبونت بشم من دورت بگردم.

گاهی اوقات میگه: قربون چشات بشم من الهی .فقط تصور کنید چه کیفی می کنم من اون لحظه.

پسرک کوچولوی من به اونقدر زبون میریزه که حد نداره.امشب مادرجون می گفت: خوبه تو دختر نشدی اینقدر زبون میریزی اگه دختر میشدی چی کار میکردی.

روزی صدبار منو می بوسه و بعد صورت خودشو میاره و میگه: بوسم کن.نصفه شب از اونجایی که چندین دور شمسی و قمری میزنه وقتی دوباره رسید پیشم میاد تو بغلم و منو می بوسه.وای که چه لذتی داره وقتی نیمه شب بوسه های پسرک عزیزتر از جونم بیدارم می کنه.

روزی صدبار برا خودش جانماز پهن می کنه و نماز می خونه.تا دست و صورتشو میشورم رو پاشو مسح می کشه و میره جانماز پهن می کنه و نماز می خونه.تا نماز ما هم تموم شد میگه: قبول باشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

نوشين مامان آريا
17 دی 91 11:06
خدا شكر كه مادرتون بهتره ايشااله روز به روز بهتر هم ميشه.نمازت قبول باشه كوچولوي خوشگل بغل كردن و بوسه هاي بچه ها چه لذتي داره پستهاي قبلي رو هم خوندم
مامان آرشیدا کوچولو
17 دی 91 11:20
قبون این شیرین زبونیت وروجک ای مامانی حالا هی بیا و تعریف کن و دل منو آب کن آریا تا حالا بهت گفتم شقد عاشقتم
مرجان مامان آران
17 دی 91 14:03
خدارو شکر که مامانتون مرخص شددددددددد همیشه شاد باشید گل پسر خوشگلم ببوسینننن
خاله زینب
18 دی 91 1:00
ای جانممممممممم زنده باشی ایشالله خاله جون
زهرا مامان امير علي (شيرين گندمگ )
18 دی 91 10:50
سلام زهره جون ناراحت نباش انشالله مامان زود خوب ميشن
زینب
18 دی 91 13:58
خدا نگهش داره زیبا نوشته بودی به ماهم سری بزنید
مامان امیرحسین
18 دی 91 16:51
عزیزم دورش بگردم.قبول باشه آریان جونم.
سمانه مامان پارسا جون
18 دی 91 18:42
وای زهره جون چه لذتی داره شنیدن این حرفها از زبون جگر گوشمون ببوسش گلمو
مامان امیرعلی
18 دی 91 21:54
انشالله مامانت خوب خوب بشه گلم آخی عزیزم چه پسرمهربونی
مامان ثنا و ثمین
19 دی 91 1:57
سلام.خدا رو شکر که حال مامان خوبه. الهی من بگردم دور این پسمل شیرین زبون
مامان سيد محمد سپهر
19 دی 91 10:19
كار مامانا هميشه اينه عين پروانه دور گلاشون مي گردن با كلي حرف و خاطره از سفر برگشتيم ممنون مي شم به ديدارمون بيايين.!
بهاره مامان ونداد
19 دی 91 15:29
پسر شیرین زبونی داری خدا حفظش کنه اگه دوست داشتی به وب ونداد من همبیا خوشحال میشیم از تبادل لینک
مامان خورشيد
20 دی 91 8:05
الهي ديگه پيش نياد و ديگه مامانتون نره بيمارستان. در ضمن من به شدت دلم يه عدد آريان مي خواد مخصوصا از نوع بوسه نصف شبيش كه واقعا چه حالي ميده.
مونا مامان امیرسام
21 دی 91 2:58
اااااااااااااای جاان. عاااشق این کارهای بچه هام . خدا براتون نگهش داره این قند عسل رو
مونا مامان امیرسام
21 دی 91 2:58
عزززیزم که نماز میخونی و بعدش هم میگی قبول باشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آریان جون می باشد