آریانآریان، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

آریان جون

آریان میگه:

1392/3/22 8:55
نویسنده : مامان آریان
351 بازدید
اشتراک گذاری

*جمعه بابایی می خواست آریان رو ببره بیرون.بابایی گفت: آریان میریم بیرون؟

آریان بهش گفت: بابایی من یه چیز گفتم خیابون بخر حرفمو گوش میدیاااااچشمک

بابایی گفت : این زبونو از کجا آوردی ؟ میگه: از مغازه خریدم.

* آریان میگه:  مامانی من با نمکم ، دلبرکتم، شاپرکم ، گلکتم  ...قلب

* رفتیم جنگل تو راه می خواستیم پفک بخریم.آریان میگه: تفک نخر ضرر داره.اوه

* هر وقت خلاف میله آریان حرفی بزنم میگه: این حرفا چیه حاج خانومخوشمزه

*یه روز از عزیز ( مادربزرگ شوهرم ) پرسید چی خوردی؟ عزیز گفت: هیچی. آریان گفت : یه چی بخور بزرگ بشی دیگه.نیشخند

یه روز غروب آریان و پریا خواهرزاده م رو بردم بیرون.از ساعت 5 تا 8 و نیم تو دو تا پارک بردمشون و بازی کردن اما باز آریان حاضر نبود خونه بریم و در اخر  کلی گریه کرد و اعصاب منو خط خطی کرد.

وقتی آریان و تاب میدادم گفت: مامانی من پیاده میشم شما بشین من تابت بدم.گفتم عزیزدلم من که رو تاب جا نمیشم.گفت: هر وقت مثل من کوچیک شدی بیا تابت بدم.گفتم : باشه.قلب

اینم آریان با طبلش به قول خودش( با فتح ط و کسره روی ب)

داشت طبل میزد که دسته ش خورد به دماغش.تو عالم خودش بود گفت:

اه دماغم درد اومد. بی صاحاب بشهتعجبسوال

حالا اینو من کجای دلم بذارم. خدا نکنه عزیزدل مامان.ار دست این بچه حرف نمیشه زد.هرچی که می شنوه رو دقیقا به جا استفاده می کنه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان بردیا
22 خرداد 92 9:59
ماشالا خیلی سر زبون داره این پسری.منم این تکیه کلامو زیاد استفاده میکنم.فک کنم تکیه کلام ما شکالیاست
مامان آرینا مو فرفری
22 خرداد 92 14:46
ای شیطون پس این شیرین زبونی ها رو از مغازه می خری آرینا هم در جواب همین سوال میگه از بیرون یاد می گیرم آریان با نمک می بوسمت یه عالمه
مامان نفس طلایی
22 خرداد 92 21:57
ای جانم مخصوصا به قسمت تاب بازیش
مامان امیرحسین و کوثر جونی
23 خرداد 92 2:08
اووووه عزیزم شیرین... زبون آریان جونم هزار الله اکبر...همه بچه ها اینطوری اند چه جالب.
امير علي
23 خرداد 92 18:20
عزيز دلم هم بانمكي هم شاپركي هم عسلكي هم گلكي
سمانه مامان پارسا جون
24 خرداد 92 19:04
قربونت برم آریان توپولوی خودم
زهرا مامان ایلیا
26 خرداد 92 14:21
سلام عزیزم خوبی ببخشید دیر شد
پست سالگرد ازدواجم هنوز کامل نشده
رمز پست ترک پوشکم بیا تو خصوصی برات گذاشتم
مـــــــــــــــــرسی


ممنون عزیزم
مامان خورشيد
27 خرداد 92 9:11
همينطور شيريني ازش ميريزه. روي ماه آريان و پرياي عزيزم رو مي بوسم.
الی مامی آراد
28 خرداد 92 12:36
ماشالله چه گل پسر نازی دارین خوشحال میشم پیشمون بیاین و با هم دوستهای خوبی بشیم
ღ مونا مامان امیرسام ღ
30 خرداد 92 1:10
تفک ای جان چه تعریفی هم میکنه خیلی بانمکی اریان جونی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آریان جون می باشد