آریانآریان، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

آریان جون

بییار

1392/1/29 1:38
نویسنده : مامان آریان
426 بازدید
اشتراک گذاری

آریان به جای کلمه بیدار میگه: بی یار.

امروز صبح که از خواب پا شد به زبون خودش گفتم: عشق مامان بییار شدی؟

آریان گفت: مامانی  بییار نه بییار.

****

آریان تمام روز دستش تو دهنشه و ناخن هاشو پوست انگشت هاش رو می  کنه.دیگه کلافه شدم بس که بهش گفتم: دستتو از دهنت در بیار.

اگه کسی راهی میدونه که بشه این عادتشو ترک داد لطفا بهم بگین.

گاهی که دراز کشیدیم بهش میگم: دستتو در نیاری من بهت پشت می کنم، سریع دستشو در میاره.

دیروز که خسته شدم و بهش پشت کردم گفت: مامانی من که دستمو دهنم نذاشتم پشت کردی.

امروز بهش گفتم :دستتو در آر، بهم میگه: فراموش کردم دستم خودش داشت میرفت تو دهنم.تعجبسوال

*****

گاهی اوقات بابایی به شوخی میزنه پشتم آریان فوری شاکی میشه و میره باباشو میزنه.بهش میگم بابایی با من بازی کرد.

دیشب بابایی یکی زد پس گردنم آریان بدون فوت وقت سریع باباشو زد.تا دهن باز کردم که حرفی بزنم گفت: منم با بابایی بازی کردم.خوشمزه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (32)

مامان آیلا
29 فروردین 92 8:55
ای بلای شیرین زبون امان از دست ما کوچولوها
مامان پارسا
29 فروردین 92 9:56
آریان جون چطوره خوبه؟جیگر شیرین زبونیاش ،آپم سر بزن عزیزم
فهیمه مامان سینا
29 فروردین 92 11:43
آفرین عجب پسری همیشه طرفدار مادر...خوشم اومد در مورد ناخن خوردن هم فقط میدونم نباید زیاد بهش بگی نخور ...چون اون طوری حساس تر میشه...شبکه سلامت یه سری برنامه راجع به کودک من داره بد نیس نیگا کنی ...یه چند تا کتاب خواهرم داره راجع به کودک ...میخونم اگه راهکار مفیدی گیر آوردم همینجا واست مینویسم
مامان باربد
29 فروردین 92 14:39
وااااااااای مردم از خنده از دست تو آریااااااااااااان باربد هم دقیقا همینطوریهخدانکنه باباش بیاد سمت من! قربون این وروجکا که همه دنیای ما شدن
مامان سید کوچولو
29 فروردین 92 15:47
وای خدا عجب وروجکی داری تو
مامان آرشیدا کوچولو
30 فروردین 92 16:37
دلبر حاضر جواب من عاشق بازی کردن هاتم مامان زهره مهربون یه لاک برق ناخن هست تلخه برای این بچه ها ساخته شده بگیر از داروخانه بزن روی ناخن هاش امیدوارم زودی از سرش بیفته
نوشين مامان آريا
31 فروردین 92 9:41
عزيز دلم خيلي ماهي. چه دقتي رو مامان جون داري . بچه ها فوري حرف هامون رو به خودمون برمي گردونن
امير علي شيرين گندمك
31 فروردین 92 11:20
اي جان قربون پسري طرفدار مامان
مامان خورشيد
31 فروردین 92 14:56
دلم براي خوندن شيرين زبونياي آريانم ضعف كرده ولي وحشتناك مشغله كاري دارم و بايد كاري رو تحويل بدم كه نفسمو بريده. تو اولين فرصت ميام و مهمونتون مي شم و كيف مي كنم.مي بوسمتون.
مامان بردیا
31 فروردین 92 15:15
تو این آدرس یه پست درباره ناخن جویدن هست.امیدوارم کمک کنهhttp://yagot1000.niniweblog.com/
مامان حسام كوچولو
31 فروردین 92 15:36
اي شيرين زبون. با اين همه عشقي كه به مامانت داري به حرفش گوش كني چييييييييييييي ميييييييييييييييشيييييييييي
پریسا
31 فروردین 92 22:23
سلام . شما چقدر با هم بازی میکنید ؟ خب بچه چه میدونه ؟ فکر کنم یهو و بدجور از شیر گرفتیش. شاید هنوز آمادگی نداشته. آخه بعضی بچه ها باید اول فقط شبها بخورن بعدا شبها قطع بشه. خلاصه اینکه لاک تلخ ماوالا بخر بزن به ناخنش . مامان پرهام
پریسا
31 فروردین 92 22:30
ای وای ببخشید اشتباه خواندم . ولی یکبار نوشته بودی آریان خودش فرنی خورد گفته مامان خوشمزه بود اگه اشتباه نکنم
مامانی درسا
1 اردیبهشت 92 2:54
ای چونم با این شیرین زبونی هات دلمو بردی عزیزم ......
معصي
1 اردیبهشت 92 7:29
سلام خصوصي رو چك كردي زهره جان
فرزانه
1 اردیبهشت 92 10:01
سلام سال نو مبارک امیدوارم سال خوبی در پیش داشته باشید بچه ها همه تو یه دوره ای این کارو می کنن و ارتباط مستقیم با اضطراب داره . محمد وقتی رفت پیش دبستانی ناخن هاشو می خورد و یا اونقدر با دستش بازی می کرد تا انگشت گوشه کنه و پوست بده. براش جایزه تعیین کن بگو اگه ناخن هاتو نکنی و بزاری بلند بشه و با ناخن گیر بگیرم برات جایزه می خرم و یا با گفتن داستان میکروبهای زیر ناخن و ... اگاهش کن که دستش چقدر می تونه الوده باشه و مریضش کنه. برقرار و مهربان بمانید
فهیمه مامان سینا
1 اردیبهشت 92 14:59
عزیزم کتابایی که خواهرم داشت زیاد به درد نخورد اما دوست خواهرم که روانشناسه میگه بهترین کار اینه که وقتی دستش میره طرف دهنش سریع حواسشو پرت کنی مثلا با هم نقاشی بکشین ...لوگو بازی کنین...و شن بازیو... ببین از کی اینجوری شده و چرا اینجوری شده؟؟ باید بهش اطمینان بدی که همه چی آرومه موفق باشی مامان صبور و مهربون
سمان مامان آرشیدا
1 اردیبهشت 92 15:34
دلم برای آریان و شیرین زبونی هاش تنگ شده بود. فداش بشم. خیلی عاشقتم پسر شیرین زبون و بلا و باهوش.
بهار(مامانی شهراد)
1 اردیبهشت 92 18:20
ای جونم با این شیرین زبونیییییییییییآپم گلم
نگارین(عروس دلشکسته)
1 اردیبهشت 92 19:22
خصوصی داری عزیز
مستانه
2 اردیبهشت 92 20:45
یه چیزی باید جایگزین بهش بدی تا بتونه ترک کنه یکی از دوستان من دست بچه اش یه تکه روبان داد ، بچه اش به اوون تکه روبان میگفت دست همه اش هم مراقب بود دست نیفته واسه همین دیگه دستش و توی دهنش نمی کرد ، با خودش هماهنگ کن چیزی که دوست داشته باشه همیشه دستش بگیره و کم وزن هم باشه شاید موثر باشه ، من به دخترم یاد داده بودم زانوش و اگه بگیره پری مهربون براش خوراکی میاره اونم هی دستش روی زانوش بود و هی پری یادش بود خوراکی براش گوشه کنار خونه بذاره بعد دیگه فراموش کرد امیدوارم پسر خوشمزه ی شما هم ترک کنه
ترنج
3 اردیبهشت 92 0:47
با سلام در سایت ترنج کیفهای گلیمی و جاجیم در مدلهای متنوع و زیبا عرضه شده است.خوشحال میشیم بازدید کنید. در صورت تمایل به تبادل لینک در بخش نظرات سایت ترنج اعلام کنید.
مامان امیر حسین
3 اردیبهشت 92 13:07
واااای خاله قربون این شیرین زبونیهات بشه گلکم مامانش ناخن جویدن ریشه در استرس تو خونواده داره.البته تا اونجا که من خوندم و میدونم.باید ببینی از کی شروع کرده تا راحتتر علت یابی بشه.در هر حال حواسش رو اینجور مواقع پرت بکن.باهاش مقابله نکن.چون اینم خودش نوعی وارد کردن استرس به بچه هست که مثلا اگه اینکار رو بمکنی باهات قهر میکنم.سعی کن علت رو هم از بین ببری
مامان آریام
3 اردیبهشت 92 23:01
زهره جان ببخشید..من چند وقتی خیلی گرفتار بودم و هستم و نشد بیام این پسر شیطون و دوست داشتنی رو ببینم. آریام هم خیلی طرفدار منه...پسرها خیلی مامانی هستند. ماشاالله دیگه مرد شده پسر ما. زهره جان کمتر سر به سرش بذار. باید صبرت رو ببری بالا...خیلی زیاد. دوستتون دارم و هزار تا بوس برای آریان جون خوش زبونم
مامان بهار
4 اردیبهشت 92 15:31
الهی این وروجک ها ی نیم وجبی چه چیزهایی میگن، آدم میمونه در جوابشون چی بگه!!! تقویمش قشنگ شده ها!!! روزهای خوشی داشته باشین و قدر این شیرین زبونیها رو بدون
مامان آرشیدا کوچولو
5 اردیبهشت 92 0:44
بهار(مامانی شهراد)
5 اردیبهشت 92 18:08
یه آپ خوشمزه دارم
سمانه مامان پارسا جون
6 اردیبهشت 92 16:57
قربونت عسلمممممممممم
منا مامان امیرسام
8 اردیبهشت 92 0:42
یعنی عاااااااااااااااشق اون طرفداری و حاضر جوابیتم فسقلی. خیلی دوست دارم.کلی کیف میکنم وقتی پستهای بلاگت رو میخونم. زهره جان چند روز پیش از تلویزیون شبکه سلامت شنیدم وقتی ودکتان ناخن میجود اورا سرزنش نکنید به دنبال دلیل ان باشید عین جمله رو نوشتم اخه مدام داره تو سرم زنگ میزنه. در ضمن حق با اریان جوونه.بییار درسته[نیشخ
منا مامان امیرسام
8 اردیبهشت 92 0:43
خصوصی دوستم
مامان مهدیس و ملیسا
11 اردیبهشت 92 19:35
سلام دوست عزیز روزت مبارک تمام مطالبت رو خوندم خیلی خوشم اومد ماشالا خییییلی پسمل نازوشیرین زبونی داری اگر باتبادل لینک موافقی خبرم کن mahdis-melisa.niniweblog.com
مامان مهدیس و ملیسا
11 اردیبهشت 92 20:18
گلم با افتخار لینک شدید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آریان جون می باشد