آریانآریان، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

آریان جون

ترک تحصیل آریان

1392/4/9 7:42
نویسنده : مامان آریان
443 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 9 تیر 92 پسر نازنینم 33 ماهه شد.یعنی دو سال و نه ماهه که تو رو دارم.

یه جایی خوندم: یه وقتایی  یه کسایی میان تو زندگیت که

وقتی به پشت سرت نگاه می کنی

تعجب می کنی چطوری تا قبل از اومدن اونا زندگی می کردی؟؟!!!!!

دیشب به بابایی گفتم واقعا تا قبل آریان چطوری زندگی می کردیم؟

دوست دارم عزیزترین منماچقلب

 

دوران تحصیلی آریان جونم بعد 5 روز سخت کاری به اتمام رسید و هیچ رقمه دیگه حاضر به همکاری نیست.تا اسم مهد رو میارم بغض می کنه و گریه که من مهد نمیرم.

شاید اشتباه مدیرشون این بود که اجازه نداد یه چند روزی من همراه آریان برم تا به محیط جدید عادت کنه و حالا آریان همیشه استرس داره که نکنه من از پیشش  برم.روزی چند بار میپرسه : مامان شما نمیری؟ پیشم هستی؟؟؟؟؟

فقط یه هفته مهد رفتن آریان کلی ضرر به بنده زد که البته میگن ضرر به جون نباشهنیشخند آخرین روزی که آریان رفت یعنی 30 خرداد شهریه تیر ماه رو ازمن گرفتن یعنی 90000 تومن ولی  از اول تیر دیگه آریان نرفت.یه روز رفتم برا تسویه حساب خانوم مدیر لفطططط کردن و گفتن ما پولو پس نمیدیم.گفتم دست شما درد نکنه.

ولی آخه این درسته به نظر شما؟بچه من همش 5 روز رفت خب پولشو می گرفتی نه شهریه یک ماه رو؟من که راضی نیستم.بازم به فدای یک تار موی پسر قند عسلم.

من بردمش مهد تا روحیه ش خوب بشه و سرحال بشه نه اینکه افسردگی بگیره و تمام شب رو با استرس بخوابه.نصفه شب بیدار میشد و با بغض می گفت: مامانی من فردا مهد نمیرم.

خلاصه دوران تحصیلی طولانی مدت آریان به اتمام رسید.

آریان میگه: از دست شما گیر افتادم.

میگه: الان حالشو ندارم.

میگه: الان میام پوستتو می کندم.(می  کنم)

میگه: الان خسته ام اعصاب ندارم.

آریان عاشق عصاست و هر وقت تو دست یکی عصا می بینه میگه منم عصا می خوام.این چوب رو هم از پدرجون گرفته و کلی باهاش عصا میزنه و میگه: پیرمرد شدم.

آریانی من بن بن بن 1 رو تموم کرده.حدود 60 تا کلمه انگلیسی بلده.دیروز بابایی براش بن بن بن 2 خرید که خیلی دوست داره.

دارم اولین سوره قرانی رو هم یادش میدم..چیزایی که تا الان بلده : صلوات ،

بسم الله رحمن رحیم  قل هو ا... احد. ا.. صمد.بقیه سوره رو هم با همکاری من می خونه.

امیدوارم قران همیشه حافظ  گل من و همه کوچولوها باشه.

 

::::این روزا سخت مشغول قرآن خوندنم و از هر فرصتی استفاده می کنم برا همین کمتر میام نت.کم کاری منو به بزرگواری خودتون ببخشید.

آریانم میاد مثله من میشینه و لباشو باز  و بسته می کنه و قرآن می خونه.البته بیشتر وقتی خوابه می خونم چون تمرکزم از بین می بره و هر صفحه رو باید چند بار بخونم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

ღ مونا مامان امیرسام ღ
9 تیر 92 8:33
سلام دوست خوبم.ممکنه به این ادرس برید و به امیرسام خرمی امتیاز 5 رو بدید ممنون میشم.اگر قبلا به کس دیگه ای رای دادید بازهم میتونید رای بدید.تا 8 مرداد هم وقت دارید.ممنون گلم.

soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=7


همین الان.به روی چشم
مامان خورشيد
9 تیر 92 8:48
اگر انقدر بهش آسيب روحي زد كار خوبي كردي كه نفرستاديش و بزار بزرگتر بشه ولي حتما قبل رفتن به پيش دبستاني سعي كن وابستگيشو به خودت كمتر كني كه اذيت نشه.
هميشه به فكر مامانت هستم و براش دعا مي كنم.


دیدم بچه خیلی داره اذیت میشه.الان حتی از قبل هم بیشتر بهم وابسته شد.خواستم صواب ( یا ثواب ،نمیدونم کدوم درسته) کنم کباب شدم.
ممنون از اینکه به فکر مامانمی.امیدوارم همیشه سالم و شاد باشید.
نوشين مامان آريا
9 تیر 92 9:36
عزيزم يه چند روزي طول ميشكه تا استرس آريان جون برطرف بشه. ايشااله هميشه شاد و سرحال باشه آفرين به آريان گل و باهوش.
الی مامی آراد
9 تیر 92 10:07
قربون اون قران خوندن و عصبانیت بشم منم آراد رو میخواستم ببرم مهد تا وابستگیش کمتر بشه میترسم یه موقع مثل اریان جون از مهد فراری بشه
مامان کیارش
9 تیر 92 11:37
معلومه که کار مدیر درست نیست عزیزم بیکار نشین برو حتما به بهزیستی کزارش بده یعنی چی که 90 تومن پولو بالا کشیده مگه سر گردنه است تازه به روحیه بچه اتم به خاطر ندانم کاریش آسیب زده می تونی همین و هم بگی و شاکی بشی حداقل یه ایراد ازش هم بگیرند حالش جا میاد کوتاه نیای هاااااااااااااااا بروووووووووووووووو بگوووووووووووووو
من خودم 6 سال تمام مربی مهد بودم اصلا چنین کاری نمی کردیم شده مادر ها تا یکماه هم می اومدند و میرفتند این دیگه کیه در واقع با فوق لیسانس روانشناسی داره دزدی می کنه
عزیزم اسم مهدش پروازه ؟

اسم مهدش غنچه بود.ولی منم شاکی بشم،کیه که بررسی کنه؟؟؟؟؟؟جز دردسر چیزی نداره اخرشم هیچی
کاش آدرستو میذاشتی دوست خوبم.
الی مامی آراد
9 تیر 92 15:42
سلام عزیزم آراد جون هم توی مسابقه نی نی شکمو با کد290 شرکت کرده ممنون میشم بهش رای با موبایلتون شماره 290 رو به این شماره 20008080200 ارسال کنین
مامان آرینا مو فرفری
9 تیر 92 16:47
آریانم 33 ماهگیت مبارک.
واقعا ما چطور قبل از اینکه وروجکامون بدنیا بیان زندگی می کردم.منم روزی هزار بار این جمله رو می گم.
مامانی بهترین کارو کردی وقتی دوست نداره بره مهد و دلش می خواد پیشه مامانش باشه.پولم فدای یک تار موی آریان جون.



اره من می خواستم یه کاری کنم خودش راضی باشه و خوش بگذرونه.وقتی نیست دیگه...
مسيحا
10 تیر 92 14:44
انشالله حافظ كل قرآن مميشه ، التماس دعا
الناز(ممول)
10 تیر 92 16:01
سلام عزیزم خدا گل پسلت رو برات نگه داره یه خواهش داشتم ازتون اهورا کوچولو تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده میشه عدد 243رو به شماره 20008080200 پیامک کنید ممنونم از محبتتون راستی به ما هم سر بزنید
محمدحسين(قهرمان كوچك)
11 تیر 92 2:22
سلام دوست جونم.من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کردم.به رایتون نیاز دارم لطفا کد 343 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید. منتظر راي شما هستم.
سمانه مامان آرشیدا
11 تیر 92 3:58
آخی عزیزم خیلی ناراحت شدم بابت شکست پروژه مهد رفتن آریان عزیز. ایشاللا بزرگتر بشه و یه مهد بهتر ببریش حتما علاقه مند میشه. آفرین به آریان باهوش زرنگ.
ღ مونا مامان امیرسام ღ
12 تیر 92 3:10
قربون شیرین زبونیهات گوگولی چه جالب زهره جون من اصلا فکرش رو هم نمیکردم اریان جون از مهد خوشش نیاد چقدر بد که اینقدر از اونجا ترسیده 33 ماهگیت هم با تاخیر مبارک اریان
مامان کیارش
12 تیر 92 17:44
زهره جون حتما نمی خواد بری بهزیستی ، حداقل یه زنگ بزن بگو شاید اونا بهش زنگ بزنند تذکر بدند ...اینکارو انجام بده مطمئنا اونا بهش میگند همین که یه کم ضایع بشه خوبه ...زنگ بزن چیزی نمیشه . مهد ترنم بهتره ، پروازم هم میگن خوبه . چرا همیشه ما باید ساکت باشیم مواظب آریان جون باش
مامان سيد محمد سپهر
12 تیر 92 19:01
سلام دوستان يه خواهشي دارم چند وقتي يه كه سايت ني ني وباگ يه جشنواره راه انداخته با موضوع "ني ني شكمو"گل پسر من هم شركت كرده، لطف مي كنيين به او و دوتا از دوستان خوبمان راي بدين لطفا اين كدها را : 224 154 395 را به شماره 20008080200 پيامك كنيد : در ضمن مي تونيد به وب : تاج سر مامان با نشاني : http://mohammad-sepehr.niniweblog.com/ و كودك من با نشاني : http://koodakeman91.niniweblog.com/ و"هديه خدا "با نشاني : http://mahdiyar-a.niniweblog.com/ مراجعه كنيد..سپاسگزارم. فقط بين كدها از فاصله استفاده كنيد.
اعظم مامان آوین
13 تیر 92 23:26
زهره جون شما که خودت بهتر از مهد بهش آموزش میدی .اشکالی نداره بزرگتر میشه میره . ببین چقدر لاغر شده این گل پسری !!!!!!!!!!.
مامان آرشیدا کوچولو
15 تیر 92 2:14
قربونت برم میخواستم روز فارغ التحصیلی تو ببینم نه ترک تحصیلی تو مهد رفتن اصول و مقررات داره مدیر بدجنسو خشن، آریانم رو ترسونده خب
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
15 تیر 92 12:33
دوست گلم ما برگشتیم سلام و صد تا سلام دلم براتون تنگ شده بود. 1. توی یک پست دلیل غیبت 4 ماهه را خواهم نوشت. 2. تک تک پست هایی را که نخوندم را حتما مطالعه می کنم. 3. خودم هم حداقل 10 تا پست دارم که همه آماده است و فقط باید آنها را آپلود کنم پس به ما هم سر بزنید. 4. الان دخترم با کد 463 در مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده خوشحال میشیم به دخترم رای بدهید کافی کد 463 را به شماره 20008080200 اس ام اس کنید. دوستون دارم زیاد زیاد زیاد منتظر دیدار شما در وبلاگمون هستیم.
مرجان مامان اران
15 تیر 92 13:10
اخی عزیزمممم تو چقدر بامزه و خوردنی هستیییی با این حرف زدنتو کاراتتتتت
زهرامامانه ایلیا جون
15 تیر 92 15:50
با دوتا پست جدید اپم بدو بیا دوست خوبم -------------------------_(/_\) -------------------------,((((^`/- ------------------------((((--(6-/- ----------------------,(((((-,,----/ --,,,_--------------,(((((--\"._--,',; -((((\\-,...-------,((((---\----`,@) -)))--;'----`"'"'""((((---(------´´ (((--\------------(((------/ -))-|----------------------| ((--|--------.-------'---- -| ))--/-----_-'------`t---,.') (---|---y;---,-""""-./---/\-- )---/-.\--)-\---------`/--/ ---|.\---(-(-----------\-\' ---||-----//----------\\'| ---||------//-------_\\'|ا ---||-------))-----|_\--|| ---/_/-----|_/----------|| ---`'"------------------\_| برات اسب گذاشتم که زود بیای فقط اسب سواری که بلدی ؟؟ آپم خوشحال میشم که بیای امشب یا فردا شبم پست قرار وبلاگی رو میزارم منتظرتم
زهرامامانه ایلیا جون
15 تیر 92 15:51
افرین گل پسر
سمانه مامان پارسا جون
16 تیر 92 11:43
سلام زهره جون خوبی گلم؟
الاهی بگردم یهو اومدم عکس آریانی رو سرم به دست دیدم کپ کردم
الان حالش بهتره گلم؟
جدی جدی دیگه


سلام خدارو شکر الان خوب شده
شلمان جون
16 تیر 92 23:37
نی نی های ناز خود را به راحتی در شب بخوابان لطفا به آدرس زیر برو عزیزم www.lastkala.com
مامانی درسا
17 تیر 92 1:55
الههههههههی عزیزمی یعنی میخوام بیام بخورمت پسرم فارغ التحصیلت مبارک ...... الان دکترا گرفتی نه قربون قرآن خوندنت برم که اینقده قشنگ میخونی پسرم ....... درسا هم بن بن بن 1 رو به تمامه .......
مامان بردیا
18 تیر 92 16:42
ایشالا حافظ قران بشی و قران هم حافظ تو
آبجی حمیدرضا
20 تیر 92 0:45
خانومی چند روزي طول ميشكه تا استرس آريان جون برطرف بشه. ايشااله هميشه شاد و سرحال باشه الان استرسش بر طرف شده؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آریان جون می باشد