آریانآریان، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

آریان جون

بوس بازی

1391/11/9 0:58
نویسنده : مامان آریان
448 بازدید
اشتراک گذاری

*آریان لبشو آروم میزنه به صورنم.من میگم: چی بود؟صورتم خارش اومد.

دوباره یه کمی محکم تر لبشو می چسبونه به صورتم.من میگم:چی بود؟رو صورتم مورچه داره میره؟

آریان با دو تا انگشتش مثلا مورچه رو از رو صورتم میگیره.

این دفعه یه بوس محکم بهم میده.من میگم: وای یه بوس خوشمزه بود.خیلی شیرین بود.

و آریان از ته دلش ذوق می کنه و میگه:

مامانی دوباره.بیا بوس بازی کنیم.

این بازی مهیج من و پسرم در طول روز چندین و چند بار اجرا میشه.

*آریان یه دفتر و مداد میگیره و میگه چی بکشم؟از خودم و بابایی شروع می کنم و بعد از پشت سر گذاشتن کلیه اقوام و دوستان و آشنایان و کلیه میوه ها و اشیایی که به چشمم میرسه و هر چی که بلدم بازم آریان میگه:مامانی چی بکشم؟؟؟؟اوه و من دیگه جوابی ندارم که بدم .البته قابل ذکره که کلا هممون شبیه دایره های کج و کوله ایم.

*آریان رو گذاشتم تو وان حموم و خودم اومدم بیرون تا لباساشو اماده کنم.بعد چند دقیقه که برگشتم دیدم بیرون وان نشسته بازی می کنه و بدنش یخ کرده.سریع آب گرم ریختم رو تنش گفت: آخیش.مامانی می لرزم.اخه مگه مجبوری از آب بیای بیرون؟

 

::::خدا رو شکر جواب سیتی اسکن مامانم مشکلی رو نشون نداد و امروز دکتر برای باز دوم شیمی درمانی رو برای هفته اینده نوشت.شنبه اینده.

مامان خوبم الهی من برات بمیرم بازم باید زجر بکشی بازم موهات بریزه.موهاش تازه یه خورده بلند شده بود و من وقتی حمامش میکردم براش سشوار می کشیدم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (39)

مامان امیر حسین
9 بهمن 91 1:11
خدا همه ی مادرها رو در پناه خودش سالم نگه داره چون زندگی یک لحظه بدون اونها غیر قابل تحمل میشه.واسه مامانت دعا میکنم.آریان کوچولو رو ببوس
مامان خورشيد
9 بهمن 91 8:01
آرزو مي كنم دفعه آخر باشه و براي تولد 3 سالگي آريان موهاشو شينيون كنه. خيلي خوشحال شدم كه جواب چيز بدي رو نشون نداد. آرزو مي كنم صبر و تحملتون زياد باشه و اين دوره رو با آرامش بگذرونيد. آريان خوشمزه با منم بوس بازي.خواهش مي كنم.
نوشين مامان آريا
9 بهمن 91 9:52
چه لذتي داره بوسه بچه ها ايشاله هميشه شاد و سلامت باشي عزيزم خدا را شكر كه جواب سيتي اسكن مامان هم خوب بود ايشااله زود زود خوب بشن
مامان آریان
9 بهمن 91 12:41
خدا را هزار بار شکر که مشکل بیشتری نبود و ایشاالله این مورد هم زود خوب میشه این بوس بوس بازی چه کیفی میده....منم بی بهره نیستم. راستی ما برگشتیم و اون دندون هم اولین دندون نیش بود عزیزم هزار تا بوس برای آریان گلمممم
مامان امیرحسین
9 بهمن 91 12:46
آریان عزیزم.منم بوس بازی می خوام!! ایشالا که حالشون بهتر میشه.بحق حضرت زهرا.
مامان نفس طلایی
9 بهمن 91 13:53
ای جانم واسه مامانت خیلی ناراحتم و دعاگو انشالله به برکت عید شفا بگیرن
مامان آرتین (الهه)
9 بهمن 91 18:16
ایشالا خدا همیشه و همه جا پشت و پناه مامانت باشه عزیزم بوووووووووس واسه آریان
هیراد و عمه لیلاش
9 بهمن 91 21:19
قزبون شیرینیت عزیزم که مزه عسل میده برای مامان بزرگ هم خوشحال شدیم که بخیر گذشته انشاالله که دوباره خوب خوب بشند ما که دعا میکنیم
مامان امیرعلی
9 بهمن 91 23:07
بوس بازیتون خیلی باحاله خداروصدهزارمرتبه شکرکه مامانت مشکل بدی نداشت
مامان امیرعلی
9 بهمن 91 23:08
زهره جون آدرس فیس بوکتوبرام بذار
زهرا مامان امير علي (شيرين گندمگ )
10 بهمن 91 22:57
سلام خيلي خوشحال شدم كه جواب سيتي اسكن مامان خوبه و عشگ من منم بوس بازي ميخوام
اعظم مامان آوین
10 بهمن 91 23:36
منم میخوام لپهای این پسر خوشگلو ببوسم .بوس بوس بوس . برای مامانت دعا میکنم .ایشالا بلا به دور باشه
مامان بهار
11 بهمن 91 0:55
سلام ببخش اگه دیر سر زدم در گیریهام زیاد بودن آریان عزیزم! دلم واسش تنگ شده بود خوب با هم بوس بازی میکنین ها بهترین لذت دنیا همین بوسه ها و لبخندهاشونه بوس بوس!!!واسه آریان خدایا همه مریضها خودت خوب کن
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
11 بهمن 91 0:55
ای جان به این گل پسر. بابت مامانت هم خوشحال شدم انشالله به مرور بهتر بشن
مامانی درسا
11 بهمن 91 3:07
خداوند مامان عزیزت رو برات نگه داره انشاالله خوب خوب بشه موهاش هم دوباره در میاد عزیزم ........آریانی خاله منم بوس بازی ........ از اون مورچه ای هم من میخوام گلم
مامان نفس طلایی
11 بهمن 91 11:06
مامان بردیا
11 بهمن 91 17:00
ما خیلی دوستت داریم آریان جوووون
اینجمله رو بردیا گفته بنویسم


قربونت بشم.ما هم شما رو خیلی دوست داریم عزیزم.
مامان اسرا واسما
12 بهمن 91 0:54
خدا حفظش کنهازچشم بد بدور
مونا مامان امیرسام
12 بهمن 91 1:52
عزیزم چه بازیه باحالی.ادم کلی انرزی میگیره انشاالله خدا شفای عاجل بده به مادرتون
مونا مامان امیرسام
12 بهمن 91 1:52
برای اریااان جونی
مرجان مامان آران
12 بهمن 91 2:55
قربون این بوس بازیت برم عزیزمممممم ایشالا مامانتون زود خوب بشه عزیزم کلی دعاش میکنم
arezohayeshirin
12 بهمن 91 7:55
سلام آبجي آرزوتون ثبت شد.خيلي ناراحت شدم انشاءالله هر چي رودتر سلامتيشونو بدست ميارن، مادر با تمام مخلوقات زمين حسابش جداست عزيزتر از مادر فقط خداست. منتظر خبر سلامتيشون هستمو از ته دل براشون دعا ميكنم.جاي من آريان عزيزو ببوسيد.شاد و موفق باشيد.باي
مامان سید کوچولو
12 بهمن 91 8:10
همیشه شاد باشی
مامان ثنا و ثمین
12 بهمن 91 9:32
الهی الهی .چقدر این پسملی بامحبته خدا رو شکر که حال مادرتون خوبه.انشاله این مراحل هم بزودی پشت سر گذاشته میشه و دوباره سلامتی حاصل میشه. راستی با عکسهای جشن تولد ثمین آپم
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
12 بهمن 91 11:29
امیدوارم خدا زودتر به مادرت سلامتی کامل بده خانمی امیدت به خدا باشه آفرین به آریان جون که مادرش را اینقدر دوست داره دوست گلم آپیم
مامان بردیا
12 بهمن 91 21:04
وای چه خوشم اومد از این بوس بازیتون.ایشالا همیشه خوش باشین.روزهای بهتری ،سرشار از سلامتی برای مادرتون آرزومندم
خاله زینب
13 بهمن 91 9:26
سلااااااااااااام من اومدممممممم اخ خاله قربونش برهههه ایشالله ک زود زود حالشون خوب شه مامانت گلم
آبجی حمیدرضا
13 بهمن 91 12:44
سلام من آبجی حمید رضام!ایول چه بازی با حالی احتمالا باباش حسودی نمی کنه ! و امیدوارم مامان تون به زودی زود خوب بشن و سلامتی شون بر گرده !
ilijoon
13 بهمن 91 16:38
خاله جون با من هم بوس بازی میکنی؟؟؟؟؟قربونت برم قشنگم
ilijoon
13 بهمن 91 16:41
ان شاالله مامانتون هم خیلی زود خوب میشن
ilijoon
13 بهمن 91 16:41
سمان مامان آرشیدا
14 بهمن 91 1:17
وای آریان خوشمزه و شیرین زبون رو نداشتی چه کار میکردی مامانی؟؟؟ خدا حفظش کنه برات. ایشاللا مامان هم زود زود سلامتی کاملش رو بدست بیاره.
مامان آیلا
15 بهمن 91 8:42
ای پسر ناز که این همه مامانی رو بوس می کنی . ان شا اله به زودی زود خبر سلامتی مادرتون رو بشنویم
مامانی پسل
15 بهمن 91 9:24
سلام عزیز م چه باحال کی بشه گل پسل من انقدر نمک بریزه واقعا هر چی بزرگترن میشن شیرین تر و البته پردردسر تا میشن: امیدوارم حال مادرتونم زود زود خوب شه
آیدین و مامانیش
15 بهمن 91 9:42
زهره جونم ان شاالله به حق خانوم فاطمه زهرا مادر همه عالم خدا حال مادرت رو هرچی زودتر خووب کنه الهی آمین الهی آمین خدا رو شکر به خاطر این فسقلی شیرین و تو دل بروووو که حسابی شادتون می کنه....خدا حفظش کنه الهی
آسیه مامان پارسا
15 بهمن 91 17:10
سلام عزیزم نه کاشکی میتونستم مگه این پسر میگذاره تا میبینه کتاب دستمه میاد میبندتش میگه مامان درس نخون .راستش این اواخر اصلا حوصله ندارم آپ بشم خیلی دلم گرفته دختر عمه ام سه ماهه باردار بود که فهمیدن سرطان خون داره تازه یه سال بود ازدواج کرده بود و بچه اولش بود اما از دستش داد و حالا هم خودش داره از دست میره دکترا گفتن 20 روز بیشتر زنده نمیمونه و خودشم خبر نداره خدایاااااا خیلی سخته نمیدونی چقدر این چند وقت گریه کردم و غصه داشتم .زهره جون تو رو خدا براش دعا کنید عمه ام داره دق میکنه و همه خانواده ناراحتن دنیای بی ارزشیه کاش میفهمیدیم زهره جون کاش میفهمیدیم......
مامان سارا
16 بهمن 91 12:02
خداروشکر . انشاا... به زودی بهبودی کامل پیدا می کنن . از طرف من آریان شیرین زبونتو ببوس از اون بوس بازی ها
مامان کیارش
25 بهمن 91 20:09
آرزوی شفاعت و سلامتی برای مامان نازنینتون.
نی نی توپولی
6 اسفند 91 23:43
با این تفاسیر منم دلم بوس خواست
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آریان جون می باشد