آریانآریان، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

آریان جون

مسابقه وبلاگی

1392/3/23 6:36
نویسنده : مامان آریان
360 بازدید
اشتراک گذاری

قول میدم به زودی کاملش کنم.

آریان تا بیدار میشه میاد تو اتاق و میبینه سرکامپیوترم، گریه کنان میگه: باز داری ازین کارا می کنی؟؟؟بیا پیشم دراز بکش.فعلا میرم دراز بکشم.تا بعد

********

اول از سمانه جون مامان آرشیدای عزیز تشکر می کنم که منو دعوت کرده حالا هم میخوام برم به سوالا جواب بدم.

منم این عزیزان رو دعوت می کنم.حتما که نباید سه تا باشه.

زهرا جون مامان خوب امیرعلی شیرین گندمک

اعظم جون مامان طاهای عزیز

پریسا جون مامان خوب پرهام جون

مرجان جون مامان آران عزیزم.

 

1-بزرگترین ترس ات در زندگی؟

از دست دادن عزیزانم.

جواب پس دادن روز قیامت

 

2-اگه 24 ساعت نامرئی میشدی چیکار میکردی؟

اگه 24 ساعت نتونم آریانمو بغل کنم می خوام چیکار نامرئی شم.


3-- اگر غول چراغ جادو، توانایی برآورده کردن یک آرزوی 5 الی 12 حرفت را داشته باشد،‌ آن آرزو چیست؟
شفای مامانم


4- از میان اسب، پلنگ، سگ، گربه و عقاب کدامیک را دوست داری؟ 

اسب چون نحیوان نجیبی ست.



5- کارتون مورد علاقه دوران کودکیت؟ 

فوتبالیست ها و دوقلوها



6- در پختن چه غذایی تبحر نداری؟

تا حالا هیچ آشی نپختم.اصلا امتحان نکردم.چون همیشه مامانم میپزه.



٧- اولین واکنشت موقع عصبانیت؟ 

اگه آریان باشه یه جیغ بنفش.

برا دیگران هم بستگی به آدمش و میزان رودربایستیم باهاش داره.



٨- با مرغ، دریا، اورانیوم و خسته یک جمله بساز؟ 

از اولشم تو انشا اصلا استعداد نداشتم.

9- دو بیت شعر که خیلی دوستش داری؟

سرنوشت را نتوان از سر نوشت.

دلا خو کن به تنهایی که از تنها بلا خیزد.

10- اگر بخواهی با تونل زمان فقط به یک روز از زندگیت در حال، گذشته و آینده سفر کنی، آن روز کدام است؟

در گذشته م که روز  خاصی ندارم بهش سفر کنم حالا ایشالله در آینده یه همچین روزی داشته باشم.


11- چه رنگی هستی و چرا ؟

به قول  آریان جونم قرمزته

 12- اگه قرار باشه از ایران بروی، کدام کشور را برای زندگی انتخاب می کنی؟ 

باید اول فکر کنم ببینم میتونم از خانواده م دور شم بعد تصمیم بگیرم.


13- بهترین اس ام اس موجود در این باکس گوشیت؟

خدایا من که دستم به آسمانت نمیرسد.

تو که دستت به زمین می رسد دستم بگیر.


14- اگه قرار باشه که سه نفر از آشناها رو امشب به مهمونی دعوت کنی، اون سه نفر چه کسانی هستند؟

امشب خونه مامانم مهمون داره درحالی که اصلا حس مهمون داری ندارم.باز سه نفر دیگه هم بیارم چی شه؟؟؟


15- اگه قرار بود یه کلمه رو از لغت نامه ی زندگی حذف کنی، اون کلمه چی بود؟

خیانت

16- کسی را که بخواهی ملاقات کنی؟

نمیدونم

17- اسم دیگه برای وبلاگت انتخاب کن؟

نفسم آریان

18- خودت رو شبیه چه میوه ای میدونی؟

اصلا بدون بحث فقط هلو

19- سه خصوصیت اخلاقی بدت؟

مهمترین خصوصیت بدم اینه که نمی تونم حفظ ظاهر کنم.مثلا از یکی ناراحت بشم سریع تو چهرم مشخصه.به عبارتی سیاست ندارم.

بعضی موقع زیاد به دیگران محبت می کنم که همیشه محبت زیادی میشه وظیفه آدم.

نمیتونم به دیگران  نه  بگم.هرچند براورده کردن خواسته شون برام سخت باشه.



20- کاشکی...... ؟

مامانم خوب بشه.

و ... ( تو دلم گفتم)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

امير علي
23 خرداد 92 18:22
زهره جون ممنونم تو هميشه به من لطف داشتي الان يه كم سرم شلوغه دنبال خونه و زائرين مكه انشاالله اگه بتونم شركت ميكنم
زهرامامانه ایلیا جون
24 خرداد 92 4:58
آپم ...........…...…’•,.آپم `’•,*’ ..............……....`’•,,•’` …...…,•’``’•,•’``’•, …...…’•,`’•,*,•’`,•’ ...……....`’•,,•’` ,•’``’•,•’``’•, ’•,`’•,*,•’`,•’ .....`’•,,•’ ,•’``’•,•’``’•, ’•,`’•,*,•’`,•’ ,•’``’•,•’``’•,. ’•,`’•,*,•’`,•’ .....`’•,,•......’ …...…,•’``’•,•’``’•, …...…’•,`’•,*,•’`,•’ ...……....`’•,,•’` …..............…,•’``’•,•’``’•, ...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’ ..............……....`’•,,•’` …..............…,•’``’•,•’``’•, ...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’ ..............……....`’•,,•’` …...…,•’``’•,•’``’•, …...…’•,`’•,*,•’`,•’ ...……....`’•,,•’` ,•’``’•,•’``’•, ’•,`’•,*,•’`,•’ .....`’•,,•’ آپم و منتظر حضور گرمت خوشحال ميشم به ديدنم بياي
مامان مانی
24 خرداد 92 11:50
سلام .... بازی جالبیه ...... شاد باشید .....
سمانه مامان پارسا جون
24 خرداد 92 19:05
یه سری خصوصیاتت عین من بود زهره جون
چه ماهی هستی؟


دی ماه
مامان طاها
24 خرداد 92 19:20
وایییییییییییییییییی من خوب خودمو یکم به فکر خودم انداختی تا درمورد خودم فکر کنم
مامان طاها
25 خرداد 92 10:10
میدونم تو دلت چی گفتی؟



ای ول به هوش.افرین همونه
مامان بردیا
25 خرداد 92 15:13
عزیزم جوابات خیلی جالب بود.یعنی تا حالا آشی نپختی که یه وجب روغن داشته باشه؟؟


ازون آشا که زیاد پختم.هه هه
خاله زینب
26 خرداد 92 0:58
ای جونمممممممممممم خدا اریانتو برات حفظش کنه انشالله ک مامانت ب زودی زود حالش خوب میشه و سلامتیشو دوباره ب دست میاره آمیـــــــــــــــــــــــن
مامان کوثری
26 خرداد 92 7:47
با سلام طراحی تم تولد و تم های مختلف جشن های کودکان ، طراحی تم جشن الفبا ، طراحی تقویم ، طراحی انواع فریم های کودکانه و هر طراحی دیگه ای که دوست داشته باشین رو با ما تجربه کنید طراحی و چاپ و بسته بندی انواع گیفت های هدیه مخصوص هر جشنی که شما بخواهین http://temparti.blogfa.com/ چاپ همه موارد هم انجام میشود در صورت نیاز چاپ و برش طرح های خودتون هم میتونید به ما بسپارید حتما برای یکبار از وبلاگ من دیدن کنید امیدوارم خوشتون بیاد از نمونه کارهام http://temparti.blogfa.com/
زهرا مامان ایلیا
27 خرداد 92 4:32
عزیزم خصوصی تو چک کن
مامان خورشيد
27 خرداد 92 9:10
منم با تمام وجود آرزو كردم مامان جون خوب باشن.
مامان اسرا واسما
27 خرداد 92 12:40
سلام!خسته نباشی خدا آریان جون رو برات حفظ کنهایشالله مامانتون هم زود خوب میشن
مسیحا
28 خرداد 92 0:27
سلام به قضاوتتون نیاز دارم لطفا بهم سر یزنید
نوشین مامان آریا
29 خرداد 92 23:27
زهره جان جواب هایت خیلی قشنگ بود


نظر لطفته دوست جونم
پریسا
30 خرداد 92 15:52
سلام من برگشتم . ولی ممکنه دوباره برم غیبت کبری
فقط سری به وبلاگ ها میزنم . دیگه حوصله وبلاگ پرهامو ندارم . سه ماه یه بار یه عکس توش میذارم والسلام
راستی دلم برات خیلی تنگیده بود .
دلم برای آریانم سوخت . نمیشه یک هفته بری بشینی بعد اگر خودش اجازه داد بری؟
مرسی منو به مسابقه دعوت کری حالا منم باید به این سوالها جواب بدم تو وبلاگم بنویسم.بعد چی میشه؟ برام یه توضیح بده.


نمیدونم.هیچی نمی شه فقط یه جور سرگرمیه به نظرم.
مامان امیرحسین و کوثر جونی
2 تیر 92 2:03
آمین ای بزرگ مهربان.ان شاالله بههر چی تو دلت گفتی برسی.و مادر مهربونت شفا بگیره بحق حضرت زهرا.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آریان جون می باشد