آریانآریان، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

آریان جون

اریانم مریضه

1392/4/2 20:59
نویسنده : مامان آریان
570 بازدید
اشتراک گذاری

پسرکم از  پنج شنبه مریضه .تب بدی داشت با اسهال و استفراغ.جمعه یه سرم و امپول زد.امروز یه کمی بهتر شده بود اما الان از غروب دوباره تب کرده و هی میگه سرم درد میکنه.

از مهد رفتنش بگم که از پنجشبنه که مریض شده دیگه به هیچ قیمتی حاضر نیسن اسم مهد رو بشنوه و تا اسم مهد رو میارم تا یک ساعت گریه می کنه و به هیچ قیمتی حاضر نیست بره...

اینم حیاط مهد کودکشون

ادامه دارد....

حالا میخوام برم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان حسین جون
2 تیر 92 23:05
جلوه گل عندلیبان را غزلخوان می کند نام مهدی صد هزاران درد درمان می کند مدعی گوید که با یک گل نمی آید بهار من گلی دارم که دنیا را گلستان می کند اللهم عجل لولیک الفرج عیدتان مبارک والتماس دعا
سمان مامان آرشیدا
3 تیر 92 2:13
آخی عزیزم. چقدر مریض میشه آریان نازنازی. چه مظلوم شده فداش بشم. ایشاللا زود خوب بشه.
مامان خورشيد
4 تیر 92 8:50
عزيزم قربون چشمهاي قشنگش. آرزو مي كنم زودتر خوب بشه.
خاله زینب
4 تیر 92 14:52
الهی بمیرم چش شده ارسانم ؟؟؟ شاید برا مهد اینجور شده زهره ،اخه مهد تمیز نیست میکروب خیلی زود بهشون میرسه برا همین مریض میشن... خب نبرش مهد عزیزم وقتی میبینی اذیت میشه
مامان مهدیس و ملیسا
4 تیر 92 16:06
آخههههههههههههههههه الهی من فداش بشم ایشالله زود زود خوب بشی خاله
مامان بردیا
4 تیر 92 22:42
الهی بمیرم براش....ایشالا زود زود خوب بشه
مامان آرینا مو فرفری
5 تیر 92 1:45
آخی الهی بمیرم آریان جونو اینطور نبینم.خیلی ناراحت شدم انشااله زود زود خوب میشه.
مامان آرینا مو فرفری
5 تیر 92 1:45
آرینا در جشنواره تابستانه نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به دخترم رای بدین. فقط کافیه کد 143 را به شماره 20008080200 پیامک کنید. مرسی از همراهی شما.
ღ مونا مامان امیرسام ღ
5 تیر 92 2:21
عززززززیزم وای خیلی ترسیدم وقتی عکس رو دیدم دیدم خبری ازتون نیست فکرش رو نمیکردم اریان کوچولو مریض باشه امیدوارم هرچه زودتر بهتر بشی گلم
مامان بهار
5 تیر 92 12:00
آخی عزیزم چشمای شیطونش چه مظلوم شده اولین چیزی که بچه ها از مهد میگیرن همین اسهال استفراغ لعنتیه ایشا... زود خوب میشه!!!
امير علي
6 تیر 92 15:53
خاله فدات بشه . چرا بازم مريض شدي انشاالله زود زود خوب بشي
امير علي
6 تیر 92 16:04
ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید. خوب وقتی دیدیش یادت نره به ما بگی موفق شدی منتظرما.........ا [Web] - [E-Mail]
زهرامامانه ایلیا جون
6 تیر 92 17:22
الهی خاله برات بمیرم نمیدونم تو این مهد های کوفتی چه خبره که انقدر بچه ها مریض میشن امیدوارم زودی خوب شی
زهرامامانه ایلیا جون
6 تیر 92 17:22
سلام عزیزم لطفا تو مسابقه نی نی وبلاگ کمکم کنید تا بتونم رای بیارم بی زحمت یه سر به وبلاگ شیرین تر از عسلم بزنید و با دیدن عکس کد 199رو به شماره پیامک 20008080200 ارسال کنید اگه براتون امکان داره با چند تا سیم کارت بفرستید شما میتونید یه دنیا ممنونم امیدوارم بتونم جبران کنم راستی فقط به یه نی نی رای بدید بعد از این که رای دادید به من خبر بدید تا بدونم کدوم یکی از دوستای مهربونم کمکم کردن و تعداد رای ها رو هم داشته باشم یه دنیا سپاس
الی مامی آراد
7 تیر 92 0:55
الهی من فدات بشم خاله جونم امیدوارم زودتر خوب بشی
نوشين مامان آريا
8 تیر 92 10:15
عزيز دلم ايشااله زود زود خوب ميشي قربونت برم . زهره جون پسر ناز تو هم مثل آريا دوست نداره بره
پریسا
11 تیر 92 16:11
عشق من .الهی بمیرم چرا مریض شدی . من موندم تو شمال چرا به بچه ها سرم میزنند. آخه تو تهران التماسشون بکنم یه آمپول هم به بچه نمی دن . چه برسه سرم . همش میگن : برو خونه ا آر اس بخور . الهی زود خوب بشی . خیلی لاغر شدی آریانم . چرا ؟ مامانت حرصت میده.....
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آریان جون می باشد