آریانآریان، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

آریان جون

اینا رو ولش کن

1392/5/21 23:28
نویسنده : مامان آریان
320 بازدید
اشتراک گذاری

* آریان و باباش سخت غرق در بازی های مخصوص خودشون که معمولا تو این بازی ها بابایی کلی از اریان کتک میخوره و پسرک به شدت تخلیه انرزی می کنه بودن.

بابایی به آریان گفت:  خیلی دوست دارم میدونی؟؟؟

آریان گفت: ای حرفا رو ولش کن بیا بازی ...اوهزبان

* هروقت میون پدر و پسر دعوا میشه و اریان گریه می کنه: میگفتم:امید ولش کن.باهاش کل کل نکن دهن بچه رو باز نکن.

یه شب بعد جنجال شون آریان داشت گریه می کرد.گفتم: چی شده؟

آریان گفت: باز بابایی دهن منو باز کرد!!!!!قهقهه

*تا من حالت چهاردست و پا میشم مثلا موقعی که دارم پا میشم آریان پشتم سوار میشه و میگه: اسب من برو.

امروز بابایی از خواب بیدار شده بود داشت از تخت میومد پایین ،آریان رفت پشتش و گفت برو.بابایی به شوخی گفت: من که نمی تونم.مامانی اسب توئه.من اسبتم یا مامان؟؟؟

اریان هم گفت: مامان اسب منه و شما هم horse ی.

این بابایی:تعجبخوشمزه

این من:   خندهقهقههقهقههقهقهه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

الی مامی آراد
22 مرداد 92 11:37
آفرین به آریان جون باهوشم
خاله زینب
23 مرداد 92 20:28
ههههههههههههه عجب زبونی داره ایننننننننننننن
مامان امیر حسین
24 مرداد 92 2:35
عشق منی تو با این زبونتباز دهنت باز نشه ها
مامان بردیا
25 مرداد 92 18:27
ماشالا به اين زبون زهره جون اين بچه هاي ما امكان نداره كم بيارن...خدا به ما رحم كنه...خدا حفظشون كنه
مامان آرشیدا کوچولو
26 مرداد 92 8:47
گوله نمک
مامان آیلا
26 مرداد 92 9:00
مامانی درسا
26 مرداد 92 13:56
یعنی عشقمی میدونی ؟؟؟؟؟؟ ای جونم ..... یعنی زهره جون این آریانی قده سه تا بچه حالتونو گرفته قربونش ....
مامانی درسا
26 مرداد 92 14:01
راستی برای نظر گذاشتن برای بلاگفایی ها ...... اولش که متن رو مینویسی ...... خوب کدش نمیاد ......متنت که تموم شد دوباره برو از سر متن ....... یه حرف بنویس .... کد میاد بعد اون حرف رو پاک کن و کد رو وارد کن امتحانش کن فک کنم جواب بده برای من میشه ...... اینو خودم کشفیدم ...... به کسی نگی ها ..... رازم فاش میشه بعد یکی کپی میکنه ..... گینس ثبت میکنن به نام خودشون

ممنون که رازتو بهم گفتی
مامان حسام كوچولو
26 مرداد 92 16:21
قربون اون شيرين زبونيات
ღ مونا مامان امیرسام ღ
28 مرداد 92 1:46
واقعا چه جوری به ذهنشون میرسه تو ی فرصت کوتاه خیلی بانمکی مستر اریان
نوشين مامان آريا
28 مرداد 92 8:53
عزيز شيرين زبون
پــــارسـ❤ـــا جــیگــر פֿـــالـــﮧ
28 مرداد 92 15:43
سلــام تبــادل لینــک کنیــم آیـ ـ ـآ؟ ؟ ؟
مامان خورشيد
29 مرداد 92 12:11
يعني اين وروجك به هيچوجه كم نمياره ها. چقدر دلم برا شيرين زبونياش تنگ شده بود.
رضوان مامان رادین
29 مرداد 92 23:05
چقدر جالب رادینم دقیقا همینطوره...هر کس که چهار دست و پا بشه یا حتی دمر بشه...میگه فک کنم اسب شدی؟؟؟
پــــارسـ❤ـــا جــیگــر פֿـــالـــﮧ
30 مرداد 92 12:12
میســـی کوچولوی شما هم خیلی نازه ماشالله خدانگهش داره با افتخار لینک شدید منو هم با اسم پــــارسـ❤ـــا جــیگــر פֿـــالـــﮧ بلینکید میسی
سمان مامان آرشیدا
9 شهریور 92 1:57
خوشم میاد همیشه یه جوابی تو آستینش داره و شما رو آچمز میکنه.
مامان امیرحسین و کوثر جونی
13 شهریور 92 15:52
خوب چرا انقدر دهن بچه رو باز می کنید آخه؟
مامان بهار
2 مهر 92 0:42
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آریان جون می باشد