آریانآریان، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

آریان جون

پسرک نازنینم

1392/4/29 23:50
نویسنده : مامان آریان
455 بازدید
اشتراک گذاری

 چرا برای دوستای بلاگفایی نمیشه نظر گذاشت؟؟؟؟؟؟؟کدش نمیاد.

 

پسرکم برام  میخونه: عشقم فداتم          عاشق اون نگاتم

*پسرکم وقتی داشتم روسری میذاشتم بهم میگه: هر وقت پسر شدی برات کلاه میخرم.وقتی شمام مثه بابایی پسر شدی.چشمک

*پسرکم به باباش میگه: بابایی نبودی دلم برات تنگ شد.بغل

*داشتم یه لیوان شیر میخوردم به آریان گفتم میخوری؟ گفت نه دوس  ندارم.هرکسی شیر خودش رو بخوره و بعد رفت شربت کلسیم ش رو آورد تا بهش بدم.

(به این شربت میگه شیر .اخه عزیز من از شیر بدش میاد اون وقت بنده باید یه شیشه شربت کلسیم رو بخرم 18000 تومن.تا حالا پنج بار این شربت osteocare رو خریدم هر دفعه یه قیمت.از 10000 تومن شروع شد بعد 12000 تومن بعد 14000 تومن بعد 15000 تومن این دفعه هم پنج تا داروخانه رو گشتم تا بالاخره یه جا پیدا کردم که 18000 تومن.)

حالا بعد اینکه من لیوان شیر رو خوردم اومدم خیلی طلبکار بهم میگه: یه کم میذاشتی بابام بخوره.

*امروز بعد از اینکه با سر و صداهای فراوونش نذاشت من و بابایی بعدازظهر بخوابیم برای اینکه دل باباش رو به دست بیاره بهش میگفت: من اینقد بابایی رو دوس داررررررررررررررررررررررم.قلب

من فدای اون زبونت بشم که میدونی کی و چطوری ما رو خ . ر کنی.

*آریان و بابایی تو ماشین نشسته بودند و من داشتم از یه مغازه خرید میکردم.آریان هم به شدت فرمون ماشین رو میچرخوند تا اینکه بابا ماشین رو خاموش کرد و بهش گفت: دیدی اینقدر فرمون رو چرخوندی خراب شد.دیگه نمی چرخه.

آریان با یه لبخند مرموز جواب داد: نه خیر من خراب نکردم.ماشین خاموشه دیگه نمیچرخه.از خود راضی

*یه روز آریان یه عروسک تو بغلش بود و داشت باهاش بازی میکرد.منم پیشش داشتم می خوابیدم.شنیدم به عروسکش گفت: این چیه میخوری؟؟؟بیا شیر بخور.

چشامو یواشکی باز کردم دیدم پستونک عروسک رو از دهنش درآورده و داره لباس خودش رو میزنه بالا تا بهش شیر بده.

وقتی دید من دارم نگاش می کنم دست از شیر دادن کشید و با دستش چشم منو بست تا نگاش نکنم.زباننیشخند

*پسرکم چند روز پیش با باباش رفت آرایشگاه که خیلی خیلی پسر خوبی بود و برای اولین بار در طول زندگیش به راحتی موهاش رو اصلاح کرد.

 

و البته اینم فراموش نکنم بگم که پسرکم بی نهایت یعنی به معنای واقعی بی نهایت شیطون شده.

عاشقتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتم وروجک من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (31)

مسیحا
29 تیر 92 23:20
واقعا در مقابل این شیرین زبونیها بجز خوردن آریان جون کاری نمیشه کرد


نظر لطفته دوست خوبم
الی مامی آراد
30 تیر 92 1:14
آخی چه خوشگل برای مامان جون شعر میخونی چه جالب برای شیر خودش جایگزین پیدا کرده
مامان حسام كوچولو
30 تیر 92 16:48
سالم به اين پسر شيرين زبون و قند عسل و مامان مهربونش.

من شربت كلسيم ايراني براي حسام خريدم 5000 تومان به نظرت اين كه شما خريدي بهتره؟

اما دكتر حسام هم گفت ايراني و خارجي خيلي فرقي نداره.در كل با داروي خارجي موافق نيست.




نمیدونم


دکتر به من اینو گفته. اما معمولا داروهای خارجی بهترن منم ازین خیلی راضیم. هروقت به اریان نمیدم دستاش پوست پوست میشه اما تا دو روز میدم فوری خوب میشه. شما از ایرانیش راضی هستین؟
سمان مامان آرشیدا
30 تیر 92 18:03
آخ فدای اون شیرین زبونیهاش بشم من. شیر دادنش به عروسک خیلی بامزه بود. کلی خندیدم.
مامان آرینا موفرفری
31 تیر 92 2:27
اصلا کم نمی یارن که...
مامان بردیا
31 تیر 92 12:37
وای .قربونش برم که اینقد شیرین زبونه.جواباش و حرفاش خیلی باحاله.وقتی پست شما رو خوندم همش لبخند رو لبم بود


خوشحالم ازینکه از خوندن پستمون لذت بردین. بردیای عزیزم رو ببوسید
خاله زینب
1 مرداد 92 10:16
واااااااااااای خدای من بچه ها چ زبونی دارن کلی ب اون شیر دادنش خندیدم خوب حالتو میگیره هااااااااا خب راس میگه یکم برا باباشم میذاشتی
مامان امیرحسین و کوثر جونی
1 مرداد 92 13:57
قربونش برم چقده شیرین زبونی ماشا الله آریان جونم فکر کنم کلسیم من هم تموم شده بیام تو رو بخورم عزییییییییزم. راستی مامانی من کلسیم، ایرانیشو به امیرحسینم میدم خودم هم ایرانیشو می خورم خیلی هم راضی ام.
مامان امیرعلی
2 مرداد 92 22:19
قربون شیرین زبونیات
مامان بردیا
3 مرداد 92 18:19
. . ¸,’ ¸,. . ¸ `-,”~-~’,¸,.¹-~-._¸,.سلام . . . . ) . ‘”¨ . .):. .`-,;:.`,’;;‘¸,.¹¯¸¸,.- . . .,-’ , , , , ,-‘;:.. . .`-¸;:.`,’--~’`,¯-.,¸_, . . (. ,•¸,-~’¨|;;;::.. .. . “-,;:/,`,-~-~¬¯. . . . . . .¸,..,¸ . . . . .¸,.-~--.¸_ . . . ¨`” . . . .|;;;:::.. . .. . ¯¯`*¬~---~~¬¬”``~-,;:;;`”~--~”:;;::,-“’’``¯¨` . . . . . . . . . \;;;::… . … , زود بيا آپمو ببين .... ¨`-,;;:;;::;;::;:;:`¬~-.¸ '``````````````/;;;:;::… ,, ..:;, :… ,, .. :;,:;,. . ., ¸ . . . .`,;;:;:::;:;:;;-~”`¨ , . . . . . . . .|;;::;:... .:; .:;;¸ . . ,, ..:;,, .. :. . ..:’ .. . . |;;::;;:;:;;”-~¬~-.,¸.-~’ . . . . . . . . . \;;::.. . `` .:;;;, . . . ,, ..:;, :… ,, .. :. . . . ,’`”~-,;;:;:;;.¸.,~--“`¨ . . . . . .¸.-~¬”`,-‘;:. . ..:;;::... .. .. . .. ... ..:;;. . . . .,’ . . . .`”*”`¯ . . . . . l’:,~-¬`;;:¸.-~¬”```”¬~--~¬, ..:;;¸-‘¨¯`\;:.. ./ . … . . |`|/`”,-‘¯ . . . . . . . . . . . . .`,.::;;\ . . . `,;:.\ . . . . . .l,/`/,.¸ . .با اين اسب بيا . . . . ).::;;\ . . . .`¸;:`, . . . . . ./ (-.¸ ) . که زودتر برسي ..-“.:
مامان آریام
4 مرداد 92 15:20
چه شیرین زبون شده این فسقلی...میبینی زهره جون...آدم بعضی وقتها نمیدونه چی بگه....شعر خوندنش خیلی باحاله....ببوسش این ورووجک عشق خاله رو
نوشین مامان آریا
5 مرداد 92 0:45
عزیزم خیلی شیرین زبون و بانمکی پسر مهربون . زهره جون وقتی بچه ها احساسشون به زبون می آرن قشنگترین لحظه ست . آریان جون همیشه شاد و سلامت باشی.
مامان امیر حسین
5 مرداد 92 3:10
وای شیرین زبونک موهات مبالکعجب شعری گفتماعشقم فداتم
نگارین(عروس دلشکسته)
5 مرداد 92 17:44
سلام مهربونم هزار ماشاالله خیلی وقت بود که تو نت نبودم چقدر بزرگ شده و خیلی هم شیرین شده خدا حفظش کنه
مامان ریحانه جون
8 مرداد 92 19:10
سلام... عبادت هاتون قبول.. ریحانه من در جشنواره نی نی شکمو شرکت کرده کد ریحانه 845 هست لطف بزرگی میکنی اگه کد 845 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنی واقعا ممنونت میشم اگه بتونید کد 845 رو با چند تا خط موبایل متفاوت به شماره ی داده شده ارسال کنید که نورالانور میشه و واقعا شرمنده میکنید اگه لطف کردی و رای دادی بهم خبر بدی ممنون میشم هم برای اینکه از لطف و مهربونیت تشکر کنم هم برای اینکه تعداد آرا رو داشته باشم پیشاپیش از لطفت واقعا ممنونم اگه خواستی عکس جشنواره ای ریحانه رو ببینی زحمت بکش و یه سر بیا وب ریحانه عکس جشنواره ایش رو گذاشتم ممنون از لطفت دوست خوبمون ارسال کد 845 به شماره 20008080200یادت نره ها ریحانه روی رای های شما دوستای گل خیلی خیلـــــــــــــــی حساب کرده.... خیلی خیلی خیلی ممنونت میشم به نی نی من رای بدی امیدوارم بتونم یه روزی یه جایی تویه دلخوشی هاتون جبران کنم موفق و پیروز باشی
مامان آریام
10 مرداد 92 20:01
زهره جون حالا دیگه پیش ما نمیای گذشته نفر اول بودی....


راستش الان زیاد نت نمیام. هرازگاهی با گوشی فقط نظرات رو تایید میکنم. مطمن باش هر وقت بیام پای کامپیوتر اول پیش اریام عزیزم مام. از طرف من ببوسش
نوشين مامان آريا
12 مرداد 92 13:43
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
13 مرداد 92 4:10
سلام مامانی خوفی عزیزم یه سوال شما کدوم شهرید من تهران
مرجان مامان اران
13 مرداد 92 17:11
وای خداااااااااااااا چقدر شیرینی تو هزار ماشالا به زبونتتتتت خوشگلم که انقدر با محبتیییییییییییییییییی
مامان ریحانه جون
13 مرداد 92 18:04
سلام.. عبادتتون قبول... ریحانه من در جشنواره نی نی شکمو شرکت کرده کد ریحانه 845 هست لطف بزرگی میکنی اگه کد 845 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنی واقعا ممنونت میشم اگه بتونید کد 845 رو با چند تا خط موبایل متفاوت به شماره ی داده شده ارسال کنید که نورالانور میشه و واقعا شرمنده میکنید اگه لطف کردی و رای دادی بهم خبر بدی ممنون میشم هم برای اینکه از لطف و مهربونیت تشکر کنم هم برای اینکه تعداد آرا رو داشته باشم پیشاپیش از لطفت واقعا ممنونم اگه خواستی عکس جشنواره ای ریحانه رو ببینی زحمت بکش و یه سر بیا وب ریحانه , عکس جشنواره ایش رو گذاشتم مرسی از لطفت دوست خوبم ارسال کد 845 به شماره 20008080200یادت نره ها ریحانه روی رای های شما دوستای گل خیلی خیلـــــــــــــــی حساب کرده.... خیلی خیلی خیلی ممنونت میشم به نی نی من رای بدی امیدوارم بتونم یه روزی یه جایی تویه دلخوشی هاتون جبران کنم موفق و پیروز باشی
اعظم مامان آوین
14 مرداد 92 2:47
ای جاااااااانم به آریان جون با هوش و شیرین زبون .
مامان خورشيد
14 مرداد 92 9:30
دلتنگتونم و سرم بسيار شلوغه، سر فرصت خدمت مي رسم. "دوستان عزيزم اگر براي خرج كردن مبالغ فطريه هاتون راهي خواستيد، خواهش مي كنم يك سري به اينجا بزنيد و يا در صورت امكان اطلاع رساني كنيد. بسيار سپاسگزارم." /http://massi1353.blogfa.com لطفا پست EB را مطالعه فرماييد.
مامان آرشیدا کوچولو
14 مرداد 92 18:27
دلم برای شیرین زبونی های آرین تنگ شده
مامان آرینا موفرفری
15 مرداد 92 2:36
مامان امیرمهدی
16 مرداد 92 1:44
فدای اون حرف زدنت بشم.خو راست میگه مامانی یه کم میزاشتی از شیر بابایی بخوره ای شکمو در مورد قیمتها خوب اومدی.امروز میری یه چیزی میخری 4 روز بعد که تمام شد قیمتشم عوض شده راستی بعد از یه غیبت طولانی بروزیم
مامان بهار
16 مرداد 92 10:15
عزیزم سلام! واقعا که شیرین زبونی آریان جون! و یه مرحم واسه مامان جونت تو غصه هاش باور کن که همین شیرینیهاست آرزوی سلامتی دارم براتون و خوشبختی بیش از بیش
مامانی درسا
16 مرداد 92 21:55
صدای پای عید می آید و دل مومن بر سر دو راهی آمدن عید رمضان و رفتن ماه رمضان بلا تکلیف است.. از آمدن آن یک دل شاد باشد یا از رفتن این یک محزون؟ عید فطر پاک ترین و عیدترین عیدهاست چرا که پاداش یک ماه عبادت و شست و شوی جان در نهر پاک رمضان است. پیشاپیش عیدتون مبارک
baran
17 مرداد 92 0:12
سلام تو دنیای مجازی خیلی مهمه کجا آنلاین باشی؟؟ یه جای سالم یه کلوپ و شبکه اجتماعی امن رو بهت پیشنهاد میدم این تبلیغ نیست یه واقعیته(ف ی س ب وک )ممنوع شبکه اجتماعی فیس رازجاییست که دعوتت میکنم بیای عضو بشی محلی دنج وآرام برای آنلاینهای ایرونی با امکاناتی متفاوت بيصبرانه منتظر حضورتيم. ♪♫♪فیس راز♪♫♪ ممنون میشم مارو هم لینک کنی
ღ مونا مامان امیرسام ღ
19 مرداد 92 2:48
خدا حفظش کنه.شیطونه اما بانمکه واای خدا هنوز خاطره شیر خوردن رو داره از حال چه به فکر باباجونشه. برای اریان جون و مامان مهربونش
سجاد
27 مهر 92 22:37
شما هم دعوت شدین خاله جان ... منتظرتونم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آریان جون می باشد