آریانآریان، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

آریان جون

31 ماهه من

1392/2/11 20:12
نویسنده : مامان آریان
469 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 9 ام اردیبشت 92 پسر کم 31 ماهه شد.

امروز 11 اردیهشت:

مادر بودن سخت ترین و پرمشقت ترین کار دنیا است

که تا آخر عمر هم بازنشستگی ندارد و

تنها حقوقی که بابت آن طلب میکند اندکی عشق است...


روز مادر رو به همه ی مامانای خوب و مهربون تبریک میگم و برای همه مامانای عزیز آرزوی سلامتی می کنم.

مادر تنها کسیه که میتونی براش ناز کنی

سرش داد و بیداد راه بندازی، باهاش قهر کنی!

اما با اینکه تو مقصر بودی بازم با یه بشقاب غذا

با لبخند میاد و میگه: با من قهری با غذا که قهر نیستی . . .

 

و

بریم ادامه مطلب

روز معلم رو به همه معلم های خوب و دلسوز و بازم به مامان عزیزتر از جونم تبریک میگم.

بی انصافیست تو را به شمع تشبیه کنم زیرا

شمع را میسازند تا بسوزد

اما تو میسوزی تا بسازی...


 

 

و اما از مناسبت ها بگذریم برسیم به آریان.

*گاهی پسرکم که یه خرابکاری می کرد می گفتم: زهره بمیره چرا فلان کارو کردی؟؟امید بیا پسرتو جمع کن.خسته شدم.

حالا تا یه خرابکاری می کنه فوری میگه: زهره بمیره ه ه ه ه ه . زهره بیا منو جمع کن. نیشخند

* دیروز داشتم باهاش بازی و شوخی میکردم و آریان هم می خندید. یهو جدی شد و گفت:

ای بابا  باز خودتو لوس کردیاااااااتعجبخوشمزه

بعضی روزا که هوا خوبه آریان خودش می شینه پشت رل و باهم میریم خونه مامانم.دیگه از حرص خوردن های تو مسیر و حرف گوش نکردن آریان هیچی نمی گم.

یه اتفاق خیلی جالب دیروز افتاد تو اتاق بودم  دیدم آریان سر و صداش نمیاد. رفتم تو هال دیدم آریان دراز کشیده و دستاشو گذاشته زیر سرش و رو پاش بالشت گذاشته و داره عروسکش رو خواب می کنه.البته تا خواستم عکس بگیرم حسش بهم خورد.

اسم تمام عروسکاش هم هست بچه.مثلا بچه آبیه یا بچه قرمزه و ...

و دیگه اینکه این روزا آریان هی منو اذیت می کنه و تا دعواش می کنم میگه: من دوست دارم.

یا روزی صدبار میپرسه: منو دوست داری ؟؟؟

دیروز صداش کردم: عزیز. آریان گفت: به کی گفتی عزیز؟؟(آخه مادربزرگ بابایی رو صدا می کنیم عزیز) گفتم: با شما بودم.

گفت: من عزیزتم؟؟گفتم: آره مامان شما عزیز منی عشق منی.

گفت: نه من پدرجون شما  ام.اوهقلبخنده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مامان امیر مهدی
10 اردیبهشت 92 17:18
زن شکوفه ایست که هنگام غنچه بودن دوست داشتنی. موقع گل کردن عشق ورزیدنی. و در وقت پژمردن پرستیدنی ست!! پیشاپیش روزت مبارک ای گل زیبای خلقت. زن بودن کار مشکلی است مجبوری: مانند یک بانو رفتار کنی همانند یک مرد کار کنی شبیه یک دختر جوان به نظر برسی! و مثل یک خانم مسن فکر کنی! ای بزرگ هنرمند زمان، خسته نباشی... پیشاپیش روزت مبارک مامانی
سمانه مامان پارسا جون
10 اردیبهشت 92 18:51
زنان قبل از مادر شدن ، “پری” و بعد از مادر شدن تبدیل به “فرشته” می شوند . . . فرشته ی زمینی روزت مبارک
مرجان مامان آران
10 اردیبهشت 92 21:48
خداوند از عشقش در قلب از مهرش در چشم و از لطفش در روح زن دمديد تا دنيا رو از عشق و مهر و لطافت پر كند زيبا ترين مخلوق خدا روزت مبارك
مامان طاها
11 اردیبهشت 92 1:18
فداش سی و یک ماهگیش مبارک
این دفعه قصد کردم بیاییم بابلسر حتما ببینمت


یعنی فقط کافیه بی خبر بیای و بری.اونوقت من میدونم و تو
مامان طاها
11 اردیبهشت 92 1:19
مامان مهربون روزت مبارک
منا مامان امیرسام
11 اردیبهشت 92 2:29
____█████____█████ ___██♥◊◊◊◊██_██◊◊◊◊♥██ _██♥◊◊___◊◊█_█◊◊___◊◊♥██ ██♥◊◊_____◊◊█◊◊_____◊◊♥██ ██♥◊◊______◊◊◊______.◊◊♥██ ██♥◊◊_______◊________◊◊♥██ _██♥◊◊______________◊◊♥██ __██♥◊◊___________◊◊♥██ ____██♥◊◊_______◊◊♥██ ______██♥◊◊__◊◊♥██ ________██♥◊◊ ___________██♥◊◊ _____________██♥◊◊ _______________██◊ آســـــــــمانی پر گل دشـــــــــــــــــــتی پر ستاره تقدیم به تویی که بهشــــت زیر پایت است ... ♥ روزت مبارک بانو ♥
مامان سيد محمد سپهر
11 اردیبهشت 92 10:11
31 ماهگي مباركت...................راستي روزتون مبارك.........
مامان بردیا
11 اردیبهشت 92 10:37
دوستم روزت مباااااااااااااااارک
مامان اسرا واسما
11 اردیبهشت 92 14:09
زن شکوفه ایی است که هنگام غنچه بودن دوست داشتنی موقع گل کردن عشق ورزیدنی و در وقت پژمردن پرستیدنی روزت مبارک ای گل زیبای خلقت
مامان آیلا
12 اردیبهشت 92 12:13
عزیزم روزت مبارک . به به آقا خودشون هم که رانندگی می کنه پسر خوب مواظب باش با سرعت نری ها آقا پلیسه جریمت می کنه . این زبون شیرین تر از عسلت رو چیکار کنم بلا
مامان آیلا
12 اردیبهشت 92 12:18
خوب مامانی بچه شو بیدار کردی شما هم
سمان مامان آرشیدا
12 اردیبهشت 92 15:40
زهره جون روزتون مبارک. آفرین رانندگیش هم که خوبه.
مامان آرشیدا کوچولو
12 اردیبهشت 92 18:11
وای آریان یعنی به معنای واقعی عاشق مامانتم با این نوشته های خوشمزه اش




نظر لطفته عزیزم.بالاخره یکی پیدا شد عاشق ما بشه هه هه هه


مامان طاها
13 اردیبهشت 92 11:31
قوربونش برم بااون شیرین زبونیاش خیلی بانمکه عکساشم ناز بود بابت خصوصیتم ممنون به امید دیدارت
نوشين مامان آريا
14 اردیبهشت 92 11:35
عزيزدلم خيلي ماهي زهره جون روزت مبارك . تو هر بار كه از آريان جون ميگي من دلم غش ميره خيلي ببوسش اين گل پسرو
منا مامان امیرسام
15 اردیبهشت 92 2:14
31 ماهگیت مبارک اریان خان
از شیرین زبونی هم که چی بگـــــــــــم
زنده باشی
مامانی اعصاب فولادی میخود بذارید خودش رانندگی کنه نه؟؟؟


موناجونم یکمی از فولاد هم اونطرفتر
معصي
15 اردیبهشت 92 7:59
سلام زهره جان خصوصي هاي قبلي روچك كردي


عزیزم میشه آدرتو بذاری من بیام پیشت؟؟؟
مامان بردیا
15 اردیبهشت 92 13:55
بابا چه ژسی گرفته پشت رل
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آریان جون می باشد