آریانآریان، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

آریان جون

مرد کوچک من

1391/12/12 17:27
نویسنده : مامان آریان
335 بازدید
اشتراک گذاری

تمام دنیای من این مرد کوچکه.تمام هستیم و تمام نفسم فقط و فقط این وروجکه 

 

 روزی چندین بار باهم دعوامون میشه.چندین بار آشتی می کنیم و صدها بار همدیگه رو می بوسم.روزهامون همینطوری میگذره و من همچنان در این فکرم که این روزها دیگه بر نمی گرده.پسرکم داره روز به روز قد می کشه و درکش از دنیای واقعی بیشتر میشه و من هنوز گاهی با نگاه به آریانم از ذهنم میگذره:

یعنی منم بزرگ شدم.منم مادر شدم.

چقدر چند سال پیش برام دور  بود و می گفتیم کو تا اون موقع؟؟؟ ولی اون موقع به همین زودی رسید و خیلی زودتر از اونی که فکرش رو می کنم داره میگذره.

خوشحالم که مامان این فرشته دوست داشتنیه خودمم.

خدایا تو رو به خاطر آریانم و البته بابای خوبش هزاران بار شکر.

یه شب که تازه اینترنت پرسرعتمون وصل شده بود  داشتم تو نت  گشت و گذار میکردم که خیلی اتفاقی با نی نی وبلاگ آشنا شدم.اول وبلاگ ساختم و بعدش چند تا وبلاگ و مرور کردم و دستم اومد که باید چی بنویسم و از کجا بنویسم. و گاهی فکر می کنم که چقدر خوب شد که اینجا رو پیدا کردم تا لحظه لحظه های رشد عزیزترینم رو توش ثبت کنم .

چقدر خوبه که دوستهای خیلی خوبی پیدا کردم که اگه گاهی دیر میام به اینجا با خودم فکر می کنم که نگرانم میشن

همتون رو خیلی دوست دارم و برای همتون آرزوی روزهایی شاد و آینده ای روشن برای همه کوچولوهامون آرزو می کنم.

منم از این عزیزانم دعوت می کنم تو این مسابقه شرکت کنن:

زهراجون مامان امیرعلی شیرین گندمک مامان و بابا

مامان گل خورشیدجون

مامان گل بهار آغاز عشقی بی تکرار

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان نفس طلایی
12 اسفند 91 17:52
منم فکر می کنم کو تا اون روزااااااااااااااااا
مامان بردیا
12 اسفند 91 18:13
زیبا و تاثیر گذار نوشتین
امير علي (شيرين گندمگ )
12 اسفند 91 23:56
سلام زهره جون ممنونم بابت دعوتت عزيزم و اون فسقلي چه خنده اي ميكنه
مامان حسام کوچولو
13 اسفند 91 1:33
برای منم مادر شدنم هنوز باور کردنی نیست. فکر می کنم خوابه . اما یه خواب شیرین . تا ببینیم کی از این خواب بیدار می شیم
نوشين مامان آريا
13 اسفند 91 9:44
ساليان خوب و پر از شادي و موفقيت براي شما و گل پسر و خانواده آرزومندم
مرجان مامان آران
13 اسفند 91 15:37
ایشالا خدا پسر خوشگلتو حفظ کنه سایتون بالا سرش باشه عزیزم خیلی قشنگ نوشتی
مامان امیرعلی
13 اسفند 91 22:30
سلام عزیزم خوبی؟دلم برات تنگ شده خیلی کم پیداشدی
سیدمهدی
14 اسفند 91 10:25
سلام هزار ماشاالله آریان عزیزت خیلی خیلی خوشتیپه همیشه سالم و خوشحال در کنار هم باشید
سیدمهدی
14 اسفند 91 10:27
این کامنت رو تایید نکن بعد از اینکه رفتی به آدرسی که میذارم حذفش کن هدیه من برای آریان عزیزhttp://upload.tehran98.com/img1/t6xdq4hglajy4xz1jpb3.jpg
نی نی توپولی
14 اسفند 91 20:17
آره میبینی روزا چقدر تند و پشت سر هم میان و میرند ما هم غافل از گذر عمر من هنوز برای آینده محمد جواد هیچ کار نکردم وضعیت ما هم مثل شماست روزانه چند بار با هم قهر وآشتی میکنیم اونم سر مسایل تربیتیه... آریان گل هم ببوسش
سمانه مامان پارسا جون
15 اسفند 91 11:32
قربونت آریان جیگر دلم واست یه ذره شده بود
جشنواره تولید صداهای صوتی
15 اسفند 91 15:42
دوست بزرگوار برآنیم تا بزرگترین کتابخانه صوتی برای کودکان و نوجوانان ، بویژه کودکان نابینا را ایجاد کنیم . از شما بزرگوار رسما دعوت به عمل می آید تا در اجرای این جشنواره ، درخواست " همکار افتخاری" ما را پذیرا باشید و با اطلاع رسانی یا هرگونه اقدامی که خود صلاح می دانید، یاری مان نمائید.
parham
15 اسفند 91 17:04
salam zohre jan khobi rast gofti dare kheili zod migzare manam ye roz arezo dashtam parham mesle arian bere soper dame khone polo bede bege agha befarma . bebin che arezoee bod va midonam mikhandi. vali boro baraye shah pesaret ye manghal bozorg esfand dod kon. va doa kon salamat basheh hamishe va doa kon parham manam chand mah dige mesle arian besheh . az ghole man fesharesh bede va bebosesh
نی نی توپولی
17 اسفند 91 0:23
مامان آریام
18 اسفند 91 1:59
راست میگی زهره جان منم خیلی خیلی دلم برای این روزها که تند تند میان و میرن تنگ میشه...از صمیم قلب آرزو میکنم که همیشه کنار هم شاد و سلامت باشید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آریان جون می باشد